Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez Roni » 3 maja 2013, 17:10

wilusjdm napisał(a):Roni zwoje myślę, że ciąłeś brzeszczotem :D ? W ogóle ma sens taki zabieg, a jak sprawa ze spasowaniem zwoja w kielich różni się zbytnio ?


Sprawa jest prosta, jeśli auto używasz na co dzień i jeździsz dużo km to nie tnij. Ja pokonuje bardzo mało km więc zaryzykowac mogłem. Uciałem i znajomy naprostował mi pod kielich. Wszystko ładnie siadło i nie rozhartowałem springa. Oczywiście jest to najtańszy sposób na obniżenie. Z czasem może zdecyduje się na d2 :P
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez wilusjdm » 3 maja 2013, 18:01

W sumie codziennie nie jeżdże, ale latem pewnie częściej będę śmigał . Chyba jednak się wstrzymam bo jednak jest ryzyko i zakupie w czerwcu Jamexy 60/40 :D
PS. Dzięki za info <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez JapanBA » 3 maja 2013, 20:02

Nie lepiej zainwestować np w K.A.W. 60/40 lub Vogtland 50/50 zamiast tego niskobudżetowego jamexa ?? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez JapanBA » 4 maja 2013, 10:22

Przy oponie 225 możliwe ze bedzie gdzieś tam obcierało. taka szerokość jest już przegięciem wiec cudów sie nie spodziewaj...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez qlesh » 4 maja 2013, 16:21

Lepiej, tylko co wsadzisz do środka sprężyny?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez wilusjdm » 4 maja 2013, 17:50

Niby opinie krążą, że tania sprężyna nie musi być zła . Sporo osób zakłada MTS'y i Jamexy nie wyczytałem to tylko na forum Mazdy i ludziom pasuje . Może być trochę miękko ale i tak nie robię więcej jak 1000km miesięcznie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Bartg » 4 maja 2013, 17:56

Lepsza jakakolwiek sprężyna nawet tańsza, niż cięta fabryczna, dla własnego i innych bezpieczeństwa ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Damian91 » 5 maja 2013, 12:23

no dzieki to lepiej jak przod i tyl obnizyc a nie sam przod bo mi chodzi ze przod stoi wyzej niz tyl i chcialem sobie to zniwelowac jak bym dal przod tylko nizej . teraz mam problem z jazda jak 3 pasazerow jest na tylcha przy tych laczach mole wybbicie i obciera mi a przy obnizeniu jeszcze tylu to bd jeszcze gorzej ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 sty 2013, 15:03
Posty: 10
Skąd: Solec Kujawski
Auto: Mazda- 323f Ba
Silnki- 1.5

Postprzez JapanBA » 5 maja 2013, 13:02

Pewnie bedzie tragicznie, nie tylko gorzej :D zmień lacie na 195-205 (nie wiem jakie masz ET felg) i dopiero pomyśl o obniżaniu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Marek 161BD081 » 5 maja 2013, 20:54

Przeniosłem do Działu o tuningu bo tutaj lepiej to pasuje.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez wilusjdm » 6 maja 2013, 17:28

Skąd taki pomysł na kapcie 225 ? :| wgl. to już wielka przesada . Ale jak już chcesz obniżać to raczej nie dostaniesz sprężyn na sam przód :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 6 maja 2013, 21:28

Czy ja wiem czy taka przesada, ile w german styl ma 235 i to najbiedniej na tylnych kolach. Ale do takiego silniczka szkoda zeby sie meczyl. A co do obcierania nic nie powinno obcierac, kolega mial efke na 17" i 215 na apex i nie obcieralo takze spokojnie mozesz zalozyc, a jak ci cos nie bd banglac to zwrocic mozesz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 7 maja 2013, 09:24

W german styl to prędzej opona w stylu 185/35 na tyle ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez mati463 » 13 maja 2013, 16:58

Witam :) jestem tutaj nowy. mam Effcie 323F Z5 chciałbym ją obniżyć.. zastanawiam sie nad MTS a FG AUTOMOTIVE.. co polecacie ? czytałem forum i zastanawiam sie czy równo siądą.. czy przód nie bedzie wyżej ? fela 15 opony TOYO 195/50 Pomóżcie. Sory że tak wszedłem w wontek :)
mati463
 

Postprzez radzi89 » 13 maja 2013, 17:17

Cześć,

Jeśli masz na myśli FK automotive to są zdecydowanie lepsze od MTSa :)
I kolego na przyszłość – "wątek"
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Majki88 » 13 maja 2013, 17:40

tak wygląda moja na sprężynach 40/40 MTS Technik
Obrazek
Obrazek
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez mati463 » 13 maja 2013, 22:56

No rożnica w cenie jest nie wielka.. A widze że tu jest spory ruch więc chciałem zasięgnąć porady :) jutro dodam fotke przed :) co do tych spręzyn.. duża jest róznica w twardości ?
mati463
 

Postprzez Riki » 27 maja 2013, 18:30

Założyłem MTS... jest OK :) auto równo stoi i nie jest twardo – mogę polecić <spoko>
prowadzenie oczywiście na plus i jeden krawężnik zaliczony <lol>

czy Wy podcinanie odboje/osłony amortyzatorów przy niższych sprężynach?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Roni » 27 maja 2013, 19:09

Poprosimy foto :)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Riki » 28 maja 2013, 00:09

coś wrzucę na dniach :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje