Krzysiek24 napisał(a):Mam obecnie 2x100ohm1w czyli 50ohm1w
wiem że z matematycznego (prostego) punktu widzenia 2x100ohm a 50ohm to to samo, ale realia są inne, bo chodzi też o jakieś częstotliwości, jest o tym w wątku o "opornikotuningu"
www.mazdaspeed.pl
Krzysiek24 napisał(a):Mam obecnie 2x100ohm1w czyli 50ohm1w
Krzysiek24 napisał(a):No to dzisiaj założyłem 100ohm+50ohm i powiem że auto ciągnie pięknie![]()
Panowie jakimi środkami najlepiej wyczyścić IC i kolektor??
na pewno lepiejewemarkam napisał(a):po weekendzie dodam jeszcze parę mm, zobaczymy jak się będzie zachowywać.
alk80 napisał(a):na pewno lepiejewemarkam napisał(a):po weekendzie dodam jeszcze parę mm, zobaczymy jak się będzie zachowywać.![]()
ale cudów, bez oporników, się nie spodziewaj, jak chcesz w pełni wykorzystać mocniejsze doładowanie to musi być też więcej podlane
HubertL napisał(a):Dzisiaj zaczęło u mnie słychać turbine , nawet na wolnych obrotach ją słychać . Więc nie wiem czy sie przytarła czy może jakiś przewód jest dziurawy lub sie poluzował . Po obejrzeniu wszystkiego z wierzchu wszystko wygląda ok . Co o tym myślicie ? Turbina dosyć mocno świszczy. Jest to inny świst niż ten kiedy wkręca sie na obroty .
malzyk napisał(a):właśnie ;p a teraz jak umieścić na nim podkładke? i z której strony ? bo domyślam sie że musi sie ona o coś opierać żeby cięgno nie miało takiego zakresu jak dotychczas ;p
smile napisał(a):Najlepiej podkładki dokładać z podłączonym manometrem i kontrolować zmiany ciśnienia – jak przesadzisz, auto będzie wchodziło w tryb awaryjny – będzie zapalać się kontrolka świec żarowych kiedy zakres ciśnienia doładowania będzie poza zakresem Bost Sensora ( 3, 4, 5 bieg, przy obrotach około 3000 ).
wydaje mi się że ta graniczna wartość dla RF2 i RF3 i 4 może być innaNeonixos666 napisał(a):Ciekawe jakie ciśnienie jest graniczne, ja pompowałem 1.5 bar i nie chciał wejść w tryb awaryjny
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje