Czytuję ten wątek czasami, pozwolę sobie coś napisać od siebie.
marsel napisał(a):to nie jest silnik do jakichkolwiek modyfikacji
Jest, wszystko można modyfikować – kwestia podejścia, finansów, wiedzy i oczekiwań. DiTD można "zrobić" tak aby na co dzień jeździło się na prawdę przyjemnie. Jak ktoś chce się ścigać na 1/4 to proponuję zmienić auto a najlepiej.... markę. Kolego marsel podzielam Twoje zdanie i podpisuję się pod tym co napisałeś. Oporniki dodają mocy i... to wszystko. Po pierwsze przebieg NM/KM jest tragiczny, auta niemiłosiernie kopcą, są przypadki takie jak u Ciebie. O trwałości – nie mam zdania, to są bardzo wytrzymałe silniki, zdecydowanie bardziej aniżeli chociażby TDI także posłużą skarcone tuningiem za batona.
DiTD przetrenowałem na wszystkie strony. Oporniki nigdy nie zagoszczą pod maską mojej GFki – za bardzo ją lubię

i lubię też jak auto ma maksymalny ciąg 1800-pod red line.
Neonix ile masz NM przy 2000obr/min?
