Tak czytam z grubsza sobie Wasze forum od jakiegos czasu i stwierdzilem wlasnie teraz, jak wstalem o 8:30 ze pora sie zarejestrowac i przemowic niektorym do rozumu, bo cos chyba za rowno pod kopula nie maja.
Po pierwsze zauwazam wielki kompleks do klekota, do silnikow Tdi zwlaszcza, chyba jakas mania obawy dostania po pupie od owej jednostki psuje Wam slodki i blogi sen i czesto wybudza ze spokojnego letargu.
Nie wiem skad u niektorych biora sie porownania jednostki 2.0 TDi z nowego Passata z jednostka z Audi oraz z jednostoska z Octavii. Tak tak, znam Miskawaw ale to w tym przypadku, ze zabieram glos ma g do calej sprawy.
Do sprawy sporo ma waga auta. Kazde zakichane 10 kg, nie mowiac o 50kg czy 100kg robi okrutnie znaczaca roznice w stawaniu na kresce itd. Najlepsze jeszcze przed nami, wiec czytajcie dalej.
Jak do jasnej cholery, mozecie pisac ze objechaliscie czyjes auto, skoro w 90% przypadkow tutaj, ja nawet sie nie doczytalem, ze kierownik z tego auta sie z Wami "scigal". To tak jak cieszyc sie ze objechaliscie CLK z jakims cygarniko-kapelusznikiem w srodku, ktory nawet Was nie zauwazyl, tylko muskal pedal gazu tak, jak to ma w zwyczaju.
Zenada panowie, jak dzieci. Ja widze, ze dla niektorych tutaj obalanie mitow stalo sie czyms zupelnie odwrotnym. Silnik 2.0 TDI ma rozne odmiany. 140PS, 170PS w RS jesli chodzi o O2. Podobnie ma sie sprawa z 1.9 TDI. Rozumiem, ze kazdy znawca golym okiem rozpoznaje jednostke z jaka sie sciera.
Zwlaszcza ze 140tka w Passku jest nierowna 140tce w Octavii. Porownywanie Passata z Talia ... to jakis niewypal.
Chetnie wsiade do takiego Passka i objade ta Talie ...
Lukasz_zdw napisał(a):Nie mam pewnosci czy cisnał do oporu ja jechalem za nim i wyprzedzalem zaraz za nim takze od 100km/h w góre szału to nie robilo gdy tylko zacząlem go dochodzic to uciakal mi na pobocze widocznies zybciej przyspieszyc juz nie mogl.
To juz w ogole mega rotfl. Gosciu, jak mozesz pisac, ze probowales sie z A6tka w 3.0 TDI, jak gosc eweidentnie puszczal Cie, bo nie chcial dostac mandatu? Sporo kierowcow w trasie lata 100tka, bo wlasnie to taki bezpieczny margines na naszych "90tkach", chyba ze trafi sie na aptekarza z fotoradarem.
Masakra, to forum to naprawde jest masakra. Ten watek, to moja ukochana mekka, jak mam zly humor. Ja bym zmienil nazwe watku na " Odwieczna walka wlascicieli gejszy z silnikiem TDI ( czyli historia killowania VPka az po nowoczesny CR )
Generalnie mega rotfl, porownywanie aut wazacych 1000kg z silnikami KLZE itd do aut wazacych po 1600kg z silnikami TDI typu 140 czy 170KM.
Od zawsze w sporcie przelicznik KM/kg byl aktualny, ponadto liczylo sie przeniesienie KM na kola i trakcja. Wykres i NM schodzily na dalszy plan, jak kierownicy cieli sie na dlugiej prostej itd.
Riki napisał(a):Panowie.. postawicie Passata 110KM i Mazdę o podobnej mocy...
ROTFL ROTFL ROTFL. Najlepiej niech to bedzie mazda 323 o znacznie mniejszej masie.
Postawcie Mazda i Passata TDI z taka sama waga i KM. Stawiam piwo, ze Passat z palcem w tyle objedzie Gejsze. Z prostego powodu, w 99% Gejsz stadko koni ucieka 10 razy szybciej, niz w passacie
