smile napisał(a):Na zimno potrzebuje nie 1, 2 obroty wału a 3,4 a czasem 5 żeby silnik zagadał prawidłowo
Pompa może być powodem braku prawidłowego ciśnienia, jak nie podleje to nie będzie spalin które ruszą turbo.
www.mazdaspeed.pl
smile napisał(a):Na zimno potrzebuje nie 1, 2 obroty wału a 3,4 a czasem 5 żeby silnik zagadał prawidłowo
Riki napisał(a):Napiszcie mi w takim razie dlaczego mocne TDI nie maja tego dodatku?....pewne rzeczy w teorii są dobre i poprawne ale w praktyce się nie sprawdzają, często prostsze rzeczy są lepsze niż te przeładowane myślą techniczną inżynierów
YgooR napisał(a):smile napisał(a):Na zimno potrzebuje nie 1, 2 obroty wału a 3,4 a czasem 5 żeby silnik zagadał prawidłowo
Pompa może być powodem braku prawidłowego ciśnienia, jak nie podleje to nie będzie spalin które ruszą turbo.
smile napisał(a):Dopiero po przekroczeniu pewnych obrotów jego efektywność wzrasta na tyle, że doładowuje odpowiednio efektywnie
smile napisał(a):Turbo załącza się później
też o tym myślalem, więc dołączam się do pytaniarobertss napisał(a):czy można spróbowac podmienić wtryski od poliftowej?
Neonixos666 napisał(a):smile napisał(a):Turbo załącza się później
uuuh jak ja nie lubię tego określenia że turbo się załącza![]()
YgooR napisał(a):smile napisał(a):Dopiero po przekroczeniu pewnych obrotów jego efektywność wzrasta na tyle, że doładowuje odpowiednio efektywnie
Gdy turbo pada auto zaczyna kopcić na czarno, jak to wygląda u Ciebie?
smile napisał(a):A co, może najpierw się kręci ośka w turbinie a później wał korbowy?
Neonixos666 napisał(a):smile napisał(a):A co, może najpierw się kręci ośka w turbinie a później wał korbowy?
Dzielą ich setne sekundy bo gdy wał się obraca to znaczy że jest praca a jak jest praca to i są spaliny które napędzają sprężarkę. Turbo chodzi cały czas nie zależnie od obrotów silnika, a nawet jak zgasimy silnik to jeszcze trochę się kręci siłą bezwładności.
smile napisał(a):turbo chodzi cały czas niezależnie od obrotów silnika
smile napisał(a): jej prędkość jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika.
smile napisał(a):jej prędkość jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika
Neonixos666 napisał(a):smile napisał(a):jej prędkość jest uzależniona od prędkości obrotowej silnika
kompresor jest w pełni uzależniony ale nie sprężarka.
Neonixos666 napisał(a):Jakbym miał RF2F to bym zrobił tak: opornik, MBC, odmę oddzielił, zaślepił EGR (w RF4F wywala błąd) do tego dobry filtr powietrza, dobre paliwo i czysty dolot. PO takim czymś powinna być rakieta.
boczek86 napisał(a):to MBC to sa podkladki po turbo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy Tuning i modyfikacje