Kills on Road & Street
Ja dziś kaczuchą
na spółdzielczej kill na astrze I 1.6 do 120 jakaś półtorej dwie długości
Przełączyłem na benzynę bo na LPG raczej bym dostał 

Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 17:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
nie było 250 HP S-typów,
2,5 – ca 200
3,0 – ca 240
4,0 – ca 280
4,2 – ca 300
4,2 SC – ca 400
2,7 D – ca 210 (z takim miałem przyjemność, dostałem)
co do saaba 93
2.2 D – 115-125 KM
2.0 – 130 KM
2.0t – 150-155 KM
2.0T – 205 KM
2,3T – 225-230 KM viggen
2,5 – ca 200
3,0 – ca 240
4,0 – ca 280
4,2 – ca 300
4,2 SC – ca 400
2,7 D – ca 210 (z takim miałem przyjemność, dostałem)
co do saaba 93
2.2 D – 115-125 KM
2.0 – 130 KM
2.0t – 150-155 KM
2.0T – 205 KM
2,3T – 225-230 KM viggen
Stała pod ścianą prężąc kakao
jaka jest roznica miedzy 240 a 250 koni
moze akurat w tym v6 fabryka sie pomylila i mial 10 koni wiecej,4% bledu wcale nie jest niemozliwe
chyba wiadomo ze jak napisalem 250 to chodzi o tego 3.0 v6
swoja droga bardzo brzydka fura
tyl to totalna porazka, zanim nie przeczytalem znaczkow to wydawalo mi sie ze to jakies deawoo albo kia 
swoja droga bardzo brzydka fura
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
A ja dzisiaj skillowałem Jaguara XJ model z lat 90. Nie wiem jaki motor ale zostawał na kazdym biegu. rozpedzilismy sie do 160 i musialem hamowac bo byl fotoradar ktory zawsze jest naladowany tyle ze skierowany w przeciwnym kierunku ale wolalem nie ryzykować. Oczywiscie kierownik Jaguara pokazał swoje chore ambicje, zjechal na lewy pas i ogien. Czekałem na ostry błysk ale o dziwo nie bylo
Szkoda bo jak bym wiedzial poszedlbym dalej 

-
Lukasz_zdw
8dyb8 napisał(a):saab 9-3 probowal mnie na krakowskiej wyprzedzic, tak od 80-210 szedl rowno, pozniej powoli mu odchodzilem i udalo mi sie poleciec licznikowe 220 6500 obrotow
8dyb8 napisał(a):trasa krakowska na wysokosci mrokowa (dluuuga prosta przed skretem na Tarczyn), nawierzchnia super, policja jak stoi to 5 km wczesniej, wiec nic tylko depnac
Gratuluję "miszczu". Ja p...ę

Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

8dyb8 napisał(a):z tego co wypatrzylem to chyba 2.0 benzyna 150 koni, bo ten 200 konny by mnie zjadl, a 125 konny diesel chyba by nie dal tak rady
150 koni ma 2.0 LPT. potem jest 2,3 turbo.
Musiała być wolnossąca, z LPT Probe nie ma szans, nawet 2.0.
Diesel 2.2 dostaje po pupie chyba od wszystkiego
A to licznikowe 220 hmmmm
ravo napisał(a):ja tylko na prostych sie scigam taki ze mnie kierowca
i evo i sti puchna jak wrzucam 3 biega wierzy ten co chce
p.s mowie o seryjnych autach
teoretycznie napend AWD ma przewage tylko na starcie, potem strasznie go to zwalnia. datego w skyline po przegrczeniu pewnej prendkosci z AWD auto stanie sie RWD. ale czy AWD wygra z FWD
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
noucamp napisał(a):AWD ma przewage tylko na starcie
Pod warunkiem, że potrafi się ruszać AWD – póki co spotkałem na tym forum tylko dwie osoby które potrafią dobrze ruszyć AWD. Niestety posiadacze MPSów z tego forum tego nie potrafią...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):póki co spotkałem na tym forum tylko dwie osoby które potrafią dobrze ruszyć AWD.
tzn. kto?? Krzynio i Bury?
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
kamilgt napisał(a):Lukano napisał(a):z LPT Probe nie ma szans, nawet 2.0.
8dyb8 zapewne jechał Prelką 2.0
teraz niczym innym nie jezdze
a licznikowe 220 bylo, juz na czerwonym polu jechalem
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
nie wiem czy bedzie okazja, bo juz powoli zamawiam czesci z usa do turbo
pozatym to nie widze sensu, bo mam bezposrednie porownanie i z FSem to moze nawet na gazie bym dal rade, chociaz z drugiej strony to serii nie mam, ale te czesci co sa to w tak wiekowym aucie moze pozwolily chociaz serie utrzymac 
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje