Kills on Road & Street

Postprzez Pyton162 » 10 wrz 2008, 20:45

prawie wszystkie silniki benzynowe hondy, nawet ten 1.3 po zdjeciu blokady kreci sie do 9 tys i caly czas idzie jak glupi
Pyton162
 

Postprzez Gib » 10 wrz 2008, 20:59

załadowane, najczęściej papierem (wystawki, plakaciki pierdułeczki). Panom (przeważnie) się strasznie zawsze spieszy.
Jak zatem wytłumaczysz to że moje 171 Nm przyspiesza lepiej od 250-300 Nm? Pewnie że jakbym ja miał zamiast 171, 300 to auto by fruwało. Ten moment dizla w starcie od zera jest troche pusty, co innego rolka ale tu też się nie martwie bo moje 8V się zbiera od 2500obr i ciągnie do 6000 ładnie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez check » 10 wrz 2008, 21:08

ravo napisał(a):moment to przyspieszenie

z tym,że w dizlu za sprawą skrzyni biegów jest on zupełnie bezużyteczny przy sprincie jedynie przydaje się na trasie przy wyprzedzaniu.. co z tego,że jest duży maksymalny moment obrotowy jak trwa on tylko chwilę a potem strasznie spada i nic się nie dzieje. Tylko problem z trakcją na mokrym przez ten moment
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacek176 » 10 wrz 2008, 21:08

Adaś napisał(a):
ravo napisał(a):moment to przyspieszenie

tutaj CRXy są chyba wyjątkiem :)

Nie tylkko CRXy ale sporo Hond (wszystkie Type R, VTI, S2000 itd.)
Jakoś chyba nikt im nie powiedział, że "moment to przyspieszenie" bo mają malutki moment a zepieprzają jak wściekłe :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Kryształ » 10 wrz 2008, 21:55

tylko z tym momentem to chyba wszyscy sie zapędzacie i zapominacie o jednym najważniejszym aspekcie tego momentu... iż jest to moment no silniku a nie na kołach... jako że diesel konczy swoj żywot duuuzo wczesniej a raczej nikt nie chcial by zamykac skrzyni przy 130 km/h takim dieslem to musi on miec sporo dłuższe biegi niz benzyna przez a przez to przełożenie na kołach nie jest juz takie piekne gdyż z przypuśćmy takich 300Nm robi sie na kołach 200 a z takiej benzynowej wiertarki hondowskiej gdzie kreci sie ona do 9tys obr. przełożenie jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm z tym że trwa ono nie chwilke lecz przez duzo dłuższy czas niż w owym dieslu. Co do wyprzedzania to fakt ze dieslem robi sie do dynamiczniej poniewaz zadko trzyma sie benzyne na 4 tys zeby odrazu wykorzystac moment i odjechac wiec trzeba troche silniczek pokrecic po obrotach natomiast jadac dieslem wystarczy depnac i mamy juz ten moment a ze pozniej juz to auto nic nie zyskuje to juz inna kwestia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez jacobs » 10 wrz 2008, 22:24

Audi 100 C4 poległo...

Troche koleś mnie wnerwił pod blokiem, bo mi zastawił przejazd, wysadził dziewczynę i but. Kilka zakrętów i prosta. Na początku mi lekko odszedł bo nie chciało mi się redukować na jedynkę, jak się silniczek wkręcił na obroty zacząłem go doganiać :D Trójkę wrzuciłem już jak go wyprzedzałem, wtedy koleś dał po hamulcach... i odpuścił.

Nie wiem jaki miał silnik :P Ale nawet nieźle jechał jak na takie duże (ciężkie) auto.
Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 22:51 przez jacobs, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Gib » 10 wrz 2008, 22:25

nie zapominamy, wiemy dlaczego diesle nie jadą, tylko po co się branzlować tym momentem, skoro mimo to nie jadą? Ładnie to wygląda w papierach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Puhcio » 10 wrz 2008, 22:40

jacobs napisał(a):zaczęłem


Ja chyba wiem z kogo wziĘłeś przykład. ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Riki » 10 wrz 2008, 22:50

yiabol napisał(a):a to musiał być ten starszy... DiTD ale chyba po jakimś dobrym programie bo strasznie kopcił


Kopcić może równie dobrze jeden jak i drugi a jeśli to była Mazda 6 to była to jednostka CiTD.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jacobs » 10 wrz 2008, 22:52

Puhcio napisał(a):Ja chyba wiem z kogo wziĘłeś przykład.

Palcówka :P Panie Miodek ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez ravo » 10 wrz 2008, 22:52

Kryształ napisał(a):jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm

czytam czytam i nie wiem czy plakac czy sie smiac jak po meczu Polska-San Marino

A interesuje kogos jeszcze masa auta ? jego CX itp itd ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marek » 10 wrz 2008, 22:56

Gibsong napisał(a):nie zapominamy, wiemy dlaczego diesle nie jadą, tylko po co się branzlować tym momentem, skoro mimo to nie jadą? Ładnie to wygląda w papierach.


ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Riki » 10 wrz 2008, 23:01

marek napisał(a):ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.


dokładnie.. :)



W Borsku miałem zaledwie 96KM i 210NM (sprawdzone ale nie wtedy na lotnisku heh...) na marginesie powiem że wszystkie DiTD dostały o ładne kilka długości. Startowałem z GFką (sedan – lżejszy) FS ponoc 145KM.. odchodzila mi dopiero gdy zapialem 4b.. w sumie dostałem z 1,5 długosci. To byl jedyny start z benzynka (o BG 1.6 nie wspominam bo wiadmo ze to raczej nie jedzie) sam bylem zdziwiony.. spodziewałem się duuzego lania.. :]

EDIT: http://pl.youtube.com/watch?v=qIettwFEq6c
Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 23:24 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 10 wrz 2008, 23:13

skoro ich tak wiele to może jakieś przykłady?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 10 wrz 2008, 23:15

tak czy inaczej chłopaki z hondy maja takie podjeescie do diesla.

Obrazek

i ja tak samo sadze...
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Fiveopac » 11 wrz 2008, 00:35

Kryształ napisał(a):gdyż z przypuśćmy takich 300Nm robi sie na kołach 200 a z takiej benzynowej wiertarki hondowskiej gdzie kreci sie ona do 9tys obr. przełożenie jest takie że z tych 140Nm robi sie na asfalcie też 200Nm z

Que? Cos dzwoni ale chyba nei wiadomo w ktorym kosciele. Haslo do przestudiowania na dzis: skrzynia biegów. Rozgrzeszenie wreczone, uprasza sie o nei gorszenie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez yiabol » 11 wrz 2008, 06:23

heh smieszne rzeczy niektorzy tutaj wypisują <lol>
diesle nie jezdzą <lol>

dobra koniec OT :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez brii » 11 wrz 2008, 07:32

marek napisał(a):ja znam wiele seryjnych diesli ktore jada rewelacyjnie i znacznie lepiej od benzyny o tej samej mocy.

To znaczy tylko jedno – kierownik benzyny nie potrafi się nią dobrze posługiwać ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez noucamp » 11 wrz 2008, 10:13

brii napisał(a):To znaczy tylko jedno – kierownik benzyny nie potrafi się nią dobrze posługiwać


nawet byl test w top gear BMW bodajrze seri 7 bezyna konrta desel. BMW sie zarzekało ze diesel bedize szybszy (na jakims tam odcinku) bo ma 2 turbiny i jenda sie otwiera wczesniej a druga pozniej. Testowal oczywiscie stig ;) z Clarksonem. Na mecie pierwsa bla benzyna a po kilki sekundach diesel. wiec mamy odpowiedz czy diesel jest mocniszy czy nie.
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez majorkca » 11 wrz 2008, 10:25

ja powiem tak disle skoczyly duzo do przodu w ostatnich latach :P ale wezmy sobie silniki np 2.0 disel jakis tam tdi i wezmy sobie 2.0 benzyne z turbo :P oczywiscie w tym samym samochodzie .....
Ostatnio edytowano 11 wrz 2008, 10:58 przez majorkca, łącznie edytowano 1 raz
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje