4 przepustnice + mazda

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 20:20

Grunt, że chodzi o jedno – sterowanie ilością paliwa mechaniczne a nie przez czujniki i komputer, tak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:20

Fiveopac niestety tylko takim zdjęciem dysponuję;) ale przepływka była zamontowana
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 20:22

Matheus napisał(a):Fiveopac niestety tylko takim zdjęciem dysponujęoczko ale przepływka była zamontowana

To podaj link do tego projektu.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:26

Jest przepływka. Pojechany projekt.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 20:28

Czyli albo ten przepływomierz w ogóle nie działa albo zostały seryjne wtryskiwacze i przepustnice nie służą temu czemu powinny, dobrze rozumiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez jacobs » 28 sty 2009, 20:29

Fiveopac napisał(a):Individual throttle bodies

Dzięki, już znalazłem w google ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:31

System paliwowy:

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:32

http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/vi ... &start=100
przepustnice działają. Potrzeba jeszcze SMT7 lub Standalona typu MegaSquirt, żeby to wykorzystać...

finalnie i tak strojone na SA ale testy robili na serii kompie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:33

Piotruś pojechany ale działał.

sory za 2 posty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:34

Matheus napisał(a):Piotruś pojechany ale działał.
sory za 2 posty

Siedzę z otwartą paszczą próbując skumać co autor miał na myśli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 20:35

Czyli albo ten przepływomierz w ogóle nie działa albo zostały seryjne wtryskiwacze i przepustnice nie służą temu czemu powinny, dobrze rozumiem?

Dokladnie, w takim setupie nie ma prawa to dzialac inaczej niz jedna przepustnica. Bez wyrzucenia przeplywki ITB jest tylko z nazwy.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:37

Piotruś napisał(a):Jest przepływka. Pojechany projekt.

Obrazek


pojechany projekt ale działa.

A to sory za 2 posty to chodziło o to że nie edytowałem wcześniejszego i wyszły 2 pod sobą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 20:39

Matheus napisał(a):pojechany projekt ale działa.

A czemu ma nie dzialac? Działa dokladnie jak seria, bo jest serią tyle ze z 4 przepustnicami <diabełek>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:40

Fiveopac napisał(a):A czemu ma nie dzialac? Działa dokladnie jak seria, bo jest serią tyle ze z 4 przepustnicami


w zasadzie tak ale sumarycznie powierzchnia przepustnic jest większa niż seryjnej
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Bartg » 28 sty 2009, 20:41

Fajny link a propos montazu ITB z Suzuki GSX-R do b16a2 http://homemadeturbo.com/tech_projects/itb/index.html . Matheus masz silnik, ktory jest Ci niepotrzebny, ze chcesz eskperymentowac ? Raz ze do seryjnego silnika to nie ma sensu, nawet jak zrobisz tak zeby dzialalo, na niskich obrotach bedziesz mial zero mocy, a z5 i tak nie zakrecisz na tyle, zeby ITB mialo sens. Jak juz pisalem takie cos ma sens w motocyklach, albo wyzylowanych n/a – Hondy, Swifty GTi, Bmw m3 e36 mialo nawet seryjnie ITB.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 20:45

Matheus napisał(a):w zasadzie tak ale sumarycznie powierzchnia przepustnic jest większa niż seryjnej

Co z tego jak rura i przeplywka jest ta sama?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:47

To nie ma prawa nawet myśleć o działaniu jak ITB...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Bartg » 28 sty 2009, 20:52

Moze ktos dla lansu na zlocie zamontowal, a podlaczyl tak bo inaczej by nie dzialalo :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adaś » 28 sty 2009, 20:58

Piotruś napisał(a):Czy chodzi Ci o takie coś?

Piotrusiu czy w takiej kombinacji powietrze jest zasysane do cylindrów beż żadnej filtracji ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 21:05

Bartg napisał(a):Moze ktos dla lansu na zlocie zamontowal, a podlaczyl tak bo inaczej by nie dzialalo język

Z tego co widze, to po prostu etap posredni w wykonaniu itb. Potem chyba doszedl megasquirt i wtryski.
Tak wiec pol roboty, to nadal nie itb.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje