Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6
Gwint D2 można już w PL kupić za około 3.5k 
dokładnie zgadzam się 
Czy ktoś próbował przerobić jakiś gwint od innego modelu auta do mx-6? Niestety cena normalnego zestawu jest powalająca, a może coś od innego auta by w miarę podeszło do małych modyfikacji... Nie chciałbym kupować czegoś w ciemno i przerabiać bo można by się trochę pomęczyć z ustawieniem średniej wysokości tak, żeby później można było sobie gwintem regulować normalnie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Witam poszukuję od dłuższego czasu gwinta do mazdy 323f BA 96r. Niestety nie moge nic znaleść, poszukuje czegos w miare przyzwoitych pieniadzach a nie 5tys. Jak ktos cos wie albo zna jakies firmy prosze o kontakt PW lub gg9033689
- Od: 31 sie 2011, 12:38
- Posty: 5
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC
Hehe... Ja też poszukuję, ale nic tańszego jak niecałe 4 tysie nie znalazłem, a firmy typu MS Technik itp odpisują, że po prostu nie produkują gwintu do tego auta
Dlatego zastanawiam się nad przerobieniem od innego auta, ale nikt nie chce się wypowiedzieć na ten temat
Wiem, że byłby to drut trochę 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Oczywiście że jest taki gwint – FK Highsport, ma go już kilkanaście osób z tego forum, do kupienia z Ebaya z niemiec za około 2.5k zł z przesyłką do kraju, przykładowy link http://www.ebay.de/itm/FK-HIGHSPORT-Gew ... 2a12cf509a
No niestety w Polsce nie ma prawie wogole czesci do tego auta. A za gwin prawie 3tys to tez sporo jak na wartosc takiego samochodu. Co polecacie na obnizenie i usportowienie zawieszenia auta w przyzwoitych pieniadzach
- Od: 31 sie 2011, 12:38
- Posty: 5
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 323F BA 1995rok.
1.5 DOHC
Sprężyny + komplet amortyzatorów Kayaby wyjdzie ci około 2000zł, także nie opłaca się kompletnie. Jeśli ma być twardziej i sportowiej to kupuj gwint, inna opcja nie ma uzasadnienia ekonomicznego.
Amorki samemu da radę założyć, a gwint to już w ogóle bo nie trzeba mieć ścisków do sprężyn.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Do listy z gwintami można jeszcze dopisać:
TEIN http://www.tein.com/tech_info/j04.html
BC Racing http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/mazda-mx-6-92-97/br-series-coilover-type-ra-1.html
TEIN http://www.tein.com/tech_info/j04.html
BC Racing http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/mazda-mx-6-92-97/br-series-coilover-type-ra-1.html
Zrobione 

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
witam, dolacze sie do tematu czy jest z jakies innej mazdy podobny zawias jak w mx6 lub 626 np mx3 lub rx8 czy mazdy 3 , planuje zakupic gwint i szukam czegos co ma podobne zawieszenie
-
jarząb
Teoretycznie d2 i k-sport to jest to samo. Pajko jezdzi na d2 juz jakis czas i raczej sie negatywnie nie wypowiadal:) co do BC nie mam zdania. Ja osobiscie do siebie bede zakladał D2
A orientuje sie ktoś gdzie mozna w Polsce kupić D2 bo widziałem na jakiejś stronie, pisałem do nich to mi powiedzieli że była jedna sztuka ktora bardzo długo leżała na magazynie, ktoś ją kupił i teraz nie sprowadzaja bo nie ma popytu...
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje