Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez Adaś » 5 lut 2008, 02:03

Pajko napisał(a):dlatego wlasnie pytalem jakie opony mial GT NEMESIS macius

na pewno nie 185 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez macius323fba » 5 lut 2008, 11:27

Pajko napisał(a):GT NEMESIS macius a jakie kola miales zalozone pytajnik



BJFast napisał(a):Po prostu auto jest sztywniejsze i bardziej się odczuwa wszelkie koleiny dołki i i inne niespodzianki na naszych "autostradach". Podejrzewam, ze na każdych innych sprężynach sportowych wystąpi taki efekt.

chodzi mi o to ze auto bylo dalej miekie bujalo nim na wszystkie strony w koleinach ale poprzecznych za kazdym razem haratałem zderzakiem na sprezynach jamex auto jest za miekie
co do kapcia to byl 205/40 17
teraz mam zalzone cos innego ale nie powiem wam co bo sam nie wiem kuzyn przywiozl mi to z niemiec i jest duzo lepsze auto jest twarde i zero przechylu
pozdrawiam
WWW.GTNEMESIS.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 20:49
Posty: 101
Skąd: myslowice
Auto: mazda323f ba

Postprzez Dragi » 5 lut 2008, 18:24

panowie ja pozostaje przy opcji jamexow :)
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Radzi00 » 27 lut 2008, 14:03

Witam dostalem dzis jamexy, jutro zaloze i pokaze fotki w GE, tym razem w bordowej:) Mam nadzeje ze bedzie oki:)
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 22:17
Posty: 7
Skąd: DW
Auto: 626 GE 2,0 + STAG 300 [1997]

Postprzez gejzer » 27 lut 2008, 20:02

ja również planuję zakup na wiosnę jakiegoś zawieszenia do mojej 323F BA.. i mocno zastanawiałem się nad tymi jamex'ami..
ale po tych wszystkich komentarzach już zgłupiałem.. :P
pǝǝdsɐpzɐɯ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 13:11
Posty: 79
Skąd: WWL : Wołomin
Auto: 323F BA '97 1.5 16V
Noble Green

Postprzez piwo » 27 lut 2008, 23:08

ja mam w swej efci H&R i jestem zadowolony,choc moglyby byc grubsze stabilizatory.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Radzi00 » 28 lut 2008, 23:32

Założyłem JAMEXY i auto faktycznie siadło jak na fotkach od "LoB" na stonie 13 tego tematu. robiłem to z kolega i powiem wam ze jest troche z tym zabawy robilismy to 5 godzin. Ale chyba warto bo auto super siedzi :) Zobaczymy co z jeżdzeniem:) Ale oczywisice plastikowym chlapackiem kazde "coś" wystające ponad droge zahaczam;/
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 22:17
Posty: 7
Skąd: DW
Auto: 626 GE 2,0 + STAG 300 [1997]

Postprzez STEffAN » 29 lut 2008, 13:20

Tak przez przypadek sobie tutaj trafiłem, to może coś napiszę ( jeśli pomogę to fajnie ).
626 GE ze strony 13 kupiłem od LoB'a prawie rok temu ( Pozdrawiam :] ). Auto naprawdę super utrzymane, na tych właśnie Jamex'ach. Dostałem z autem również oryginalne sprężyny. Gdy zbliżała się zima, no i dodatkowo z powodu iż mieszkam w Wawie, stwierdziłem że założę te oryginalne.

Moje wrażenia są takie:
* Wizualnie faktycznie auto troszeczkę gorzej wygląda, ale dla mnie jest to tak mało zauważalny detal że nie brałem tego wogóle pod uwagę.
* Jazda w zakrętach na Jamex'ach faktycznie fajniejsza, ale tylko na drogach w dobrym stanie. Na dziurawcach wyższe zawieszenie lepiej się sprawdza.
* Co do miękkości, no to szczerze mówiąc nie ma zbyt dużej różnicy, ledwie wyczuwalna. Przynajmniej ta KL'ka ma naprawde twardawe zawieszenie ori. Nie ma żadnego bujania..... Jest po prostu wyżej, co dla mnie jest zaletą akurat. Dużo większa różnica jest przy zmianie kół 17'' niskoprowfilowe na oryginalne 15''.
* Stukanie: Żadnego stukania przed i po zmianie. Chłopaki u Jaksy określili stan zawieszenia: IGŁA.

Ponieważ jest to automat, i raczej na rajdy z ostrymi zakrętami nie będę tym autem jeździł, nie zamierzam wracać do Jamexów w tym aucie. W związku z czym zapewne je sprzedam lada dzień, no i są w bardzo dobrym stanie (nie mają nawet 2 lat) . Po co mają leżeć...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez przemek323h » 4 mar 2008, 12:19

Ja mam jamexy od ok 8-mcy i jak na razie jest ok. Tyle tylko że ja założyłem je wraz z nowymi amorkami KYB model AGX niby przystosowany do obniżonych zawieszeń(twierdzenie producenta). Prowadzenie super, twardość do wytrzymania, ja bym polecał cena do jakości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2007, 21:40
Posty: 215
Skąd: Iława
Auto: mx-3 1.8V6

Postprzez exkita » 20 mar 2008, 10:04

YY a czy orientuje sie ktos moze jaki bedzie dobry zestaw obnizajacy do Millenie z 2002 roku? Z mila checia dowiem sie tez ceny takie zestawu :D
POZDRAWIAM
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2007, 14:27
Posty: 88 (2/1)
Skąd: Gostyń
Auto: Escort, ale bedzie Millenia S

Postprzez Adaś » 20 mar 2008, 18:58

exkita napisał(a):YY a czy orientuje sie ktos moze jaki bedzie dobry zestaw obnizajacy do Millenie z 2002 roku?

co znaczy zestaw? same sprężyny czy komplet z amortyzatorami? jak z amorami to powyżej 2tyś zł. Sprężyny pewnie powyżej 400zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Loczek » 20 mar 2008, 23:07

ja dzis zalozylem jamexy, nie moglem sobie pozowilic na pozadne ich przetestowanie bo jest gololedz, ale moge powiedziec ze jak narazie jestem zadowolony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez promyczek001 » 21 mar 2008, 12:22

Loczus prosimy o foteczki :)
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez qbass » 18 kwi 2008, 23:52

Założyłem- polecam :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Loczek » 18 kwi 2008, 23:56

Moje wrazenia z miesiecznego testowania tych springów.

Tak ogolnie nie sa za trwarde ani komfortowe.

Wizualnie obnizaja auto i to widac, w trakcie jazdy hmmm.

oczywiscie na poprzecznych nierownosciach na drodze jakies garby i inne pedały jest twardo, cos huknie cos puknie ale tego si eniesteyt nie przeskoczy, ale co najfajnieszje przy pokonywanie zakretow czuje sie ze auto lepiej wspolpracuje z delikatnymi muldami nierownosciami, auto bardzo andie sie klei do calej plaszczyzny zarkretu.

O wiele lepiej wposlpracuje mi sie z autem teraz przy szybszych ogcinkach :D

Bardzo polecam te sprezynki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez promyczek001 » 19 kwi 2008, 16:11

No tak ale ostatnio ogladalismy z m4rcinem jego tylne springi i wyglada na to ze jamexy osiadly zdrowo na dolnej partii sprezyny wrecz 2 zwoje leza na sobie co nie za dobrze swiadczy o ich jakosci.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Grzesiu » 19 kwi 2008, 18:22

promyczek001 napisał(a): dolnej partii sprezyny wrecz 2 zwoje leza na sobie co nie za dobrze swiadczy o ich jakosci.

nie do konca teraz napisze o jamexach, ale z ww. powodu, szfagier przy zakupie sprezyn obnizajacych odradzil "tansze", dlatego wybralismy K.A.W, no i mala reklama, ze jak by ktos bys zainteresowany -65/40 do BA to, mozliwosc pochytania. wyzsza półka od Jamexow wielokrotnie, a cena nizsza od tej za która nabylismy własne..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez marcinkosky » 19 kwi 2008, 18:59

promyczek001 napisał(a):No tak ale ostatnio ogladalismy z m4rcinem jego tylne springi i wyglada na to ze jamexy osiadly zdrowo na dolnej partii sprezyny wrecz 2 zwoje leza na sobie co nie za dobrze swiadczy o ich jakosci.


a czy m4rcin wymienial amorki tez???
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez promyczek001 » 20 kwi 2008, 00:49

NIe co takze moze byc przyczyna :)
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Adaś » 20 kwi 2008, 00:54

marcinkosky napisał(a):a czy m4rcin wymienial amorki tez?pytajnik

promyczek001 napisał(a):Nie co takze moze byc przyczyna usmiech

raczej obstawiałbym właśnie amorki, które pewnie od nowości w jego Cronosie nie były wymieniane ;)
trewor a ile sobie życzysz za te springi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje