Kills on Road & Street

Postprzez Wujek Kamil » 3 sty 2009, 02:35

Ja tam nic nie mam do V6 bo dzięki Kadettowi uwierzyłem,ze to NAPRAWDE moze jechać – co prawda Świątek robił silnik ale to naprawde zapier...nicza :)

Filmików nie ma póki co ale od wiosny powinno być ich full w necie :)

Nie zazdroszcze V6 – mam psssssst :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez waldii » 3 sty 2009, 02:38

Wujek Kamil napisał(a):Nie zazdroszcze V6 – mam psssssst
_________________

a my mamy wrrrrrrrrrr <lol>
waldii
 

Postprzez Mev » 3 sty 2009, 02:48

Lukasz_zdw i Wujek Kamil – ja bym Was pogodził... spotkajcie się kiedyś w jakimś garażu i zróbcie V6 Mazdy, które robi psssssst – i będzie spokój :P <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez waldii » 3 sty 2009, 02:58

Mev napisał(a):zróbcie V6 Mazdy, które robi psssssst

nieee,Gdansk musi byc pierwszy <killer> <lol>
waldii
 

Postprzez Wujek Kamil » 3 sty 2009, 03:33

A słyszałem,że Luki1010 coś tam kmini :) . Kompresor z Mercedesa do Kadetta leży ale to sie nie liczy -to nie Mazda :)

Waldiii WRRRRR na 4" przelocie jest piękne równie jak psssssst na 3" = po co sie kłócić :)
było 1,7D 75KM 1000kg ---> było 1,6T 224KM 970kg ----> jest dupowóz 2.0D 80KM 1180kg ---> jest 2.0T >280KM 860kg----> jest za mało...NX Project in progress ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2008, 13:19
Posty: 84
Skąd: Iława
Auto: 220KmGTX>Sunny2.0D>C20LET

Postprzez Gib » 3 sty 2009, 09:47

Jeździ w Warszawie 2x KL Turbo, niestety oba w fordach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 3 sty 2009, 09:47

Wujek Kamil napisał(a):Filmików nie ma póki co ale od wiosny powinno być ich full w necie

nie ze jestem wredny :P ale teraz nie mozna nakrecic
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 3 sty 2009, 10:18

ravo napisał(a):r888 to zachowuje sie na deszczu jak na lodzie, nie da sie na codzien jezdzic
Piwo na takich jeździ na codzień w lato.

ravo napisał(a):Jacek176 bedziesz oczywiscie na zlocie najblizszym na lotnisku ? ciekaw jestem efki ktora lapie trakcje od 120km/h
Oczywiście, że mam zamiar się pojawić. Ale żeby zobaczyć brak trakcji przy 120 to musisz deszcz załatwić

Bo coś mam wrażenie, że nie wszyscy dokładnie przeczytali moją wypowiedź:
Jacek176 napisał(a):Ja swoim nędznym wolnossącym 1.8, w czasie deszczu, łapie trakcje dopiero przy 120km/h

Może to nie było 120 tylko 110 ale fakt był taki, że dopiero w połowie trójki przestają koła mielić w miejscu. Z reguły nie szaleje w czasie deszczu ale kiedyś w Wa-wie jakiś koleś usilnie chciał się ścigać ze świateł. No i chciałem mu pokazać. I pokazałem, kurde. Cała jedynka mielenie kołami, cała dwójka mielenie kołami, zapinam trójkę – nadal mieli, dopiera grubo powyżej 100 przestał mielić.
Jak ktoś nie wierzy to wisi mi to. Ważne, że ja wiem swoje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez ravo » 3 sty 2009, 10:26

mielilo i 100 osiagnales ? oki ja wierze, ale tez chcialbym miec takie mocne jak np Kamil, nie ze wredny jestem hehe ale w zimie filmow nie mozna krecic ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 3 sty 2009, 10:44

ravo napisał(a):mielilo i 100 osiagnales ?
Jak gaz odpuszczałem do połowy to przestawało mielić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez BratCukierka » 3 sty 2009, 11:52

Ja pamiętam Kamila GTX'a :D Cóż to robiło :D Hohoho :D Z zatrzymanego nie opłacało się ostro ruszać bo była wielka walka z trakcją :) 2 bieg też mielenie, dopiero jako tako na 3 biegu łapał przyczepność :)

Ale cóż chcieć to tylko ośka a do tego lekka... no i sporo większy boost niż w serii był :) wydeszek 2,5 cala był dosyć cichy co mnie się podobało,centralny IC od Iveco jak dobrze pamiętam...

Szkoda że nie miała jakiejś szpery :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Pyton162 » 3 sty 2009, 12:18

i znowu marudzicie , bedzie zlot na wiosne to wszystko sie wyjaśni co kto i jak jedzie
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 3 sty 2009, 12:23

Właśnie wróciłem z przejażdżki. Specjalnie dla was sprawdziłem trakcje :D
Pewnie też trudno wam będzie uwierzyć, że w tej chwili koła zaczynają mi mielić w miejscu przy 120km/h jak ostro dam w palnik? Przy obecnych warunkach pogodowych... <lol>
Opony Barum Polaris 2, nówki, pierwszy sezon.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 3 sty 2009, 12:35

jest mielenie i mielenie, jesli podczas uślizgu zmienisz bieg to dużo łatwiej utrzymać uślizg niż jadąc spokojnie przy 120 dać w palnik i się zacząć ślizgać dopiero.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 3 sty 2009, 12:42

U mnie zawsze po mocnym kick-u w pedał zrywa przyczepność na mokrym...


Przy zmianach biegu i tym jak ja to robię, zrywam między biegami nawet z 3-4... 4-5 rzadkość, dlatego uznajmy że tego nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez pawlak32 » 3 sty 2009, 13:14

Czyli kadett MV6 bez turbo ma 326 koni ? dobrze zrozumiałem ? Jak tak to też chce takie wałki <lol> Co do waszego mielenia to dajcie spokoj i głupot nie piszcie. W każdym aucie jak sie strzeli z 1 na 2 to licznik wskoczy na 100. Ale widze wy macie takie moce ze jedziecie 120, redukcja na 3, kick down i odcinka bo nie ma trakcji ? Bo to jest wlasnie dla mnie brak trakcji przy 120. Jak szybko zmienie z 1 na 2 tez mi sie pokazuje 100 na liczniku a rzeczywicie jade 50...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez yiabol » 3 sty 2009, 14:19

<lol>
może warto zainwestować w nowe opony? :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Adaś » 3 sty 2009, 14:23

yiabol napisał(a):<lol>
może warto zainwestować w nowe opony? :P

jak czytam, to myślę o tym samym <lol> albo sprzęgło się ślizga <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lukasz_zdw » 3 sty 2009, 14:30

Przy obecnych warunkach pogodowych wydaje sie ze jest mokro a w rzeczywistosci to jest i tak bardzo slisko. Sprzegło raczej sie nie sliska bo licznik by wtedy sie nie poderwał ;) Co do V6 turbo jestem za. Wtedy bedzie wszystko co najpiekniejsze czyli wrrrrrrr i psssss :]
Lukasz_zdw
 

Postprzez 8dyb8 » 3 sty 2009, 14:40

i gul gul gul – 25 litrow przy ciezkiej nodze:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje