Kills on Road & Street
brii napisał(a):I to właśnie będziemy się starac udowodnic
Kto My? Bo ja nieee, ja tych 180KM nie ogarniam a co tu mówić o 250+
Zresztą napisałem, że to bez sensu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
hmmm... w pewnym sensie tak
rozwinięcie tej myśli byłoby offtopem.
bo MPSa nie kupuje sie po to, zeby wybebeszyc go do golej blachy, do tego mozna kupic samochod ktory sie o wiele lepiej bedzie nadawal
Ale można nie rozbudowywać CA, poszukać lżejszej maski, nie wozić zapasu pierdułek w bagażniku.
Ja w swoim "bolidzie" mam wywalone wnętrze ale wydaje mi się że wszystkie plastiki i boczki których nie wożę to 1/3 wagi fotela pasażera z którym jak dotąd się nie rozstałem.
Najwięcej dało wywalenie haka, zapasu i lewarka. Oczywiście auto nie jest killerem jak MPS, VTI, ani nawet KL ale jak na swoje hipotetyczne 120 KM zbiera się całkiem nieźle i raczej to co z niej wyleciało to już nie wróci, a komfort? stosunkowo miękki seryjny zawias i lekko baloniaste opony i da się jeździć, głośno też nie jest bo wydech stock (2 katalizatory!). Aha mam też radio i głośniki z przodu.
Pozdrawiam i peace
Stała pod ścianą prężąc kakao
Luki1010 napisał(a):Nie da się bo silnik wybuchnie.
To się w ogóle nie opłaca bo w V6 koszt jest x2.
Bez sensu mieć fwd z taką mocą.
Nawet jeśli się uda to będzie dużo palić.
Na pewno będzie się psuć
Na pewno poukręcają się półosie.
klze nie ma trakcji do końca 3 biegu. klzeT nie będzie jej mieć do końca 6
Jak to mowił ten mały z monster garage: It ain't gonna work
A kto robi KLZE turbo?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Gibsong napisał(a):Ale można nie rozbudowywać CA, poszukać lżejszej maski, nie wozić zapasu pierdułek w bagażniku.
Ja w swoim "bolidzie" mam wywalone wnętrze ale wydaje mi się że wszystkie plastiki i boczki których nie wożę to 1/3 wagi fotela pasażera z którym jak dotąd się nie rozstałem.
Najwięcej dało wywalenie haka, zapasu i lewarka. Oczywiście auto nie jest killerem jak MPS, VTI, ani nawet KL ale jak na swoje hipotetyczne 120 KM zbiera się całkiem nieźle i raczej to co z niej wyleciało to już nie wróci, a komfort? stosunkowo miękki seryjny zawias i lekko baloniaste opony i da się jeździć, głośno też nie jest bo wydech stock (2 katalizatory!). Aha mam też radio i głośniki z przodu.
Pozdrawiam i peace
widzisz... ale zapytales czy to problem odchudzic MPSa a nie go nie dociążać dodatkowo

bo bez rozbudowanego audio, pierdółek w bagażniku itd itp to auto i tak jest cholernie ciężkie
mogę wyjąć zapas... to dojazdówka

moge jeździć z pustym bakiem...
no i w moim MPSie najwiecej mozna odchudzic kierowce

pewnie ze mozna zalozyc jak najlzejsze felgi, czy wydac kupe kasy na maske... ale oszczednosc tych kilkunastu kilogramow przy ogolnej masie 1400kg i mocy 260KM da przyrosty w granicach bledu
co wcale nie znaczy że w którymś momencie tego nie zrobię

Daje już spokój z tym głupim tematem odchudzania MPS-a. Trzebaby być skonczonym kretynem zeby takie rzeczy robić
MPS to fajne rodzinne autko, w które jak wsiądzie 5 osoób, załaduje sie bagażnik, zatankuje do pełna to spokojnie mozna nim wyprzedzać bez potrzeby szukania 5 kilometroej prostej. Jak ktoś tego nie rozumie to tylko współczuć. Chcesz sie ścigać ? Kup RX-7, chesz szybko i komfortowo sie przemieszczać z rodziną ? Dla Ciebie jest MPS. Amen
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pawlak32 napisał(a):Daje już spokój z tym głupim tematem odchudzania MPS-a. Trzebaby być skonczonym kretynem zeby takie rzeczy robić zeby MPS to fajne rodzinne autko, w które jak wsiądzie 5 osoób, załaduje sie bagażnik, zatankuje do pełna to spokojnie mozna nim wyprzedzać bez potrzeby szukania 5 kilometroej prostej. Jak ktoś tego nie rozumie to tylko współczuć. Chcesz sie ścigać ? Kup RX-7, chesz szybko i komfortowo sie przemieszczać z rodziną ? Dla Ciebie jest MPS. Amen
pawlak32

Gibsong napisał(a):koniec OT z mojej strony, prosimy o więcej wyścigów.
wczorajszy wieczór, przemiłe spotkanie z misiekwaw,
na przystawkę przejażdżka z miskiem jego 3 i zmasakrowanie jakiegoś golfa IV, obstawiamy GTI,
potem już przesiedliśmy się do swoich fur,
rozpoczeliśmy od startu z dwójki z rolowanego
ja odrobinkę wcześniej wystartowałem (leciutki falstart) i na dwójce wyszedłem pół samochodu przed miśka,
tą przewagę udało mi się utrzymać aż do końca trójki, od czwórki misiek rozpoczął swoją sławną pogoń i w połowie czwórki był już przede mną,
następny start spod świateł,
4x4 dało znać o sobie i przewaga uzyskana na 1 i 2 wystarczyła mi aby misiek nie dał rady mnie dojść do następnych świateł (a do nich trochę było, nie był to odcinek 100 metrów)
drugie podejście spod świateł,
tym razem ja spaliłem start i nie udało mi się wystrzelić z jedynki,
efekt:
1 w miarę równo,
2 jeszcze równo,
od 3 misiek odszedł delikatnie
od 4 misiek poszedł w [tiiit],
wygrana miśka
final na następnych światłach
ja niezły start,
misiek za mną,
miśkowi nie weszła dwójka
smród palonego sprzęgła i gum miśka skutecznie spowodował , że daliśmy odpocząć furkom,
dzięki misiek za udany wieczór no i wielkie dzięki za pastę polerską, i na pohybel kutafonom rysującym gwoździami samochody,
do następnego
p.s. Riki to Ciebie spotkaliśmy wczoraj na Radzymińskiej?
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
wczoraj na A4 lecę ok 160 podlatuje do mnie fiat brawo multijet patrzy się i rura
on sam ja 2 osoby. Robię redukcję z 5 na 4 i rura koniec 4ki ok 200km/h fiat 3 długości za mną wbijam 5tkę ciągnę do 215-220 i został
ten fiacior ma 150 KM i 305Nm!! czyli więcej kuca i 2 razy więcej momentu
a nie dał rady 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Brt napisał(a):Riki to Ciebie spotkaliśmy wczoraj na Radzymińskiej?
tak jest.... zamieniłem nawet słówko z miśkiem jak staliśmy na światłach..
Brt napisał(a):miśkowi nie weszła dwójka
grrr....mi wczoraj wieczorem nie weszła dwa razy... m.in jak jechałem z Wami (tzn za Wami
Generalnie to mi "popsuliście humor"

P.S Sorki za zasłonę dymną

Gibsong napisał(a):takie to właśnie sa mazdy....przyjechał jeden civic turbo i pozamykał wszystkim buzieJaki problem odelżyć MPS?
Mondeo mk.3 objechane wracając ze spota (nie powiem wracałem trochę naokoło żeby tamtędy jechać i udało się) ale co to za przeciwnik...
W poniedziałek właśnie zakupiłem identycznego cifa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
niestety ma najsłabszy z silników i mojej mażdzie niesprawia żadnych problemów
W seri waży 1000kg więc też nie tak mało, ale miejsca pod maską ful, więc może na wiosnę o jakimś swapie pomyślę
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever Ty masz tam dobrze bo masz zaje*** sty kawałek drogi z Pisza do Rucianego Nidy, tam mozna ładnie poginac wzdluz torów
Kiedyś na tym odcinku wyciskalem co sie da z mojej starej 323F BG B6 z podtlenkiem LPG 180 km/h i ani grama wiecej nie chciala
Pozdrawiam
Zeby nie robic OT to kilka dni temu kill na Toyocie Paseo. Nie wiem jaki tam jest silnik ale to byla masakra.
Zeby nie robic OT to kilka dni temu kill na Toyocie Paseo. Nie wiem jaki tam jest silnik ale to byla masakra.
-
Lukasz_zdw
Przejeżdżam przez przejazd kolejowy i kawałek za nim mam na 3-ce ok. 3tyś rpm. Widzę w wstecznym lusterku ja Mondeo( 97-98rok)przeleciał przez przejazd i zbliża się do mnie bardzo szybko.... jak był już nie daleko to wbiłem but w podłogę i czekam tylko na moje 4tyś rpm. on cały czas się zbliża i już chce wyprzedzać ale tylko wskazówka obrotomierza przekroczyła 4tyś rpm to biedne Mondeo ...wydawało mi się, ze stoi w miejscu... za kilkaset metrów zwolniłem i niech sobie chopok wyprzedza. Był zadowolony, ze mnie doszedł i wyprzedził 

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Jacol napisał(a):A kto robi KLZE turbo?
pytanie brzmi, kto robi KLZE 4x4

Brt&misiekwaw kiedy znowu się spotykacie na sparing? 
Adaś napisał(a):Jacol napisał(a):A kto robi KLZE turbo?
pytanie brzmi, kto robi KLZE 4x4
brii
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje