Kills on Road & Street

Postprzez ravo » 27 sie 2008, 16:11

tak na powaznie pytam bez zlosliwosci, jak wy to robicie, ze ciagle kogos macie od scigania ? ja to czasami miesiac czekam :(( aby przypadkiem ktos chcial. A wy ciagle :) a oni wiedza, ze sie scigaja ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez paww99 » 27 sie 2008, 16:34

ravo napisał(a):ja to czasami miesiac czekam

Boją sie Ciebie <lol> :)
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 21:16
Posty: 211
Skąd: Olsztyn
Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D

Postprzez ogurrek » 27 sie 2008, 16:43

Nie no soory, jak ktoś mi podjedzie i zacznie świstać BOVem spod machy to wymiękam :P
Pozatym, godny przeciwnik dla Cię...?

Ja to jeszcze z kolesiami się ustawiam, często kończę pracę o 20 a w domu jestem 1,5h później, i kilka dobrych litrów mniej w baku :)
Jeszcze muszę się dokładnie z kolegami dogadać, została Nexia, zdaje się ze 1.6, oprócz tego civic V 1.5 vtec-e i laguna 1.6 16v.

Ki grzyb z tym vtec-e? Ekonomiczny fałtek, 90KM, ale jak to jedzie? Bo inny koleś ma zwykłego 1.5 16V i też 90KM, ale to to wogole poracha, niemalże moge co drugi bieg wrzucac a i tak go jadę, żaden wyczyn...
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Pyton162 » 27 sie 2008, 16:46

ja tylko na ustawkach , inne kille nie wpisuje bo sa nic nie warte
Pyton162
 

Postprzez pawlak32 » 27 sie 2008, 17:17

Jak myślicie MX-6 KL pojedzie Golfa III VR6 ? (zakaładając ze oba motory zdrowe i seryjne) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez yiabol » 27 sie 2008, 19:27

MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Waluś » 27 sie 2008, 20:05

Ja sobie poradziłem ale ledwo ledwo 9pamiętam że szybko wystartował, musiałem go cały czas gonić ale dognałem na 3 biegu dopiero przy ok 140 km/h więc to już prawie koniec 1/4 mili, więc MX6 może mieć problem, ale zależy od kierownika.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Marek2Mazda323f » 27 sie 2008, 20:30

ogurrek napisał(a):oprócz tego civic V 1.5 vtec-e
pierwsze co słyszę o vteku -e w civiku V gen, tam takich nie było :| poza tym te 1.5 miały 115KM a nie 90KM i były w civiku VI gen!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Waluś » 27 sie 2008, 20:32

poza tym te 1.5 miały 115KM a nie 90KM i były w civiku VI gen!

dokładnie tak
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Marek2Mazda323f » 27 sie 2008, 20:36

ogurrek napisał(a):Bo inny koleś ma zwykłego 1.5 16V i też 90KM, ale to to wogole poracha, niemalże moge co drugi bieg wrzucac a i tak go jadę, żaden wyczyn...

hmmm taki civik robi poniżej 10sek wiec żebyś go wciągał tak lekko to aż dziwne, pewnie ma zajechany motor totalnie albo nie umie jeździć:]
A ja dzisiaj miałem killa: jadę sobie patrze na światłach do wjazdu na trasę stoi civic coupe Vgen 1.5 101KM stoję za nim on patrzy w lusterko, zielone ruszamy po woli on nagle rura więc ja za nim, wieżdza na trasę i rura na całego, chyba myślał że jadę civikiem IVgen 1.3 albo 1.5 jakich pełno a tu jak tylko zrobiły się 3 pasy to ja rura i objechałem go strasznie i jak go mijałem to zobaczył że to nie civik a crx hahaha
Ostatnio edytowano 27 sie 2008, 20:56 przez Marek2Mazda323f, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Gib » 27 sie 2008, 20:47

ja mam dość często, jak widzę że ktoś rusza z pichem to go gonie, a gotowy do startu jestem prawie zawsze, ale dziś specjalnie sprowokowałem przegazówkami faceta w accordzie poprzedniej generacji, nie wiem co za silnik pewnie 2.0, przez jakiś czas próbował gonić ale chyba odpuścił nie wiem czy to kill. Z ciekawostek Sierka ma seryjny wydech na 2 katach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 27 sie 2008, 21:11

ravo napisał(a):tak na powaznie pytam bez zlosliwosci, jak wy to robicie, ze ciagle kogos macie od scigania ? ja to czasami miesiac czekam :(( aby przypadkiem ktos chcial. A wy ciagle :) a oni wiedza, ze sie scigaja ?


od pewnego czasu mam ten sam problem :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ogurrek » 27 sie 2008, 21:16

Pytanie? Honda sie myli czy Wy? Albo juz zdurniałem <glupek2>
Honda Civic V (piątej) generacji, czyli lata 1991-1995.

ple ple ple"Oferta silnikowa w trzydrzwiowej wersji rozpoczynała się od 75 KM a kończyła na 160 KM, w limuzynie od 90 do 160 KM. Z tą generacja zostały zaprezentowane nowe silniki VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E, zapewniają one dobre osiągi oraz niskie zużycie paliwa."ple ple ple

Jechalem z kolesiem, który ma taka w sedanie, 1.5L 16V 90KM.
Robiłem jak chcialem
NIE-jechalem, ale to kwestia czasu, z sedanem, 1.5L 16V VTEC-E.
Nie wiem czy to ma napewno 90KM, moze silnik swapnięty i stare papiery, ale jest jak byk wpisane 90KM.

PS. Trzeba rozróżniać SOHC-VTEC, DOHC-VTEC i VTEC-E ;P
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Gib » 27 sie 2008, 21:23

w hondach wcale tak dużo tych dohc nie było w civach praktycznie tylko 1.6 i 1.8
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Marek2Mazda323f » 27 sie 2008, 21:39

Siedzę trochę w hondach i z tego co pamiętam to w civiku 5gen był silnik 1.3-75KM, 1.5-90 i 101KM, 1.6 vtec sohc 125KM i 1.6 vtec dohc-160KM o vteku-e słyszałem dopiero w VI genie!wiec może ma wbite 1.5 i 90KM a zrobił swapa na 1.5 vtec-e!wystarczy przeczytać oznaczenie na silniku i wszytko jasne :]
Niektorzy to mają nawet pro-tec http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6091504 -jakiś kosmos :) a co do 1.5 vtec-e 90KM to jakiś dziwny ten silnik bo co to za vtec dający taką samą moc jak zwykłe 1.5 16v? niby na allegro są civiki V gen 1.5 vtec-e ale to chyba mega rzadkości muszą być sam już nie wiem <killer> <glupek2>
Ostatnio edytowano 27 sie 2008, 22:01 przez Marek2Mazda323f, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez ravo » 27 sie 2008, 21:54

jesli chodzi o vr6 to roznie bywa bo czesto nie trzymaja mocy,
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ogurrek » 27 sie 2008, 21:58

Wystarczy poryć w necie:
1.5L 16V VTEC-E w piątej generacji miał 90KM
wyglada tak:
http://img166.imageshack.us/my.php?image=starszynw8.jpg

1.5L 16V VTEC-E w szóstej generacji ma 114/115KM (różnie podają)
wygląda tak:
http://img176.imageshack.us/my.php?image=nowszyky0.jpg
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Gib » 27 sie 2008, 22:03

czyli G5 niezależnie czy zwykłe 1.5 czy vtec-e miał 90 KM rajt?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ogurrek » 27 sie 2008, 22:07

Na to wychodzi? Ale kto by tam kitajców zrozumiał :)

Teoretycznie po zastosowaniu Vtec`a moc rośnie, ale żeby był ekonomiczny to go skręcili do tych 90KM.
Tak ja to sobie tlumacze, na logike rzecz biorąc....
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 16:06
Posty: 135
Skąd: Sulechów
Auto: 626 GE 1.8 16V ==> 2.0 16V

Postprzez Marek2Mazda323f » 27 sie 2008, 22:08

Skoro objechałeś 1.5 90KM to i objedziesz 1.5 vtec-e bo te silniki są strasznie leniwe! zdaj potem relację :D oddaję honor o takiej rzadkości nie wiedziałem :] a wiecie że w civiku 5gen był też silnik D15B 1.5-130KM to jest power <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje