Edit:
Bost sensor jest ten sam w 323 BJ przed i po lifcie, Premacy, 626 oraz taki sam jak w Mazdzie 3 BK 1,6 MZR-CD. Numery ich to zamiennie KJ01-18-211 oraz RF4F-18-211.
Podejrzewam, że w innych modelach różni się jedynie sposób mocowania...
www.mazdaspeed.pl
bo w jakim by aucie nie był zamontowany to mierzy ciągle to samo, ale sterownik przy innych ciśnieniach może przechodzić w stan awaryjnysmile napisał(a):Bost sensor jest ten sam w 323 BJ przed i po lifcie, Premacy, 626 oraz taki sam jak w Mazdzie 3 BK 1,6 MZR-CD. Numery ich to zamiennie KJ01-18-211 oraz RF4F-18-211.
Podejrzewam, że w innych modelach różni się jedynie sposób mocowania...
euzebisz88 napisał(a):wydaje mi się, że późno łapie turbo, okolo 2.2tys obrotów, mają one tak oryginalnie?
euzebisz88 napisał(a):Da się to zmienić?
euzebisz88 napisał(a):około tysiąca złotych
euzebisz88 napisał(a):może nawet dostawić intercooler jeśli jest to możliwe
euzebisz88 napisał(a):Co do efektów
euzebisz88 napisał(a):niedawno zakupiłem mazdę 323f 2.0 DITD 90KM
euzebisz88 napisał(a):jakiego oleju wlać do owej mazdy?
euzebisz88 napisał(a):znalazł się intercooler pod maska w madzi
euzebisz88 napisał(a):Sugerujesz, że mam ogarnąć wszystko tak jak on?Kupa roboty i czasu a samochodu zastępczego nie posiadam
kierownik napisał(a):dzień – dwa pracy i masz większość zrobione
kierownik napisał(a):podciągnięcie turbiny
kierownik napisał(a):rezystorek
kierownik napisał(a):zaślepienie EGR'a
kierownik napisał(a):rozebranie, wyczyszczenie i złożenie pompy
kierownik napisał(a):dolotu,
euzebisz88 napisał(a):Wielkie dzięki kolego za pomoc, pomyśle nad tymMam nadzieje, że to pomoże
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy Tuning i modyfikacje