Kills on Road & Street
prawie wszystkie silniki benzynowe hondy, nawet ten 1.3 po zdjeciu blokady kreci sie do 9 tys i caly czas idzie jak glupi
-
Pyton162
załadowane, najczęściej papierem (wystawki, plakaciki pierdułeczki). Panom (przeważnie) się strasznie zawsze spieszy.
Jak zatem wytłumaczysz to że moje 171 Nm przyspiesza lepiej od 250-300 Nm? Pewnie że jakbym ja miał zamiast 171, 300 to auto by fruwało. Ten moment dizla w starcie od zera jest troche pusty, co innego rolka ale tu też się nie martwie bo moje 8V się zbiera od 2500obr i ciągnie do 6000 ładnie.
Jak zatem wytłumaczysz to że moje 171 Nm przyspiesza lepiej od 250-300 Nm? Pewnie że jakbym ja miał zamiast 171, 300 to auto by fruwało. Ten moment dizla w starcie od zera jest troche pusty, co innego rolka ale tu też się nie martwie bo moje 8V się zbiera od 2500obr i ciągnie do 6000 ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
ravo napisał(a):moment to przyspieszenie
z tym,że w dizlu za sprawą skrzyni biegów jest on zupełnie bezużyteczny przy sprincie jedynie przydaje się na trasie przy wyprzedzaniu.. co z tego,że jest duży maksymalny moment obrotowy jak trwa on tylko chwilę a potem strasznie spada i nic się nie dzieje. Tylko problem z trakcją na mokrym przez ten moment
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
Adaś napisał(a):ravo napisał(a):moment to przyspieszenie
tutaj CRXy są chyba wyjątkiem
Nie tylkko CRXy ale sporo Hond (wszystkie Type R, VTI, S2000 itd.)
Jakoś chyba nikt im nie powiedział, że "moment to przyspieszenie" bo mają malutki moment a zepieprzają jak wściekłe
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
tylko z tym momentem to chyba wszyscy sie zapędzacie i zapominacie o jednym najważniejszym aspekcie tego momentu... iż jest to moment no silniku a nie na kołach... jako że diesel konczy swoj żywot duuuzo wczesniej a raczej nikt nie chcial by zamykac skrzyni przy 130 km/h takim dieslem to musi on miec sporo dłuższe biegi niz benzyna przez a przez to przełożenie na kołach nie jest juz takie piekne gdyż z przypuśćmy takich 300Nm robi sie na kołach 200 a z takiej benzynowej wiertarki hondowskiej gdzie kreci sie ona do 9tys obr. przełożenie jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm z tym że trwa ono nie chwilke lecz przez duzo dłuższy czas niż w owym dieslu. Co do wyprzedzania to fakt ze dieslem robi sie do dynamiczniej poniewaz zadko trzyma sie benzyne na 4 tys zeby odrazu wykorzystac moment i odjechac wiec trzeba troche silniczek pokrecic po obrotach natomiast jadac dieslem wystarczy depnac i mamy juz ten moment a ze pozniej juz to auto nic nie zyskuje to juz inna kwestia.
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Audi 100 C4 poległo...
Troche koleś mnie wnerwił pod blokiem, bo mi zastawił przejazd, wysadził dziewczynę i but. Kilka zakrętów i prosta. Na początku mi lekko odszedł bo nie chciało mi się redukować na jedynkę, jak się silniczek wkręcił na obroty zacząłem go doganiać
Trójkę wrzuciłem już jak go wyprzedzałem, wtedy koleś dał po hamulcach... i odpuścił.
Nie wiem jaki miał silnik
Ale nawet nieźle jechał jak na takie duże (ciężkie) auto.
Troche koleś mnie wnerwił pod blokiem, bo mi zastawił przejazd, wysadził dziewczynę i but. Kilka zakrętów i prosta. Na początku mi lekko odszedł bo nie chciało mi się redukować na jedynkę, jak się silniczek wkręcił na obroty zacząłem go doganiać
Nie wiem jaki miał silnik
Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 22:51 przez jacobs, łącznie edytowano 1 raz
yiabol napisał(a):a to musiał być ten starszy... DiTD ale chyba po jakimś dobrym programie bo strasznie kopcił
Kopcić może równie dobrze jeden jak i drugi a jeśli to była Mazda 6 to była to jednostka CiTD.
Kryształ napisał(a):jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm
czytam czytam i nie wiem czy plakac czy sie smiac jak po meczu Polska-San Marino
A interesuje kogos jeszcze masa auta ? jego CX itp itd ?
Gibsong napisał(a):nie zapominamy, wiemy dlaczego diesle nie jadą, tylko po co się branzlować tym momentem, skoro mimo to nie jadą? Ładnie to wygląda w papierach.
ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.
marek napisał(a):ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.
dokładnie..
W Borsku miałem zaledwie 96KM i 210NM (sprawdzone ale nie wtedy na lotnisku heh...) na marginesie powiem że wszystkie DiTD dostały o ładne kilka długości. Startowałem z GFką (sedan – lżejszy) FS ponoc 145KM.. odchodzila mi dopiero gdy zapialem 4b.. w sumie dostałem z 1,5 długosci. To byl jedyny start z benzynka (o BG 1.6 nie wspominam bo wiadmo ze to raczej nie jedzie) sam bylem zdziwiony.. spodziewałem się duuzego lania..
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
EDIT: http://pl.youtube.com/watch?v=qIettwFEq6c
Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 23:24 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
Kryształ napisał(a):gdyż z przypuśćmy takich 300Nm robi sie na kołach 200 a z takiej benzynowej wiertarki hondowskiej gdzie kreci sie ona do 9tys obr. przełożenie jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm z
Que? Cos dzwoni ale chyba nei wiadomo w ktorym kosciele. Haslo do przestudiowania na dzis: skrzynia biegów. Rozgrzeszenie wreczone, uprasza sie o nei gorszenie.
Less roof, more fun


marek napisał(a):ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.
To znaczy tylko jedno – kierownik benzyny nie potrafi się nią dobrze posługiwać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):To znaczy tylko jedno – kierownik benzyny nie potrafi się nią dobrze posługiwać
nawet byl test w top gear BMW bodajrze seri 7 bezyna konrta desel. BMW sie zarzekało ze diesel bedize szybszy (na jakims tam odcinku) bo ma 2 turbiny i jenda sie otwiera wczesniej a druga pozniej. Testowal oczywiscie stig
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
ja powiem tak disle skoczyly duzo do przodu w ostatnich latach
ale wezmy sobie silniki np 2.0 disel jakis tam tdi i wezmy sobie 2.0 benzyne z turbo
oczywiscie w tym samym samochodzie .....
Ostatnio edytowano 11 wrz 2008, 10:58 przez majorkca, łącznie edytowano 1 raz
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje