
Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
A co innego chodzi w obnizaniu ?
tylko o lans
a to ze sie do
jezdzi po naszych drogach, trudno
ja osobiscie zaluje zmiany na seryjne zawieszenie, choc mialem za nisko
ale wyglad i prowadzenie miodzio bylo:) aa u mnie sa drogi dosyc, bardzo dobre
jedynie 19 to jakas kpina aleee

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Bez przesady, że od razu się jeździć nie da, wystarczy jeździć z głową. Ja jeżdżę na K.A.W już 4 miesiące i nie narzekam, pewnie Kayaby gazowe pożyją krócej, ale absolutnie nie narzekam. Jakoś super nisko też nie jest, Mazdy się kiepsko obniżają ogólnie, ale seria to akurat stoi wysoko strasznie. Nawet na zimówkach 175/70/13 z dokładką z przodu na takiej glebie nie hacze na prograch zwalniających, więc proszę nie szerzyć nieprawdy
Latem na 17'' akurat martwić się o zaczepienie o cokolwiek na takiej sprężynie nie muszę. Fotki możecie w temacie u mnie obejrzeć, przykładowa na oponach 205/40/17


nikt tu nie mowi ze sie nie da jezdzic:) sam mialem taka a nawet nizej i jezdzilem przez ponad 2 lata przez caly rok nigdy mazda nie stala(choc czasem traktor trzeba bylo odpalic
),ale tak nigdy nie bylo z tym problemu
Jakbym mogl obnizylbym mazde znow ale mam inne koszta z nia zwiazana a zawias seryjny nie taki zly 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Też ostatnio przebierałem stronami odnośnie 60/60 ale nic ... Sam za miesiąc planuje glebe i pokuszę sie chyba na Jamexy 60/40 powinny ciut lepiej obniżyć jak MTS 40/40 ?

Nie wiem czy ktoś kupuje takie rzeczy u polskich przedstawicieli jak na ebay-u można sporo taniej...
Trzeba być samobójcą
Trzeba być samobójcą
-
Lantis 89
witam obleciałem wszystkie tematy w celu odnalezienia konkretnego by dowiedzieć się jakie najlepsze sprężyny obniżające są dla 323f BA
wiec moje pytanie brzmi jakie najlepsze sa sprężyny obniżające
nie drogie a przyzwoite jak w temacie mojej Madzi można zauważyć ze stoi ona dość wysoko proszę o pomoc

wiec moje pytanie brzmi jakie najlepsze sa sprężyny obniżające
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3366 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kolego Dawid24, też długo szukałem w tych tematach, dowiedziałem się, że:
MTS to szit
Jamex lepszy, ale podobno to to samo
40/40 wcale nie obniża równo przy Z5 przód stoi wyżej
Kumpel ma APEX 40/40 i stoi w miarę równo, fakt są troche droższe
Jamex 65/40 przy Z5 obniża idealnie, ale przy ORI amorkach podobno przedni zawias wyrzyga szybciej niż by mógł.
Podsumowywując, sam mam ten sam dylemat, zwłaszcza, że nie chce inwestować, też w nowe sportowe amortyzatory, skoro te mam sprawne, a springi obniżające, są mojej Efce konieczne jak benzyna!
MTS to szit
Jamex lepszy, ale podobno to to samo
40/40 wcale nie obniża równo przy Z5 przód stoi wyżej
Kumpel ma APEX 40/40 i stoi w miarę równo, fakt są troche droższe
Jamex 65/40 przy Z5 obniża idealnie, ale przy ORI amorkach podobno przedni zawias wyrzyga szybciej niż by mógł.
Podsumowywując, sam mam ten sam dylemat, zwłaszcza, że nie chce inwestować, też w nowe sportowe amortyzatory, skoro te mam sprawne, a springi obniżające, są mojej Efce konieczne jak benzyna!
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Ale sciemniasz. Nic nie obniza bardziej tylu, tylko tylne nadkola sa mniejsze i sprawia to wracenia jakby przod stal wyzej. na serii jest ten sam efekt. Apex sobie kup albo jamex i bd ok zreszta temat jest w dziale tuning wystarczy poszukac sa opinie na temat roznych sprezyn.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja miałem Apex na kołach 195/50/15 jeśli chcesz to napisz na PW i wyśle Ci fotki. Patrząc po progu to przód był niżej niż tył. Moim zdaniem masz sprężyny założone od V6 i dlatego ten przód masz tak wysoko bo tył jest ten sam. Sam kupiłem przez allegro seryjne bo już miałem trochę dość twardości a jeźdzę bardzo dużo i pajac ten mi sprzedał chyba od V6 a mówiłem że chce od 1.5 Jak założyłem to miałem koszmar, źle się jeździło, a próg z przodu był nawet wyżej niż z tyłu. Przerobiłem przednie sprężyny tak aby ten próg przedni był o prawie 3 cm niżej niż tył. Jestem bardzo zadowolony wizualnie i komfotrowo.
hmm dziękuje koledzy za porady myślę ze wybiorę te jamex ciężko właśnie jest dobrać te sprężyny ;/ właśnie teraz siedzę i biorę się za szukanie odpowiednich może jeszcze wpadnie jakiś model

a co do apex kolego wyślij kilka fotek jestem ciekawy efektu
a co do apex kolego wyślij kilka fotek jestem ciekawy efektu
Dawid połączyłem temat z już istniejącym. Teraz dyskusje będziemy prowadzić tutaj
Co do sprężyn Jamexa i MTSa – odradzam, bo doświadczyłem ich na własnej "skórze".
Z tych tańszych masz Apex, Vogtland, Lesjofors
Co do sprężyn Jamexa i MTSa – odradzam, bo doświadczyłem ich na własnej "skórze".
Z tych tańszych masz Apex, Vogtland, Lesjofors
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje