
Kills on Road & Street
Sigalem sie raz z 525 kumpel miał bardzo ładną i dawałem rade. Scigalem sie tez z dwiema 325 jedna na sekwencji to to jakos slabo jechalo bo do 120km/h moglem przed niego zjechac. Nastepna juz bez gazu ale w stanie niemal idealnym, koncowka produkcji tego modelu (mowa tu o E36) bardzo zadbana w kolorze ciemnoniebieskiej perły. Nie byla to coprawda typowa ustawka tylko start ze swiateł na dosc krotkim odcinku drogi zdołalismy tylko do setki sie rozpedzic i dostal jakies poł auta. Przy wiekszych predkosciach pewnie by mnie zjadł ale do setki mial ciezko. Potem juz bylo gdzie pogonic ale nie dał sie juz podpuscic. Wniosek z tego ze wtedy dokładał do pieca 

-
Lukasz_zdw
jutro mamy ustawki w zg na spocie lokalnym mazdy , ponagrywam filmy i wrzuce wieczorem
-
Pyton162
Lukasz_zdw napisał(a):Przy wiekszych predkosciach pewnie by mnie zjadł ale do setki mial ciezko.
Aha, możliwe. Ale właśnie przy większych prędkościach już przydaje się większa pojemność.
Ale i tak spoko. ja jeździłem tylko 525, ta młodszą budą, następca E36. Nie znam się na tych kodach. Szło ładnie, ale czuć jednak było masę samochodu. Tak powyżej setki jak się rozbujał to spoko było.
Tylko te troche nowsze 525 (E39) miały juz 170 koni. A w E34 lub E36 (seria 3) miały 192 konie i moment chyba 245 lub 250 zależy czy z vanosem czy bez.. Ale i tak za bardzo jechać one nie chciały. Podobno 328 które ma aż 1 KM więcej jedzie już duzo lepiej i nawet mniej pali bo to nowsza konstrukcja. Także te stare M50 sa w zasięgu. Prawda jest taka że wszystko jest tak zabutowane ze nie często zdarza sie by jakaś E36 sprawiła prolem na światłach
Kiedyś pewnie one jechały, teraz juz nie chcą..
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Pyton162 miałem na myśli egzemplarze kupione za "dobre pieniądze" jak np jeden z moich znajomych to zrobił i teraz zbiera baty od K8
. Cudował i pajacował ale święty Boże nie pomoże. Po prostu nie chce iść równo z MX-em i koniec kropka. I jak wizadomo takich egzemplarzy jest pełno i nie tylko BMW bo i owszem MX-6 KL ze zdechłymi v-risami tez długo szukać nie trzeba. Ale każda marka ma na stanie tupy
Tyle OT. Pozdrawiam
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
ja ostatnio sie rozbujalem do 210 swoja prelude 2.0 i musze powiedziec ze w porownaniu do mazdowskiego 2.0 to to jest klasa wyzej, na kazdym biegu ladnie szedl, jednak te dodatkowe 20 konikow robi swojel, a szybciej nie polecialem bo musialem hamowac na czerwonym swietle
ale i tak respekt bo naprawde na krotkim odcinku mi sie udalo to zrobic, mazdrofordem moze ze 170 bym polecial
teraz troche pojezdzic, jak sie znudzi to swap na 2.2 JDM 200km i bedzie wyczes
swoja droga to co do 'kills' to zauwazylem ze nikt sie nie chce sciagac
nie mam zadnych znaczkow na aucie, z tylu 2 rury i notorycznie zauwazam ze nawet jak stoje na swiatlach to nikt obok mnie nie podjezdza tylko sie zatrzymuja ze 2 metry z tylu
a jak juz podjedzie to rusza tak wolno, ze nawet jak ja jade spokojnie (3000 rpm zmiana biegu) to i tak zostaje z tylu 
teraz troche pojezdzic, jak sie znudzi to swap na 2.2 JDM 200km i bedzie wyczes
swoja droga to co do 'kills' to zauwazylem ze nikt sie nie chce sciagac

Ostatnio edytowano 14 wrz 2008, 00:35 przez 8dyb8, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
8dyb8 napisał(a):teraz troche pojezdzic, jak sie znudzi to swap na 2.2 JDM 200km i bedzie wyczes
Moj brat taka ma

- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
No do mazdowskiego 2.0 to nie ma co porównywać. Poza tym bardziej porównałbym Pralke 2.0 do MX-3 V6 z racji tej samej mocy. I Jeśli oba auta w serii to lepiej jedzie V-ka, przynajmniej z mojego doświadczenia tak wynika. Teraz kolega kupił prelude V gen 2.0 133 PS i niedlugo wam powiem czy da rade z BA GT czy nie da 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pawlak32 napisał(a):No do mazdowskiego 2.0 to nie ma co porównywać. Poza tym bardziej porównałbym Pralke 2.0 do MX-3 V6 z racji tej samej mocy.
No chyba, że Honda lepiej trzyma moc katalogową. Bo wiemy, że w Mazdach z tym jest kiepsko. Czy któraś seryjna BA GT wypluła na hamowni więcej niż 135KM??
Poza tym dochodzi jeszcze masa. Nie wiem ile waży Pralka ale te Mazdowskie "fałki" są strasznie ciężkie.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
no i po spocie, wygralem z xedosem 2.0 v6 yaricka dwa razy o dluogosc auta, przegralem o dlugosc z trolla k8 , i wygralem z Oguurka 626 ktory twierdzi ze ma 1.8 90 ale juz go uświadomiliśmy ze ma 2.0 fs 115km , jak byk wyryte na bloku ślinika , dostał dwa razy o jakies 2 dlugosci auta , ale fakt do dobrze u to jedzie. Tak wiec moja padaka wrocila do żywota, i to jedne z ostatnich takich wyscigow z tym silnikiem bo jade za niecale 2 tyg po silnik z hgt
-
Pyton162
flimik z dzisiejszej jazdy z 2.0 fs ogurka:
http://pl.youtube.com/watch?v=l5CmA-S_SYc
reszta filmow ma troll wiec wrzucimy pozniej
Byla jeszcze stara mazda 626 gd z silnikiem 2.2 turbo z probasa cos ok 170km , dobrze to jedzie , pogonila bez problemu mx6 2.5l
http://pl.youtube.com/watch?v=l5CmA-S_SYc
reszta filmow ma troll wiec wrzucimy pozniej
Byla jeszcze stara mazda 626 gd z silnikiem 2.2 turbo z probasa cos ok 170km , dobrze to jedzie , pogonila bez problemu mx6 2.5l
-
Pyton162
Ja mam niestety tylko 2 filmy, jeden z przejazdu Pyton vs Ogurrek, a drugi mx6 vs 626 turbo. Postaram sie wieczorem wrzucic 
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Nah, spokojnie, czy dwa zero to jeszcze nie wiadomo na 100%
Do posiadaczy 1.8 i 2.0:
Spójrzcie co jest wybite na prawo od pokrywy zaworów, za aparatem zapłonowym?
http://img71.imageshack.us/my.php?image=xxxyr5.jpg
W sumie nie wiem co lepsze....
Brać wersje 1.8litra czy 2.0?
A może osprzęt od silnika 136KM?
Bo miedzy 2.0 115KM a 136KM jest różnica tylko elektroniki?
Do posiadaczy 1.8 i 2.0:
Spójrzcie co jest wybite na prawo od pokrywy zaworów, za aparatem zapłonowym?
http://img71.imageshack.us/my.php?image=xxxyr5.jpg



W sumie nie wiem co lepsze....
Brać wersje 1.8litra czy 2.0?
A może osprzęt od silnika 136KM?
Bo miedzy 2.0 115KM a 136KM jest różnica tylko elektroniki?
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
ogurrek , pasedena mial dokladnie to samo oznaczenie, bo zreszta z nim jechales i jedziecie leb leb.Mi to bez roznicy czy 2.0 czy 1.8 dostales po pupie koniec kropka , a juz niedlugo jak znajde zdrowe hgt to bede cie zamiatal az milo , jeszcze do tego czasu ogarne sprzeglo w moim 1.6 to bedziesz ustawiony w szeregu jak trzeba

-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje