SMT-6

Postprzez check » 28 cze 2008, 23:06

icemario napisał(a):CO ROBIC

zapomnieć o wyścigach i cieszyć się rodzinnym autkiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:08

powiem tak...CENA NIE GRA ROLI :D
...oczewiscie nie wszystko na raz...ale jak ktos mi jasno okresli ze zrobi z mojego KF-a "potwora" ktory objedzie wszystkie CRX-y w PROFIE (ponizej 14sec.) to jestem gotowy wydac kazda kwote :P
...tylko poprosze kostorys...i bez naciagania !!
Gość
 

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:09

...hehe...jak bede chcial rodzinne autko to zakupie sobie Disla :D
Gość
 

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 23:14

Czyli godzisz sie na wywalenie wszystkiego z wnetrza, totalne odchydzenie samochodu, o wywaleniu klimy nie wspominajac?
I jaka zywotnosc ma miec taki silnik?
Jesli jestes gotowy wydac kazda kwote to zapraszam na priv :) Akurat mam teraz dobry kontakt z firma ktora zrobila Audi S4 Killer ktore jezdzi na 1/4 mili. Na pewno razem bedziemy w stanie wyciagnac z twojego silnika tyle ile chcesz. Dodam tylko ze tamto audi ostatnio uzyskalo chyba 1090KM (nie pamietam dokladnie, w piatek ogladalem najnowszy wykres) i ma 2,1s do setki :) No i oczywiscie to wszystko z 2,7 litra :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:18

Fiveopac ej nie denerwuj sie tak ;) jestem tu nowy i chcem sie czegos madrego dowiedziec.
a jak widzisz sa ludzie ktorzy mi odpowiadaja w moim chodzeniu "we mgle" :D
i dziekuje wam za to ;)
darekk86 pompa paliwa i regulator cisnienia powiadasz?...ale co konkretnie?
a filterek moze wyjme na czas przejazdu na razie puki co?...a przy wlocie zaslonie pączochą?
...a co powiesz jak zmienie auto na 323f V6 ona jest lzejsza...czy wogule zrezygnowac z V6?
Gość
 

Postprzez check » 28 cze 2008, 23:18

icemario napisał(a):oczewiscie nie wszystko na raz...ale jak ktos mi jasno okresli ze zrobi z mojego KF-a "potwora" ktory objedzie wszystkie CRX-y w PROFIE (ponizej 14sec.) to jestem gotowy wydac kazda kwote

poniżej 14s i n/a ? jakoś słabo to widzę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Loczek » 28 cze 2008, 23:23

icemario napisał(a):to jestem gotowy wydac kazda kwote język

a żona nato niemozliwe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 23:26

zmien na 323 GTR, wtedy pojedziesz ich wszystkich :)
Zadna inna mazda nie masz za bardzo szans zejscia do 14s na 1/4. 2.5 v6 KL-ZE w 323F przy 200KM robi ok. 15s. To nawet jak bys mial 200KM to jeszcze musialbys albo odchudzic samochod o jakies 100-150kg (co nie jest latwe) albo dorzucic jakies 100KM z podtlenku. Czyli bez turbo albo podtlenku sie nie obejdzie.
Poprostu, to sa samochody rodzinne! I tylko do tego maja sluzyc. Nie nadaja sie do scigania z CRXami ktore waza duzo mniej a maja wieksza moc. Oczywiscie ciagle mowie o n/a.
A pompa paliwa poprostu moze byc Walbro 255 czy jak jej tam bylo. No a regulator cisnienia jakis dobry, niekoniecznie F1... A zdjecie filtra powietrza jest totalnym wies tuningiem i jesli chcesz tak robic to juz twoja sprawa. Gwarantuje ci ze nic ci to nie da.
Jesli chcesz sie scigac z crxami i proponujesz tutaj zdjecie filtra powietrza na czas wyscigu i naciagniecie ponczochy (!!??) to prosze, nie mow ze chcesz robic profesjonalny tuning gdzie kasa nie gra roli... Bo to juz jest smieszne i zalatuje wiocha i sciema.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:28

kamilgt napisał(a):poniżej 14s i n/a ? jakoś słabo to widzę


...to sie jeszcze zobaczy ;P

Loczek napisał(a):a żona nato niemozliwe


...no z zona moze byc problem <lol>
Gość
 

Postprzez Hazu » 28 cze 2008, 23:30

No aż żal patrzeć jak tu sobie jaja robią z poważnych ludzi.

icemario ty chyba oczekujesz że ktoś Ci napisze abyś sobie dokupił parę bajerów na allegro aby zwiększyc moc KF-a.

Sumując przyrosty mocy które dają te bajery to naprawdę przekroczysz te 200 Km :P

Jabyś był chciał naprawdę coś poprawić to poczytałbyś o modyfikacjach V-ki na tym forum.

Ciekawy projekt z turbo też znajdziesz na forum forda probe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:33

w miesiac auta nie przygotuje...a przejechac sie trzeba chocby dla doswiadczenia...nie chcem inwestowac w auto jezeli nie wiem czy cos z tego bedzie...ale z tego co piszesz to chba rzeczywiscie trzeba by pomyslec nad innym lzejszym autem...
Gość
 

Postprzez Fiveopac » 28 cze 2008, 23:34

icemario denerwuje sie bo to kolejny post z ktorego totalnie nic nie bedzie a podobnych tematow jest 10432482 i pół z czego 99% w koszu. To ze jestes nowy, nie znaczy ze mozesz robic z forum gadu gadu.

icemario napisał(a):powiem tak...CENA NIE GRA ROLI zeby

taaa i pewnie dlatego jezdzisz 12 letnim xedosem a nie gallardo....
icemario napisał(a):...hehe...jak bede chcial rodzinne autko to zakupie sobie Disla zeby

jak tata sie zgodzi to kupicie diesla.

darekk86 podziwiam twoja cierpliwosc :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:41

Fiveopac no z takim podejsciem do forum to naprawde pozazdroscic...inzynierem nie jestem niestety a niewiedzialem ze laicy nie maja prawa sie o cos pytac...a xedos ma nie 12 tylko 15 latek...i dla tego nadaje sie tylko do wladowania w niego ze 20tys...np do zabawy i zaistnienia gdzies na 1/4.
...ale nie wszyscy sa pasjonatami...rozumiem
Gość
 

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:45

darekk86 dzieki za cierpliwosc mam nadzieje ze temat nie zostanie wyzucony do kosza bo pomogl mi z SMT6i moze pomoze tez komus pozytywnie zakreconemu z pieknym autkiem jakim jest Xedos 6.
...wiem gdzie cie szukac wiec odezwe sie jakby co.
pzdr.Ice
Gość
 

Postprzez Hazu » 28 cze 2008, 23:48

icemario napisał(a):xedos ma nie 12 tylko 15 latek...i dla tego nadaje sie


icemario napisał(a):do zabawy i zaistnienia gdzies na 1/4.

<lol> dobre
a by zaistnieć na 1/4 mili wystarczy Kadett z 2.0 GSI i żaden xedos nigdy go nie dogoni.
a taka zabawkę mozesz mieć juz za wartość xedosa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Gość » 28 cze 2008, 23:53

Hazu nigdy nic nie wiadomo...wszystko zalezy od modyfikacji...nie mowie ze Xedos bedzie szybszy od GSI...tylko jak daleko mozna zmodyfikowac GSI a jak Xedosa?...ty moze to wiesz...a ja chcem sie dowiedziec ;)
...bo jezeli powiesz mi ze np.z GSI mozna wyciagnac max.300Nm a z Xedosa max.320Nm...no to niestety rachunek jest prosty :D
Gość
 

Postprzez darekk86 » 28 cze 2008, 23:57

zaistnienie na 1/4 mili bez turbo i podtlenku xedosem?? <glupek2>

No az sam sie sobie dziwie ze jestem cierpliwy az tak... Ale uwzialem sie ze bede odpowiadal na te wszystkie pytania. Mialem cholernie ciezki tydzien wiec sie luzuje dzisiaj i nic nie jest w stanie mnie wyprowadzic z rownowami :) I chyba to ten 2 browar tak na mnie dziala :]

A do icemario:
zawsze, ale to zawsze znajdzie sie ktos szybszy od ciebie, nie wazne czym przyjedziesz albo jaka kase wpakujesz w samochod. Raz wygrasz, raz przegrasz, na tym to polega. A 1/4 mili to naprawde wyscig zbrojen i tam nie zaistnieje sie xedosem do ktorego nie chcesz wlozyc turbiny albo zmienic silnika dlatego "bo nie". Wtedy mozna zaistniec co najwyzej pod wiejska dyskoteka, ale to juz taniej kupic pare diod a efekt na lachonach ten sam ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Gość » 29 cze 2008, 00:03

wiem ze na 1/4 jest ostro...ale dlatego wlasnie uparlem sie na PROFI bo wydawalo mi sie ze wlasnie tam jest szansa z nieduza kasa cos wygrac...bez doladowan...do wyzej to juz same potwory !!
a ze mam akurat Xedosa V6 to wydawalo mi sie ze to bedzie proste...
Gość
 

Postprzez Hazu » 29 cze 2008, 00:04

icemario napisał(a):tylko jak daleko mozna zmodyfikowac GSI a jak Xedosa?...ty moze to wiesz...a ja chcem sie dowiedziec


Ja za wiele nie wiem, ale wiem że taniej jest do ścigania kupić mocne lekkie auto niz modyfikować ciężką limuzynę.
podałem Ci tylko przykład samochodu który wazy co najmniej 300 kg mniej od xedosa

xedosa mozesz sobie modyfikować a i tak sukucesów na 1/4 mili nie osiągniesz.


A jak chcesz mieć jednego z najmocniejszych xedosów w kraju to zrób tak jak CI radzono czyli KL ZE (najtaniej najprościej najwięcej uzyskasz mocy z xedosa)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Gość » 29 cze 2008, 00:10

Hazu dzx za wyjasnienie...widze z waga nie ma zartow...racja jest to limuzyna ale nie taka duza jak sie wydaje...myslalem ze takim fajnym silnikiem da sie nadrobic te kilogramy :P
...ale jak na zlosc silnik nie zabardzo nadaje sie do wycisniecia dodatkowych konikow...a szkoda :D
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje