Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6

Postprzez People_Hate_Me » 4 maja 2012, 14:06

Gwint D2 można już w PL kupić za około 3.5k :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Lukas007 » 4 maja 2012, 17:41

K-Sporta również, w TGauto bodajże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez People_Hate_Me » 5 maja 2012, 11:13

dokładnie zgadzam się :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez sewa » 6 maja 2012, 17:42

Widzę, że rozbujałem temat. ;)
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez kamilspider » 11 maja 2012, 23:10

Czy ktoś próbował przerobić jakiś gwint od innego modelu auta do mx-6? Niestety cena normalnego zestawu jest powalająca, a może coś od innego auta by w miarę podeszło do małych modyfikacji... Nie chciałbym kupować czegoś w ciemno i przerabiać bo można by się trochę pomęczyć z ustawieniem średniej wysokości tak, żeby później można było sobie gwintem regulować normalnie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez beben303 » 17 maja 2012, 22:15

Witam poszukuję od dłuższego czasu gwinta do mazdy 323f BA 96r. Niestety nie moge nic znaleść, poszukuje czegos w miare przyzwoitych pieniadzach a nie 5tys. Jak ktos cos wie albo zna jakies firmy prosze o kontakt PW lub gg9033689
Początkujący
 
Od: 31 sie 2011, 12:38
Posty: 5
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC

Postprzez kamilspider » 18 maja 2012, 10:55

Hehe... Ja też poszukuję, ale nic tańszego jak niecałe 4 tysie nie znalazłem, a firmy typu MS Technik itp odpisują, że po prostu nie produkują gwintu do tego auta <płacze> Dlatego zastanawiam się nad przerobieniem od innego auta, ale nikt nie chce się wypowiedzieć na ten temat :| Wiem, że byłby to drut trochę :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Bartg » 18 maja 2012, 11:07

Oczywiście że jest taki gwint – FK Highsport, ma go już kilkanaście osób z tego forum, do kupienia z Ebaya z niemiec za około 2.5k zł z przesyłką do kraju, przykładowy link http://www.ebay.de/itm/FK-HIGHSPORT-Gew ... 2a12cf509a
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez beben303 » 18 maja 2012, 16:09

No niestety w Polsce nie ma prawie wogole czesci do tego auta. A za gwin prawie 3tys to tez sporo jak na wartosc takiego samochodu. Co polecacie na obnizenie i usportowienie zawieszenia auta w przyzwoitych pieniadzach
Początkujący
 
Od: 31 sie 2011, 12:38
Posty: 5
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC

Postprzez Bartg » 18 maja 2012, 16:55

Sprężyny + komplet amortyzatorów Kayaby wyjdzie ci około 2000zł, także nie opłaca się kompletnie. Jeśli ma być twardziej i sportowiej to kupuj gwint, inna opcja nie ma uzasadnienia ekonomicznego.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez beben303 » 18 maja 2012, 17:15

A nie ma zadnego problemu zamowienia z niemeic np? i jaki jest koszt zamontowania tego miej wiecej
Początkujący
 
Od: 31 sie 2011, 12:38
Posty: 5
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC

Postprzez Bartg » 18 maja 2012, 17:59

Nie ma na pewno :) A to już od mechanika zależy, podejrzewam że od 200-250zł w górę.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez kamilspider » 18 maja 2012, 20:20

Amorki samemu da radę założyć, a gwint to już w ogóle bo nie trzeba mieć ścisków do sprężyn.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez beben303 » 18 maja 2012, 21:55

jak myslicie wytrzymaja seryjne amorki do sportowych sprezyn 40mm obnizajace
Początkujący
 
Od: 31 sie 2011, 12:38
Posty: 5
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC

Postprzez onyx » 9 mar 2013, 12:20

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 10 mar 2013, 00:30

Zrobione <spoko>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez jarząb » 27 maja 2013, 23:25

witam, dolacze sie do tematu czy jest z jakies innej mazdy podobny zawias jak w mx6 lub 626 np mx3 lub rx8 czy mazdy 3 , planuje zakupic gwint i szukam czegos co ma podobne zawieszenie
jarząb
 

Postprzez Stig » 23 lip 2013, 10:56

Powoli przymierzam sie do zakupu gwintu i moje pytanie, celować w D2 ? K-sport? Czy lepiej dołożyć troche i kupić BC Racing?
Bo Teina to chyba trzeba ściagać ze Stanów i pewnie kasa kosmiczna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:49
Posty: 64
Skąd: Łódź
Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo

Postprzez People_Hate_Me » 23 lip 2013, 13:22

Teoretycznie d2 i k-sport to jest to samo. Pajko jezdzi na d2 juz jakis czas i raczej sie negatywnie nie wypowiadal:) co do BC nie mam zdania. Ja osobiscie do siebie bede zakladał D2
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Stig » 23 lip 2013, 13:55

A orientuje sie ktoś gdzie mozna w Polsce kupić D2 bo widziałem na jakiejś stronie, pisałem do nich to mi powiedzieli że była jedna sztuka ktora bardzo długo leżała na magazynie, ktoś ją kupił i teraz nie sprowadzaja bo nie ma popytu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 22:49
Posty: 64
Skąd: Łódź
Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje