Kills on Road & Street

Postprzez majorkca » 12 wrz 2008, 07:14

Gibsong napisał(a):Majorkca – ja swoim ładnie dociążonym FS ścigałem się ostatnio z B6, nie sądze żeby między 323 a MX-3 były takie różnice w osiągach, powiem ci nawet spaprawszy start byłem w stanie dość szybko dojść 323.

dlatego tez sie zdziwilem moze jechal na podtlenku lpg moze juz niezbyt zdrowy nie wiem ale kill to kill hehe a tak pozatym swoja mazda o dziwo ostatnio wykrecilem czas 9,8 do paki wkoncu dobre zmiany biegow :) nie mierzone zegarkiem tylko gps
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Gib » 12 wrz 2008, 08:15

taka dygresja z podtlenkiem, mimo że na sekwencji praktycznie nie odczuwa się zmiany dynamiki to z czasem mam wrażenie że jednak zamula i LPG i PB, różnicy niema ale całość jakby ciut wolniejsza, może to masa instalacji.
9,8 GPS dla sohc to bardzo dobry czas, graty.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 12 wrz 2008, 08:22

Nie zapominajmy o bezwładności GPS wynoszącej od 0.5 do 1s ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez majorkca » 12 wrz 2008, 08:31

brii napisał(a):Nie zapominajmy o bezwładności GPS wynoszącej od 0.5 do 1s

tak nie zapominam ale mierzone zegarkiem wynosilo 9.5 jakos tak w tych granicach ale tylko raz udalo mi sie taki czas wykrecic puzniej to juz 9.9 10.1(na gps) itp ale i tak nie zle jak na prawie standartowe sohc a ten gps to tez nie byle jakis taki tylko brachol przyniósł taki wojskowy cena jego to podobno 13tyś $ :P z tego co widzielm to nawet podawal kont nachylenia podloza
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez brii » 12 wrz 2008, 09:00

majorkca napisał(a):z tego co widzielm to nawet podawal kont nachylenia podloza

Łał :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 12 wrz 2008, 09:15

no właśnie a nie było to trochę z górki ?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 12 wrz 2008, 13:47

majorkca napisał(a):z tego co widzielm to nawet podawal kont nachylenia podloza



Gibsong napisał(a):no właśnie a nie było to trochę z górki ?

<lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez majorkca » 12 wrz 2008, 19:23

hehe no niestety nie :P a z ciekawosci kiedys pojade na jakasgorke i nakrce filmik jak od 0-100 buja sie w 8 sec :P buahah
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez ogurrek » 12 wrz 2008, 19:35

Nah xD
Nie tylko ja kill`uje :)
Mnie też killują :D
Ustawka z MX-6 2.5L V6 <lol>
Wynik wiadomy, to było raczej for fun :)
Wnioski?
Skopał mnie po jajach, bezlitośnie :P
Krótsze biegi odemnie ma. Odstawił konkretnie, ale spodziewałem sie jeszcze gorszego :)
Kierownik sam przyznał, że mam conajmniej 2.0 ?!
Na wiadomość że to 1.8 90KM stwierdził że naprawdę zacnie się uwija :)

PS. Może faktycznie mam 2.0 ? Jak odróżnić FS od FP, wizualnie?
Z drugiej strony, w 2.0 chyba ciężko by było mieć spalanie 7.5L lpg/100km...
Zdurniałem już <jelen>
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez jacobs » 12 wrz 2008, 19:38

ogurrek napisał(a):Jak odróżnić FS od FP, wizualnie?

Chyba są oznaczenia na bloku.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez pawelc » 12 wrz 2008, 20:18

ogurrek napisał(a):Krótsze biegi odemnie ma
krótsze? w mx-6 2,5 dwójka kończy się przy 120 -myślę że Ty raczej dłuższych nie masz przełożeń :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Pyton162 » 12 wrz 2008, 20:21

ogurrek przyjedz w niedziele to zobaczymy co twoje padlo potrafi, i dawaj tego kl tez , to troll go pojedzie
Ostatnio edytowano 12 wrz 2008, 20:22 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
Pyton162
 

Postprzez ogurrek » 12 wrz 2008, 20:21

Pytanie:
długość biegu uważamy za moment, w którym odcina, czy moment, w którym już tak nie ciągnie i lepiej zmienić bieg?:)

U mnie odcina dwójka ~105-110km/h.
Tylko co z tego, skoro ładnie ciągnie do ~90-95km/h ?
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Troll Bagienny » 12 wrz 2008, 20:51

Pyton162 napisał(a):to troll go pojedzie

Oj bedzie trudno, chyba ze ma vrisy padniete. Pamietasz jak z Zyla sie scigalem... jak zrobil vrisy to szans nie mialem :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez yiabol » 12 wrz 2008, 21:06

ogurrek napisał(a):Na wiadomość że to 1.8 90KM stwierdził że naprawdę zacnie się uwija :)


Najwidoczniej silniczek jest zdrowy + pare NM w gifcie od fabryki i juz ładnie lata :)
Żadko które silniki trzymają moc zgodną ze specyfikacją... najczęściej niestety na naszą niekorzyść :|
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez marek » 12 wrz 2008, 23:33

A ja chyba zapomniałem opisać killa na BMW320 (R6).

Nie wiem na co goście liczyli bo niedość że w czasie wyścigu gadałem przez telefon (słuchawka na uchu więc w zgodzie z przepisami), do tego było mokro więc miałem problemy z trakcją to i tak było:

1. bieg wrrrrr pssss 2. bieg wrrrrr pssss 3. bieg zapiąłem przy 100kmh już bo zobaczyłem że odszedlem im ze 4-5 długości ;)

a pssss bo sobie blow offa wkońcu zamontowałem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez radekkm » 12 wrz 2008, 23:44

marek napisał(a):a pssss bo sobie blow offa wkońcu zamontowałem

dawac mi tu zaraz filmik :D
ja mialem podobna sytuacje tyle ze z 328,do 130kmh odszedlem na jakies 2 dlugosci ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez andi68 » 12 wrz 2008, 23:59

Od kiedy(tydzień) jeżdżę Miatką to same kille :D .
Nie chodzi tutaj o to , że się ścigam, po prostu ruszam zdecydowanie z czerwonego na zielone i te wszystkie autka są w tyle.
Był wyjątek, który chciał się sprawdzić.BMW 320i, czerwone światło przed rondem Grunwaldzkim, wjazd w Dietla przez most, przygazówka.Zielone,ostry zakręt po rondzie, rura, muszę hamować przed spokojnymi, teraz widzę w wstecznym BMW, dopier... lewym pasem, został jakieś 50 m z tyłu.
puściłem kierownika BMW, na światłach z Krakowską skręciłem w prawo, ale nie odpuściłem sobie spojrzenia w twarz gościa z BMW; widok tej miny-bezcenne <diabełek>
Ludzie nie są stworzeni do pracy ponieważ męczą się w niej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2006, 21:43
Posty: 77
Skąd: Kraków
Auto: MX5 1.8 Miracle , Honda Civic Sport

Postprzez Lukasz_zdw » 13 wrz 2008, 11:38

andi68 napisał(a):Był wyjątek, który chciał się sprawdzić.BMW 320i


Ci zawsze chcą się sprawdzać. Nie ważne czy 316 czy M3, kierownik BMW chyba ma zakodowane ze spod swiateł normalnie ruszyc nie wolno. Ale miło się takich objeźdza. Niestety moje mozliwosci konczą sie na BMW 325 z wiekszymi juz nie daje rady :(

radekkm napisał(a):ja mialem podobna sytuacje tyle ze z 328,do 130kmh odszedlem na jakies 2 dlugosci


Gratki dla ciebie

radekkm juz sobie wyobrazam jego mine a zaloze sie ze byl pewny ze cie skopie. Nie ma to jak ZE ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukano » 13 wrz 2008, 11:56

Lukasz_zdw napisał(a):moje mozliwosci konczą sie na BMW 325

To musisz miec zdrowe to K8. 316,320 spokojnie powinny po pupie dostawać. Ale 325 już raczej nie.
szybciej 525 bo to już nie ta waga. Co jest też bolączką mx-3.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje