Sprężyny progresywne JAMEX
Dragi znizka jest , wystarczy ze tyrkniesz do dars tuning i powiesz ze jestes z klubu , ja zamawialem dla siebie i pozniej dla kumpla i zawsze mnie wychodzilo taniej o koszt paczki czyli jakies30-40 zl
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Dragi, qbass, a może byśmy pomyśleli o kupnie sprężyn innych firm? Byłbym chętny na coś z wyższej półki w granicach (-20mm) – (-40mm) niżej.
Tylko nie wiem co i jak, gdzie szukać i co dobrać do amortyzatorów, które już mam, bo nie chce ich zmieniać.
Tylko nie wiem co i jak, gdzie szukać i co dobrać do amortyzatorów, które już mam, bo nie chce ich zmieniać.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

z tego co sie mowi to na seryjnym amorze max -40 mozna
co do innych firm to powiem szczerze ze nie wiem czy ja sie zdecyduje zbyt duza roznica cenowa w porownaniu do jamexa.
Ja tez amorow zmieniac nie bede tylko na serie chce zalozyc jamexy.
Pajko to super Dars jest odemnie oddalony o kilkanascie km to sobie podjade do nich
co do innych firm to powiem szczerze ze nie wiem czy ja sie zdecyduje zbyt duza roznica cenowa w porownaniu do jamexa.
Ja tez amorow zmieniac nie bede tylko na serie chce zalozyc jamexy.
Pajko to super Dars jest odemnie oddalony o kilkanascie km to sobie podjade do nich
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
Pajko..
1. Jaki on ma gwint bo nie pamiętam?
2. Gotowe do montażu macphersony?
3. Jaki koszt jeżeli wiesz?

1. Jaki on ma gwint bo nie pamiętam?
2. Gotowe do montażu macphersony?
3. Jaki koszt jeżeli wiesz?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

on ma KAW o ile pamietam tylko oni robia gwint do madzi
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
qlesh
ad1
tez mi sie wydaje ze tylko oni robia
ad2
http://www.fahrwerke.de/de/index.php lookni bo ja sie na tym nie znam a pozatym ja nie szprecham po dojcz hehe
ad3
koszt 750/800 Euro jezeli dobrze pamiętam
ad1
Dragi napisał(a):on ma KAW o ile pamietam tylko oni robia gwint do madzi
tez mi sie wydaje ze tylko oni robia
ad2
http://www.fahrwerke.de/de/index.php lookni bo ja sie na tym nie znam a pozatym ja nie szprecham po dojcz hehe
ad3
koszt 750/800 Euro jezeli dobrze pamiętam
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Yy.. 2800 zł
Chyba poszukam jednak sprężyn jakichś. KYB nie robi niższych sprężyn do ge?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Do swojej BG jeszcze zastanawiałem się nad witec'ami. Koszt kompletu (-40mm) to ok. 600zł. Pytałem jeszcze o sprężyny cobra, ale kosztowały 780zł, więc dałem sobie z nimi spokój. A jak narazie jestem zdowolony ze swoich jamex'ów 
- Od: 30 gru 2007, 14:27
- Posty: 57
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 (BG) 1.3 16V '92 LPG
qlesh napisał(a):Dragi, qbass, a może byśmy pomyśleli o kupnie sprężyn innych firm? Byłbym chętny na coś z wyższej półki w granicach (-20mm) – (-40mm) niżej.
A stwierdził ktoś między nimi jakąś różnicę poza ceną?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
qbass, wg Ciebie nie ma sensu szukać innych? Nie wiem sam co robić..
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

ja sie pisze na jamexy bo z wiekszosci opoini slyszalem ze sa dobre i nie ustepuja innym firmom pod wzgledem wytrzymalosci. Jedna wielka roznica miedzy nimi i to tylko w nazwie.
Jesli jamezy kosztuja polowe ceny innych to jest to nie oplacalne z mojego punktu widzenia.
Jesli jamezy kosztuja polowe ceny innych to jest to nie oplacalne z mojego punktu widzenia.
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
z Jamexami dziwna sprawa. Jakiś czas temu przeglądałem ich katalog i były oddzielne modele do BA V6 i oddzielne do 1,5 i 1,8. Niedawno Darek sprawdzał i nagle do 1,5 1,8 i V6 jest ten sam komplet 
osobiscie mialem je zalozone ale nie bylem zadowolony auto bujalo na koleinach
WWW.GTNEMESIS.PL
- Od: 5 lut 2010, 20:49
- Posty: 101
- Skąd: myslowice
- Auto: mazda323f ba
GT NEMESIS macius napisał(a):osobiscie mialem je zalozone ale nie bylem zadowolony auto bujalo na koleinach
a co masz teraz
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
GT NEMESIS macius napisał(a):osobiscie mialem je zalozone ale nie bylem zadowolony auto bujalo na koleinach
Po prostu auto jest sztywniejsze i bardziej się odczuwa wszelkie koleiny dołki i i inne niespodzianki na naszych "autostradach". Podejrzewam, ze na każdych innych sprężynach sportowych wystąpi taki efekt.
- Od: 30 gru 2007, 14:27
- Posty: 57
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 (BG) 1.3 16V '92 LPG
BJFast napisał(a):Po prostu auto jest sztywniejsze i bardziej się odczuwa wszelkie koleiny dołki i i inne niespodzianki na naszych "autostradach". Podejrzewam, ze na każdych innych sprężynach sportowych wystąpi taki efekt.
jak sie ma szeroki kapeć to zawsze będzie bujać na koleinach:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje