Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Najlepiej powysyłaj maile do H&R, K.A.W. Weiteca i Vogtlanda (takie na szybko sprężyny na ebayu.de znalazłem do GE V6) i zapytaj
Bo raczej ciężko będzie znaleźć tutaj drugie obniżone 4WS 
MX6-CZARNY napisał(a):Już na ori wysokości jest dobra zabawa
Przelozyles juz sobie?
MX6-CZARNY napisał(a):Voytecku ile cm myślisz go dać w dół? Ja stwierdziłem, że 3,5cm będzie dobrze przy 4WS ale się mogę mylić.
Ja chcialbym w okoliach 2,5-3cm, z tego co czytalem eibachy/tokico wlasnie tak obnizaja.
adis555 napisał(a):W 4 ws masz inne amortyzatory i inne sprężyny w serii. Więc europejskie obniżające sprężyny mogą niepasowac.
Ja mam hybryde 626GE z 4WS od MX6. Moze w 4WS byly odrobine twardsze sprezyny i amortyzatory, ale machanicznie to wszystko powinno byc to samo? A teraz juz nie pamietam czy zakladalismy zawieszenie MX6, czy zostawilismy moje.
[quote="Bartg"]Najlepiej powysyłaj maile do H&R, K.A.W. Weiteca i Vogtlanda (takie na szybko sprężyny na ebayu.de znalazłem do GE V6) i zapytaj
Kiedys byly eibachy do 626 w bardzo rozsadnej cenie, ale sie okazalo, ze sprzedawca to oszust
Pozdrawiam,
voytecku.
Kit K.a.w jakieś 450 euro do wyrwania więc warto się zastanowić. Z tyłu z racji skretnych kół musi być inna konstrukcja amorka i sprężyny bo powinno tam być chyba łożysko skretne tak jak jest to na przedzie tak mi się wydaję.
From Tapatalk by L9
From Tapatalk by L9
voytecku napisał(a):MX6-CZARNY napisał(a):Już na ori wysokości jest dobra zabawa
Przelozyles juz sobie?
W końcu to 4WS, tempomat, klime, silnik, skrzynie, całe zawieszenia i jako mały bonus zrobiłem mu SS



Tak mi się wydaje, że 4WS ma delikatnie bardziej twardy zawias niż normalny.
A wczoraj mi sworznie wystukały dalszy brak chęci do pracy
Buuu... Mazdy już nie ma...
Jak obniżać zawieszenie sprężynami to przód, tył tak samo?
Czy może przód niżej niż dupa ?
Jaka jest różnica ?
Czy może przód niżej niż dupa ?
Jaka jest różnica ?
-
Zdzirson
A jest jaka różnica pomiędzy jednakowym obniżeniem ?
e: spora różnica w jakości jest pomiędzy sprężynami Eibach'a a MTS?
e: spora różnica w jakości jest pomiędzy sprężynami Eibach'a a MTS?
-
Zdzirson
Zdzirson napisał(a):A jest jaka różnica pomiędzy jednakowym obniżeniem ?
Chodzi głównie o względy wizualne.
Zdzirson napisał(a): spora różnica w jakości jest pomiędzy sprężynami Eibach'a a MTS?
Na pewno trochę inna półka, ale bezpośredniego porównania nie mam. Wielu śmiga na MTS/TA Technix i nie narzeka.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Jakie i gdzie kupić spęzyny obniżające do Mazdy 3 BK


Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Bartoliniusz napisał(a):Jakie i gdzie kupić spęzyny obniżające do Mazdy 3 BK![]()
http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=713
nawet taniej
http://www.motointegrator.pl/produkty/3 ... -008-01-22
Witam,mam pytanko-od wiosny jezdze na HRach -40 plus regenerowane zmory seria.Do niedawna bylo spoko ,ale od jakiegos czasu z tylu z prawej cos natretnie puka zwlaszcza na malych nierownosciach(np studzienki) Wrazenie jest jakby sprezyna byla luzna albo amor zupelnie nie dzialal.Razem ze sprezynami wjechaly laczniki staba,a wczoraj tez gumy staba.Wszystkie gumy wahacza itp sprawdzone i zdrowe.Amor ponownie rozebrany ,sprawdzony,nowy olej i to nie on.Poducha amora nie zerwana.Jednak jak trzyma sie reke na poduszce to w momencie pukniecia czuc to wyraznie.Jak wsiadl ciezszy kumpel to juz bylo znacznie ciszej.Tak samo po podniesieniu auta i opuszczeniu na lewarku przez chwile jest cisza.
dzisiaj zdjalem kolo i oparlem bebnem o kantówke,tak wyglada sprezyna(bnizajaca progresywna) jak auto stoi normalnie na kolach
.To normalne ze te zwoje gestrze na dole praktycznie leza na sobie?Caly czas szukam przyczyny pukania,po wykluczeniu wszystkiego zostala sprezyna lub poduszka amora.
Zanim wydam kase wolalbym sie upewnic czy to po prostu sprezyna nie ma juz dosc( kupilem uzywki)
Rozwazam wymiane poduchy amora i naciagniecie weza gumowego na sprezyne(moze zwój klepie o zwój?)
Jaka jest wogle trwalosc takich sprezyn?
dzisiaj zdjalem kolo i oparlem bebnem o kantówke,tak wyglada sprezyna(bnizajaca progresywna) jak auto stoi normalnie na kolach
.To normalne ze te zwoje gestrze na dole praktycznie leza na sobie?Caly czas szukam przyczyny pukania,po wykluczeniu wszystkiego zostala sprezyna lub poduszka amora.
Zanim wydam kase wolalbym sie upewnic czy to po prostu sprezyna nie ma juz dosc( kupilem uzywki)
Rozwazam wymiane poduchy amora i naciagniecie weza gumowego na sprezyne(moze zwój klepie o zwój?)
Jaka jest wogle trwalosc takich sprezyn?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kolego. Mam mniej więcej taki sam zestaw i ten sam problem. Wręcz powiedziałbym identyczny i też nie potrafię go zlokalizować. To że zwoje tak leżą to norma w sprężynie progresywnej.
By L9.
By L9.
Ostatnio edytowano 25 lis 2013, 15:15 przez adis555, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje