Sprężyny progresywne JAMEX
Pyton162 moze Ty wiesz, gdzie znalezc jakies dobre zawieszenie (komplet) ktore da sie regulowac w kwesti wysokosci i twardosci do mazdy 626 GE?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Pajko napisał(a):bylem ostatnio na przegladzie i amorki jak nowki nic im nie dolega no ale wiesz kazdy ma swoje zdanie i spostrzezenia
Muszę cię zasmucić ponieważ aby sprawdzić stan amorków w utwardzonym zawieszeniu trzeba mieć chyba trochę inny sprzęt a z tego co wiem stacje diagnostyczne raczej takich nie kupuja, i raczej amorków na zwykłym przegladzie nie sprawdzisz,
323f ba mam juz 7lat przejechałem 250tyś i z przodu amorków nie wymieniałem i zawsze po badaniu wychodzi w granicach 78% 80% niezależnie gdzie bym pojechał, koles z którym gadałem na przegladzie powiedział że nie sprawdzi sie stanu amorków na takiej aparaturze co oni maja jak jest autko usztywnione zawsze wychodzi OK. Jedynie i najszybciej można to wyczuc na drodze że coś jest nie tak z amorami.
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
krzynio323f napisał(a):Jedynie i najszybciej można to wyczuc na drodze że coś jest nie tak z amorami.
Wystarczy pobujac samochodem, to zaraz widac, bynajmniej u mnie tak bylo gdy z tylu mi jeden szlak trawil, gdy nim raz ruszylem to prawa strona raz sie bujnela, a lewa az 2 razy i jeszcze troche.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Wystarczy pobujac samochodem, to zaraz widac, bynajmniej u mnie tak bylo gdy z tylu mi jeden szlak trawil, gdy nim raz ruszylem to prawa strona raz sie bujnela, a lewa az 2 razy i jeszcze troche.
Życze powodzenia w bujaniu mojego emixa na jamexach
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Życze powodzenia w bujaniu mojego emixa na jamexach
ale nie na boki to bo jest niemozliwe,wiem bo sam tez probowalem. Opierasz sie o kufer lub o maske i ruszasz, zreszta na progach zwaniajacych tez to mozna sprawdzic, no i z panienka na [jakim?] siedzeniu
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):zreszta na progach zwaniajacych tez to mozna sprawdzic
to jak przejade 60km/h przez próg bez obciążenia i tylko cudem unikne dachowania przez przód to znaczy że mam dobre amorki?

Kurcze sam niewiem dokłądnie jak sprawdzić skuteczność moich amorków. Byłem na stacji diagnostycznej zaraz po wymianie sprężyn i sprawność amorków wypadła mizernie (zwłaszcza tył ok 30%) choć jakoś 2 miechy wcześniej robiłem przegląd i było wyśmienicie (wszędzie po 60 kilka %) a auto jeździ ..... no poprawnie.. bo amorki niestety po glebie nie pracują w całym swoim zakresie i trochę tłucze na poprzecznych nierównościach ale nie odczuwam różnicy miedzy tym co było zaraz po wymianie springów a teraz.
Z opieraniem się o kufer też lipa bo jak tylko puszczę to auto już stoi normalnie i nawet nie jest w stanie dostrzec jakiegoś ruchu.
No nic... chyba pozostaje czekać aż się któryś wyleje – wtedy wyjścia nie będzie
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
LoB napisał(a):na jakich kolach
hmm kurcze nie pamiętam ... ale chyba już miałem 17tki zarzucone. A większa masa koła może mieć aż tak negatywny wpływ na wynik pomiaru?
Kurcze.... jeśli dodać do tego zmniejszenie i zmiane zakresu pracy amorków ... ale aż tak?
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
czytam wasze teksty... i choć jeżdze puki co fordem sierrą załorzyłęm jamexy ale razem z amorami kayaby gazówkami... i jeździ się bajer autko siedzi bardzo nisko, nawet z 5 osobami i kupą części w bagażniku... ale na standardowych napewno było by fatalnie.... z ego ci się orientuję to jamex ma komplety amory+sprężyby za nie wielką kasę
-
zero1980
Zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie pod ten , teraz mam Jamexy -35 mm ale chcialbym jeszcze troche obnizyc auto i znalazlem takie cos na ebay'u
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Drop ... dZViewItem
co o tym sadzicie
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Drop ... dZViewItem
co o tym sadzicie
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Nie wiem co o tym myśleć, bo nie nawijam po angielsku, ale powiedz mi jak się jeździ na tych Jamexach?
Są twarde czy takie jak normalne fedry? Jak wjedziesz do dziury to chce wyrwać kielichy czy spoko?
Są twarde czy takie jak normalne fedry? Jak wjedziesz do dziury to chce wyrwać kielichy czy spoko?
niko
- Od: 11 lut 2007, 21:20
- Posty: 14
- Skąd: Rogoźnik woj.śląskie
- Auto: Mazda 323F '96(BA) Z5
eeeeee pajko skróć linka
Moją opinie chyba znasz... ja niewiem czy warto ufać takim no_name'om z Ebaya
Mają jedną zdecydowaną zalete – są tanie
A apropos moich jamexów.... to po roku użytkowania zaczęła schodzić z nich farba
i już tak ładnie nie wyglądają ale kto patrzy pod nadkola .... chyba tylko ja 
Moją opinie chyba znasz... ja niewiem czy warto ufać takim no_name'om z Ebaya
Mają jedną zdecydowaną zalete – są tanie
A apropos moich jamexów.... to po roku użytkowania zaczęła schodzić z nich farba
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
niko jest troche sztywniej i bardziej twardo ale ja jestem zadowolony . Ale chce jeszcze zglebic co nieco
Bimbak no wlasnie no_name mnie troche przeraza tanie sa ale jamexy byly tansze hehe liczac te z paczka oczywiscie , zawsze w sumie moge wrócic do Jamexow , wiec sam nie wiem do jutra musze dac znac chlopu czy ma zamawiac i mam malego zonka
Bimbak no wlasnie no_name mnie troche przeraza tanie sa ale jamexy byly tansze hehe liczac te z paczka oczywiscie , zawsze w sumie moge wrócic do Jamexow , wiec sam nie wiem do jutra musze dac znac chlopu czy ma zamawiac i mam malego zonka
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko no to pomyśl tak:
– będzie sztywniej
– niżej
– to co jeszcze nie trzeszczało zaraz zacznie
– -45mm to już trochę dużo dla wahaczy moim zdanie – nie tak zostały skonstruowane
– no i na koniec.... naprawdę będzie sztywno
Ale są też pozytywy ...i to jest głownie wygląd auta
hehehe mam to samo.... ale po prostu na seryjnych amorach nie ma cudów.
– będzie sztywniej
– niżej
– to co jeszcze nie trzeszczało zaraz zacznie
– -45mm to już trochę dużo dla wahaczy moim zdanie – nie tak zostały skonstruowane
– no i na koniec.... naprawdę będzie sztywno
Ale są też pozytywy ...i to jest głownie wygląd auta
misiek06 napisał(a):zaczynam mieć powoli dośc tych jamexów na początku było fajnie ale z dnia na dzień coraz bardziej działają mi na nerwy
hehehe mam to samo.... ale po prostu na seryjnych amorach nie ma cudów.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak i wlasnie doszlismy do sedna sprawy czyli do natury czysto technicznej obawiam sie ze te -45 mm bedzie masakrą dla zawiasu , wiec chyba dam sobie spokuj no ale
to mnie kusi badz alu jakie 17" a najlepiej 18" ale to napewno nie na ten sezon
Bimbak napisał(a):Ale są też pozytywy ...i to jest głownie wygląd auta
to mnie kusi badz alu jakie 17" a najlepiej 18" ale to napewno nie na ten sezon
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Ogólnie przez ten rok ta twardzośćdała mi się we znaki.. O tyle o ile w mieście jak jeżdże to nie jest tak źle tylko czasem jak wpadne w jakąś konkretniejszą dziure to mnie nerwica bierze
ale w dłuższej trasie robią się strasznie upierdliwe, flaki mi się przewracają a auto miejscami zachowuje się jak kangur
Po części pewnie spowodowane jest to tym że teraz więcej jeżdże firmowym autem (renault kangoo) i tam wiadomo ponton a tutaj taczka
Co raz częściej myślę żeby powrócić do seryjnych sprężyn ale żal mi wyglądu 
- Od: 21 lut 2005, 15:39
- Posty: 295
- Skąd: Głogów
- Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje