Kills on Road & Street
smiesznie sie robi w tej czesci forum... kazdy broni swojego auta i wstawia filmiki kto jak przypiesza
prawda jest taka ze ulica ma swoje prawo i wiele czynnikow ma wplyw na wygrana lub przegrana. a nie ktos nagra 20 filmików z tego jeden mu wyjdzie i wstawa na forum...
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
noucamp napisał(a):3000gt z silnikiem 1,9 tdi z passata
pamiętam go, totalna pomyłka
U nas w mieście starszy facet ma 3000GT VR4 i chyba nie korzysta z tych dwóch turbin bo tak spokojnie jeździ.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
No tak ale film, lepszy czy gorszy daje lepsze pojęcie na to jak jedzie auto niż opis: "skillowałem dziś paska tdi", lub MX-3 sohc objechałem cali XE i się zaczynają 2 stronnicowe dywagacje na temat że to jednak niemożliwe.
XXX – to że spora większość calibrów może pocałować twoje ZE w rurę, nie oznacza że właścicielowi słabszego auta nie sprawia przyjemności objechanie takiego niemieckiego gruchota.
XXX – to że spora większość calibrów może pocałować twoje ZE w rurę, nie oznacza że właścicielowi słabszego auta nie sprawia przyjemności objechanie takiego niemieckiego gruchota.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Cukierek napisał(a):chyba nie korzysta z tych dwóch turbin bo tak spokojnie jeździ
heheh ale przynajmniej przeżyli spotkanie z tą bestią
U mnie kiedyś mamusia synusiowi kupiła na 18-tke 3000 GT. Schlali się i pojechali testować. Obwineli się do okoła drzewa.
u mnie jest jedno vr-4 gosc przewaznie jezdzi wolno ale podpuscilismy go kiedys kumpla crx-em to jak depnal to tyle go widzielismy 
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Gibsong napisał(a):No tak ale film, lepszy czy gorszy daje lepsze pojęcie na to jak jedzie auto niż opis: "skillowałem dziś paska tdi", lub MX-3 sohc objechałem cali XE i się zaczynają 2 stronnicowe dywagacje na temat że to jednak niemożliwe.
hmm no walsnie! czemu gorsze auto nie moze objechac lepszego
Widze ze juz przestaliscie sie scigan na ulicy. Tylko same ustawi i krecenie filmokow na prostych
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
nie no spoko sciganie na ulicach tez jest
ostatnio ostry kill na Golfie 2 xD nie wiem co tam miał ale chłopak nie miał najmniejszych szans.
myslal ze ma golfa to mu wolno xD
ostatnio ostry kill na Golfie 2 xD nie wiem co tam miał ale chłopak nie miał najmniejszych szans.
myslal ze ma golfa to mu wolno xD
Wczoraj wieczorem niestety poległem
Start z miejsca i na koncu 3 biegu Pawlak32 swoim BA KF byl juz prawie przede mną
Potem wypad na obwodnice i od 70 do 170 km/h Nie odszedł mi nawet ma centymetr tyle ze dałem w palnik odrobine wczesniej
probował sie jeszcze z nami scigac jakis gość w terenówce chyba Rav4 to bylo narobil tylko kupe dymu i zniknął gdzies z tylu za horyzontem.
-
Lukasz_zdw
niedawno było że liczą się tylko ustawki, z jednej strony wiadomo że cały układ kierowca-auto jest ważny a z drugiej tacho-video pokazuje możliwości samochodu.
Jeśli chodzi o gulanie się po mieście, to nie tak dawno próbowałem dogonić nubirę kombi 2.0 FSem i nie dawałem rady.
Jeśli chodzi o gulanie się po mieście, to nie tak dawno próbowałem dogonić nubirę kombi 2.0 FSem i nie dawałem rady.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nubira ma 136 koni z tego co pamiętam, i bardzo dużo nie waży, więc całkiem ładnie się zbiera
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
Jak powszechnie wiadomo, moc= prędkość, moment= przyspieszenie.
A jak to sie ma do pojemności? Znaczy, wiadomo, mały silnik, mała moc, mały moment (mówie o typowych, nie bi/turbo czy innych takich Wanklach
).
Znaczy, chodzi mi o to, że mamy silnik 1.8 i 2.0
Oba tej samej mocy i momentu (no taki psikus, inna technologia albo co).
Mamy to w tej samej budzie, przy tej samej skrzyni.
Będą jechać identycznie?
I jeszcze jedno, silnik NA vs. turbo.
Trzylitrowe NA z mocą 200KM vs. dwulitrowe turbo z mocą 200KM.
Tak jak wyżej.
Będą jechać identycznie?
Ogólnie wiadomo, w obu przypadkach troche inaczej bedą wygladały przyspieszenia (inaczej rozłożona moc i moment) ale suma sumarum, wyjdzie na to że powinny jechać identycznie? Ot, takie przemyślenia po kilku piwkach....
A jak to sie ma do pojemności? Znaczy, wiadomo, mały silnik, mała moc, mały moment (mówie o typowych, nie bi/turbo czy innych takich Wanklach
Znaczy, chodzi mi o to, że mamy silnik 1.8 i 2.0
Oba tej samej mocy i momentu (no taki psikus, inna technologia albo co).
Mamy to w tej samej budzie, przy tej samej skrzyni.
Będą jechać identycznie?
I jeszcze jedno, silnik NA vs. turbo.
Trzylitrowe NA z mocą 200KM vs. dwulitrowe turbo z mocą 200KM.
Tak jak wyżej.
Będą jechać identycznie?
Ogólnie wiadomo, w obu przypadkach troche inaczej bedą wygladały przyspieszenia (inaczej rozłożona moc i moment) ale suma sumarum, wyjdzie na to że powinny jechać identycznie? Ot, takie przemyślenia po kilku piwkach....
- Od: 28 mar 2008, 16:06
- Posty: 135
- Skąd: Sulechów
- Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V
moment na kołach = przyspieszenie.
ad 1) bardzo możliwe a nawet prawdopodobne że będą jechać tak samo.
ad 2) być może będą miały ten sam czas na 400m ale nie będą jechały cały czas łeb w łeb.
kiedyś w periodyku było porównanie Passata B5 1.8T vs 2.3 V5 vs 2.5 TDI
1.8 – sport
2.3 – luksus
2.5 – ekonomia (ale przy ciut innych cenach ropy)
ad 1) bardzo możliwe a nawet prawdopodobne że będą jechać tak samo.
ad 2) być może będą miały ten sam czas na 400m ale nie będą jechały cały czas łeb w łeb.
kiedyś w periodyku było porównanie Passata B5 1.8T vs 2.3 V5 vs 2.5 TDI
1.8 – sport
2.3 – luksus
2.5 – ekonomia (ale przy ciut innych cenach ropy)
Stała pod ścianą prężąc kakao
moment porównywalny bo 205 Nm do 210 Nm Turbo, ale ciut wyżej w turbo od 1750 w n/a powyżej 3000 obr.
kultura pracy chyba, zawsze jeden gar więcej, pozatym niedoładowany dość nisko-obrotowy silnik.
kultura pracy chyba, zawsze jeden gar więcej, pozatym niedoładowany dość nisko-obrotowy silnik.
Stała pod ścianą prężąc kakao
filmik od 0 do 100 , padaka juz ożyła , choc sprzeglo sie konczy
http://pl.youtube.com/watch?v=H2LKPasrH1U
http://pl.youtube.com/watch?v=H2LKPasrH1U
-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje