Sportowy regulator paliwa 323f Ba KL-DE

Postprzez mx6sc » 16 lis 2011, 12:09

Obrazek
jak widać (kolor brązowy) onyx można pokombinować
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Siw-y » 16 lis 2011, 12:43

Tu masz większe, choć to nie do końca to.

Obrazek
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Majki88 » 16 lis 2011, 13:08

no jest zaworek na podciśnienie przy seryjnym regulatorze paliwa
ale wie ktoś kiedy on się otwiera zamyka ??
ja u siebie przez chwilę miałem w odpowiednie wyjscia w ECU diodę która się zapalała kiedy ECU dawał napięcie i okazało się że podaje tylko przy przekręcaniu stacyjki na około 1s a podczas jazdy z różnymi prędkościami obrotami i obciążeniem przepustnicy nic się nie dzieje
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez onyx » 16 lis 2011, 14:23

Majki88 napisał(a):no jest zaworek na podciśnienie przy seryjnym regulatorze paliwa
ale wie ktoś kiedy on się otwiera zamyka ??
ja u siebie przez chwilę miałem w odpowiednie wyjscia w ECU diodę która się zapalała kiedy ECU dawał napięcie i okazało się że podaje tylko przy przekręcaniu stacyjki na około 1s a podczas jazdy z różnymi prędkościami obrotami i obciążeniem przepustnicy nic się nie dzieje


Mając podpiętą świnkę, można w tej kwestii pominąć ECU i sterować tym sygnałem oddzielnie. Pytanie, czy to będzie powodować zamierzony skutek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez xXx » 18 lis 2011, 01:13

Podpowiedź: Wspomaganie rozruchu na ciepłym silniku, zmniejszona dawka startowa można to w tych silnikach zupełnie ominąć, nie ma możliwości zrobienia nastawnego regulatora z oryginalnego no chyba że chcecie zmniejszyć ciśnienie paliwa przy przyroście obrotów a zarazem obciążenia...


Onyx, wtryskiwacze w KF i KL to praktycznie to samo, dla KF rzeczywiście dają zapas, w przypadku KL działają już w górnym zakresie swojej efektywności, zwiększenie ciśnienia paliwa przynosi w tym wypadku odczuwalne korzyści...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mx6sc » 18 lis 2011, 14:34

a czy wtryski z kl-de i kl-ze są takie same czy inne?
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mlody1921 » 18 lis 2011, 16:46

Jeżeli te same, a zapewne tak jest to skoro w KLDE działaja juz w górnym zakresie efektywności to przy modach w KLZE to juz będa za małe
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sq2jul » 18 lis 2011, 17:39

mx6sc napisał(a):a czy wtryski z kl-de i kl-ze są takie same czy inne?


Jezeli znajde chwile czasu to zerkne w EPC i postaam sie porownac.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez mx6sc » 18 lis 2011, 23:04

był bym wdzięczny jak byś sprawdził
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez onyx » 18 lis 2011, 23:15

xXx napisał(a):wtryskiwacze w KF i KL to praktycznie to samo

Jaką wydajność mają wtryskiwacze przy tych seryjnych 3 barach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez gandi » 19 lis 2011, 09:36

Chłopakidzieki wielkie za opinie i pomoc, widze ze temat zaczyna sie juz dosc rozmywac. Mam jeszcze jedno pytanie odnsnie regulatora, ktore podcisnienie trzena wypiac i podpiac do niego? Czy to to ze zdj 2 i pozycji nr 2?
Obrazek KL-DE 2.5 V6 166km '94
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 23:38
Posty: 78
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323f '94 2.5 V6 KL-DE

Postprzez onyx » 19 lis 2011, 11:28

Jesli wierzyć informacjom z netu to KL-DE ma wtryski 220cc – do modyfikacji NA przy std ciśnieniu paliwa 3 barow na listwie, powinny w zupełności wystarczyć do 200hp... dalej nie widzę sensu stosowania regulatora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez xXx » 19 lis 2011, 23:07

KLDE i KLZE ma te same wtryskiwacze...



Onyx cos w tym jednak jest, ze bez podniesienia cisnienia paliwa na listwie ciezko jest wystroic KLZE tak aby dobił do 200 KM, wydaje mi sie ze problem tkwi w ograniczeniach działania sterownika. AFR przy standardowym cisnieniu na listwie powyzej 5000 obr/min jest stanowczo za ubogi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez onyx » 20 lis 2011, 14:46

xXx napisał(a):KLDE i KLZE ma te same wtryskiwacze...



Onyx cos w tym jednak jest, ze bez podniesienia cisnienia paliwa na listwie ciezko jest wystroic KLZE tak aby dobił do 200 KM, wydaje mi sie ze problem tkwi w ograniczeniach działania sterownika. AFR przy standardowym cisnieniu na listwie powyzej 5000 obr/min jest stanowczo za ubogi...


Jest to dla mnie tym bardziej dziwne, bo te 200hp podałem przy pracy wtrysków przy 78% duty cycle – przy optymalnej pracy wtryskiwaczy (za maks uważa się 80%). Podłączając świnkę do sterownika masz nad tym i tak pełną kontrolę, więc problem jednak musi leżeć chyba gdzie indziej niż w sterowniku.

Jeżeli ktoś miałby okazję i warunki eksperymentować, to mógłby wrzucić wydajniejszą pompę paliwa i zobaczyć co się stanie z AFR'em w górnych partiach obr. przy tym samym ciśnieniu paliwa na listwie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje