Strona 3 z 19

PostNapisane: 8 lis 2004, 22:20
przez P0L4K
bajer0 napisał(a):kurcze mieć swój garaż super sprawa!


zalezy jeszcze jakiej wielkosci ten garaz,do mojego to madzia wchodzi jak ulal i niestety na nic wiecej nie ma miejsca

PostNapisane: 8 lis 2004, 23:15
przez Bender
P0L4K napisał(a):madzia wchodzi jak ulal i niestety na nic wiecej nie ma miejsca


hehe mam dokladnie ten sam problem :) ale niedlugo kupuje wiekszy garaz...

PostNapisane: 8 lis 2004, 23:26
przez Piotrek
madzia wchodzi jak ulal i niestety na nic wiecej nie ma miejsca


Ja mam 2 garaze. Kazdy o powierzchni 25m2, wiec miejsca u mnie od cholery. W przyszlym roku zmieniam miejsce zamieszkania i nie bede mial nic a nic. Nie wiem jak sobie poradze :( Wracajac do tematu: Ladnie wypucowales ten silniczek ;) Mam nadzieje, ze nie pojawia sie jakies niespodziewane problemy i wszystko pojdzie zgodnie z planem. Tego Tobie zycze i z niecierpliwoscia czekam na wrazenia z pierwszego odpalenia. Pozdrawiam

PostNapisane: 9 lis 2004, 00:15
przez marek
A ja mam garaż wielkościowo na dwa auta ale stoi w nim tylko jedno :)
Miejsca zatem do bólu, ale zazdroszczę Patrykowi kanału :(

PS. Trzymam kciki za BA ZE

PostNapisane: 9 lis 2004, 09:33
przez krzynio
Fajnie Patryk wszyscy śledzimy na bierząco!!!!!!! zdawaj relacjie codziennie!!!!!!

PostNapisane: 11 lis 2004, 00:34
przez xXx
Silnik został przygotowany do włożenia. Zamontowany został osprzet silnika, koło zamachowe, wymienione łożysko koła zamachowego, zamontowane kompletne sprzegło, wymienione zostały uszczelki pod deklami zaworowymi itd.:)

Oto kilka zdjęć :D

P.S. Na jedym ze zdjęć widać kolektor dolotowy od japońsniej wersji silnika KL-DE który posłuży jako zamiennik oryginalnego kolektora od KL-ZE. Jak niektórzy wiedzą oryginalny kolektor nie zmieściły się ze względu na pompę hamulcową oraz akumulator, który to nie byłby aż takim problemem jeżeli chodzi o samo przenisienie. Najwazniejsze jest to, że kolektor dolotowy od Milleni posiada ten sam przekrój kanałów dolotowych doprowadzających powietrze do silnika jak w KL-ZE. Zaznaczam, że silniki K A-spec mają o wiele mniejszą zdolność zasysu powietrza niż silniki J-spec. Dodatkowo wymienione zostały kolektory wydechowe na te z silnika KF. Przekrój i przepustowość kolektorów w obydwu silnikach jest jednakowa, jednak kolektory wydechowe od ZE były krótsze i nie pasowałyby do reszty układu wydechowego. Na jednym ze zdjęć niektórzy powinni zauważyć zaślepione wyjście do zaworu EGR.



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 11 lis 2004, 01:21
przez Robo
Patryk to co Ty wyprawiasz jest po prostu niesamowite. Nie no nie mam pytań. Po prostu to jest wyższa szkoła jazdy. Śledzę tak te Twoje postępy i powiem, że jestem pod ogromnym wrażeniem determinacji i zawziętości jaką wkładasz w auto. Dbałość o szczegóły w Twoim przypadku stoi na najwyższym z możliwych poziomów. :)

Mam nadzieje, że wszystko się uda w związku z tym przeszczepem i obejdzie się bez przykrych niespodzianek. :)

P.S. Ale to powinno wymiatać. Normalnie aż strach się bać. :)

Pozdrawiam. :)

PostNapisane: 11 lis 2004, 08:43
przez xXx
Robo, naprawdę dziękuję Ci za słowa uznania :)


Staram się jak mogę;D

PostNapisane: 11 lis 2004, 13:28
przez Xionc
Stary, wyslemy cie od Monster Garage!

PostNapisane: 11 lis 2004, 16:08
przez marek
Xionc napisał(a):Stary, wyslemy cie od Monster Garage


W zastępstwie Jessie`ego James`a??

PostNapisane: 11 lis 2004, 20:03
przez Paweł
Hehe. Widze, patryk robi niezlego Frankenstein'a.

PostNapisane: 11 lis 2004, 22:36
przez xXx
Oto kilka zdjęć już zamontowanego silnika. Jutro zamontowany zostanie kolektor dolotowy i reszta podezspołów...:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 11 lis 2004, 22:38
przez Morder
jeeeee, dzień ostrego katowania i palenia gum nieuchronnie się zbliża...Patyk, mam nadzieję, że będę drugą osobą, która poskromi bestie. :]

PostNapisane: 11 lis 2004, 22:56
przez marek
Patryk.....

Włożyłeś tyłem naprzód hahaha hahaha hahaha


Żartowałem <jelen>

RESPECT

PostNapisane: 13 lis 2004, 11:07
przez xXx
Oto kilka nowych zdjęć z kolektorem dolotowym już na miejscu. Ze względu na to, że kolektor dolotowy od Xedosa 9 KL jest nieco wyższy niż oryginalny kolektor silnika KF na masce powstanie garb podobny do tego, który to posiada Mitsubishi Eclipse. Spróbuję jeszcze zastosować inny patent, ale nie ma co ukrywać że taki garb w tym wypadku byłby tym co "Tygryski lubią najbardziej" :):):)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 13 lis 2004, 14:13
przez Bender
no pieknie... kiedy odpalenie ? :)

PostNapisane: 13 lis 2004, 17:24
przez Paweł
xXx napisał(a):ale nie ma co ukrywać że taki garb w tym wypadku byłby tym co "Tygryski lubią najbardziej"

Hehe. Ople mialy taki garb, zeby diesel sie pod maska zmiescil.
hahaha

PostNapisane: 13 lis 2004, 18:09
przez Globy
323S BA TD tez miala :P Silnik wyglada pieknie, ja moge umyc samochod :D

PostNapisane: 13 lis 2004, 18:28
przez marek
Globy napisał(a):Silnik wyglada pieknie, ja moge umyc samochod


Ja tam wolę się przejechać :)

PostNapisane: 13 lis 2004, 21:38
przez Carrrlos
Krzynio w kasku, jakby nawalony z lekka :D zaś Patryk do końca skoncentrowany, żadna śrubka wkanale nie zostanie :)

Trzymam kciuki zato pierwsze i nie tylko odpalenie