Kills on Road & Street
Dokłądnie ile osób tyle opinii i upodobowań
A opis sie tyczy ładowania ciężkich V-ek do małych aut – głupota – to tylko na wprost jedzie a taki rozkład masy czyni z tego wręcz bron w nieodpowiedzialnych rękach...ile już na live debili jadących prosto przy skręconych na max kołąch widziałem to masakra – nawet Corsxe z c25xe – w jednej sekundzie na prostej,w 2 sekundy potem w pawilonie na wózki pod marketem:)
Ja wole 300KM Corse – mimo,ze tylko tydzień nią jeździłem bo poprostu nie da sie jechać powoli a 18pkt już na koncie mam
Pozdrawiam
A opis sie tyczy ładowania ciężkich V-ek do małych aut – głupota – to tylko na wprost jedzie a taki rozkład masy czyni z tego wręcz bron w nieodpowiedzialnych rękach...ile już na live debili jadących prosto przy skręconych na max kołąch widziałem to masakra – nawet Corsxe z c25xe – w jednej sekundzie na prostej,w 2 sekundy potem w pawilonie na wózki pod marketem:)
Ja wole 300KM Corse – mimo,ze tylko tydzień nią jeździłem bo poprostu nie da sie jechać powoli a 18pkt już na koncie mam
Pozdrawiam
-
Gość
Kamil 323 Ehrhardt Motors moglbys nie pisac 3 postow jeden pod drugim? Co do twojego podpisu to jesli nie odpowiada ci forum, zmien je.
Jest na to jakies wytlumaczenie czemu aktuator zmienia swoje parametry? Moze po prostu robi sie boost creep?
czarny_nissan napisał(a):dokładnie jak Marek mówi.
w turbo doładowanych 200sxach podnosi nam ciśnienie doładowania 0.2-0.25 bara przewaznie z 0.7 wskakuje na 0,9
Jest na to jakies wytlumaczenie czemu aktuator zmienia swoje parametry? Moze po prostu robi sie boost creep?
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Jest na to jakies wytlumaczenie czemu aktuator zmienia swoje parametry? Moze po prostu robi sie boost creep?
nie wiem. teoria mówi jedno, praktyka hamownie i wskaźniki mówią drugie, przy czym okazuje się że ten efekt występuje głównie w nissanach.
napisz mi co to boost creep bo mi sie nie chce szukac
Fiveopac napisał(a):Kamil 323 Ehrhardt Motors moglbys nie pisac 3 postow jeden pod drugim?
Kolejny forumowicz sie w moderatora bawi – moderatorom jak widać to nie przeszkadza,więc relax Winetou. Pozatym pokazywanie wtrysków,IC itp pierdół jest off topickiem jakby nie patrzeć w tym temacie
Fiveopac napisał(a):Co do twojego podpisu to jesli nie odpowiada ci forum, zmien je.
Zmienie podpis jak sie szybszego auta ze stajni Mazdy dorobie:P bo czasem mi przykro robi
-
Gość
Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Kolejny forumowicz sie w moderatora bawi – moderatorom jak widać to nie przeszkadza,więc relax Winetou.
Winetou nie jest moderatorem, skoro masz problemy ze wzrokiem, pozwol ze ci pomoge:

Czy w swietle tego co zobaczyles rozumiesz kontekst?
marek napisał(a):napisz mi co to boost creep bo mi sie nie chce szukac język
Niekontrolowany przyrost boost'a gdy wastegate nie jest w stanie wydalic spalin w utrzymania zadanego (ograniczonego) cisnienia w dolocie.
Ogolnie niefajan sprawa, spowodowane jest to zawsze dwoma czynnikami:
a: za maly otwor wastegate
b: powiekszenie srednicy wydechu
Ostatnio edytowano 28 lip 2008, 20:05 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun


five, uwolnienie wydechu w praktyce powoduje 2 sprawy
szybsze zabicie turbo i deliktatne zwiekszenie doladowania ale ja mowie tu o 0,05 a nie o 0,2 bo to ogrom roznicy
Kamil 323 Ehrhardt Motors
wyscig to nie kto jest odwazniejszy ale kto ma lepsze auto i potrafi nim jezdzic, mnie na trasie skilowalo wiele aut i pewnie wiele myslalo, ze sie znimi scigam
p.s zmien podpis, masz 24h potem ban
Five moze jakis nowy pomysl na ten watek ? czasami czytajac go nie wiem czy plakac czy sie smiac
Kamil 323 Ehrhardt Motors
wyscig to nie kto jest odwazniejszy ale kto ma lepsze auto i potrafi nim jezdzic, mnie na trasie skilowalo wiele aut i pewnie wiele myslalo, ze sie znimi scigam
p.s zmien podpis, masz 24h potem ban
Five moze jakis nowy pomysl na ten watek ? czasami czytajac go nie wiem czy plakac czy sie smiac
Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):widać nikomu to nie przeszkadza wodzu
Mi przeszkadza.
Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Auta bez turbiny nie jadą a jak już jadą to tylko na wprost – mowa o V6ha
Zapraszam na ustawkę na tor – zmienisz zdanie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Zapraszam na ustawkę na tor – zmienisz zdanie
Mowa o slalomie oczywiście
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Gość
Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Mowa o slalomie oczywiście chętnie popatrze
Naprawde mozesz sie kolego zdziwic jak trafisz na dobrego kierowce – bo auto to maks polowa sukcesu, trzeba umiec nim jezdzic. Jak zobaczylem jak potrafia panowac nad soimi autami Luki czy ET88 to mi szczena opadla – wiekszosc forumowiczow sie chowa. (oczywiscie szacun dla wielu innych kierowcow w klubie, wymienilem tylko tych, zeby nie przedluzac!).
Tak samo jako przyklad moge podac mojego kolege, ktory zagazowanym fiatem tipo 1.4 potrafil objechac niejednego kozaka podejmujac odpowiednie decyzje i potrafiac wykorzystac 105 procent mozliwosci auta w ktorym siedzial
Kamil 323 Ehrhardt Motors czemu nadal nie zrozumiales przeslania ktore zostalo skierowane w twoja strone?
Spedza mi on sen z powiek, czasami cos ciekawego tu sie pojawi ale przewaznie to bicie piany. Posty w styl przyspieszam gdy mnie wyprzedaja, wyzywam kobiety bo jada w lepszych i drozszych autach lub jaki to ja jestem [tiiit] szybki a wy nie dobijaja ostatnie gwozdzie do trumny tego wątku....
Ravo napisał(a):Five moze jakis nowy pomysl na ten watek ? czasami czytajac go nie wiem czy plakac czy sie smiac
Spedza mi on sen z powiek, czasami cos ciekawego tu sie pojawi ale przewaznie to bicie piany. Posty w styl przyspieszam gdy mnie wyprzedaja, wyzywam kobiety bo jada w lepszych i drozszych autach lub jaki to ja jestem [tiiit] szybki a wy nie dobijaja ostatnie gwozdzie do trumny tego wątku....
Less roof, more fun


Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Heh myśle,ze w serii 1,4 na przelotówce,lekkim zamachu i zeszperowanej skrzyni F18 mógłbyś sie zdziwić jak to zajumaniało,
wtedy już nie będzie serią, czytaj ze zrozumieniem
DZIECKO to sie unosi jak słyszy,zę jednak wolałbym Corse a nie M3, które ma V6, na które masz jakieś zboczenie Adasiu...PISZE JASNO-WOLE V4T NIŻ V6 i zaczyna sie masakra na forum wszystkich z KL-Ze w budzie MX-3...
Widać po tej wypowiedzi,że sie ścigasz ale chyba wózkami po lub przed marketem...i to chyba jednak Tobie trzeba wytłumaczyć co to jest stosunek mocy do masy... Corsa nawet z seryjnym c20xe BEZ turbiny zrobi wiatrak z Twojego Japan Musli(150km na 800kg wagi),swoją drogą jechałem 323 ba v6 gt i co to za Vka,ze trzeba ją na obrotach 3mać,żeby jechała...
Tylko kto by tym jeździł jak już WOGÓLE by silnik zniósł uturbienie W ZDROWYCH na ludzki rozum KOSZTACH. Zrozum człowieku – ja sie nie podniecam serią i tym,ze mi V6 mruczy pod maską – co z tego jak 150km,lżejsze V4 robi z Ciebie pośmiewisko.
Zresztą stosunek 290km na 740kg wagi jest hmmm powiedzmy,że ciężki do pobicia (0-60mph 4,4s na slicku by Gtech) a w tej klasie liczą sie ułamki sekund aby wygrać i wręcz gramy zbędnej masy(np. wygłuszenie w postaci czarnej gumowej maty o konsystencji smoły zrywalismy szpachelką z podłogi by zyskać 8 kilo:) )
Nie rozumiem Twojego zawzięcia – masz V6 do toczenia sie i jeśli Tobie pasuje to sie ciesz. Ja dla odmiany wole szybsze autka (sleepery) i nielubie V-ek – za ciezkie silniki,rozkłąd masy do pupy,przenoszenie gratów do bagażnika by zyskać pare % na tylnej osi i spalanie ogromne jak dla mnie.
Do Piotrusia(chyba jedyny wporządku moderator na tym forum) albo Fiveopac-ka(ten już mniej
) – [b]PROSZE o usunięcie mojego profilu z forum,postów,zdjęć,podpisów,WSZYTKIEGO oc jest związane z moją osobą i likwidacje konta – szkoda czasu na to forum i uzeranie sie z kimś kto nie potrafi wziąć do siebie,że ktoś może mieć inne zdanie.
Dziękuje za miłą korespondencje i pomoc : Piciu,Ewucha,Fasola1980,xAndy(i zapraszam ponownie do nas do sklepu),Kinki,Cresco,Winetou,Mazdo-Mania,Makroshark,dla braci Cukierasów,kiedyś jeszcze Faraonka30. Pozdrawiam
Adaś napisał(a):otóż twoja mega dmuchana Corsa zesrałaby się gdyby miała stanąć do jakiegokolwiek pojedynku z takim V6 Mazdowskim.. teraz rozumiesz? gdyby taka dmuchana Corsa stanęła by z dmuchanym V6 Mazdy również by się zasrała, teraz rozumiesz?
Widać po tej wypowiedzi,że sie ścigasz ale chyba wózkami po lub przed marketem...i to chyba jednak Tobie trzeba wytłumaczyć co to jest stosunek mocy do masy... Corsa nawet z seryjnym c20xe BEZ turbiny zrobi wiatrak z Twojego Japan Musli(150km na 800kg wagi),swoją drogą jechałem 323 ba v6 gt i co to za Vka,ze trzeba ją na obrotach 3mać,żeby jechała...
Adaś napisał(a):gdyby taka dmuchana Corsa stanęła by z dmuchanym V6 Mazdy również by się zasrała, teraz rozumiesz?
Tylko kto by tym jeździł jak już WOGÓLE by silnik zniósł uturbienie W ZDROWYCH na ludzki rozum KOSZTACH. Zrozum człowieku – ja sie nie podniecam serią i tym,ze mi V6 mruczy pod maską – co z tego jak 150km,lżejsze V4 robi z Ciebie pośmiewisko.
Zresztą stosunek 290km na 740kg wagi jest hmmm powiedzmy,że ciężki do pobicia (0-60mph 4,4s na slicku by Gtech) a w tej klasie liczą sie ułamki sekund aby wygrać i wręcz gramy zbędnej masy(np. wygłuszenie w postaci czarnej gumowej maty o konsystencji smoły zrywalismy szpachelką z podłogi by zyskać 8 kilo:) )
Nie rozumiem Twojego zawzięcia – masz V6 do toczenia sie i jeśli Tobie pasuje to sie ciesz. Ja dla odmiany wole szybsze autka (sleepery) i nielubie V-ek – za ciezkie silniki,rozkłąd masy do pupy,przenoszenie gratów do bagażnika by zyskać pare % na tylnej osi i spalanie ogromne jak dla mnie.
Do Piotrusia(chyba jedyny wporządku moderator na tym forum) albo Fiveopac-ka(ten już mniej
Dziękuje za miłą korespondencje i pomoc : Piciu,Ewucha,Fasola1980,xAndy(i zapraszam ponownie do nas do sklepu),Kinki,Cresco,Winetou,Mazdo-Mania,Makroshark,dla braci Cukierasów,kiedyś jeszcze Faraonka30. Pozdrawiam

-
Gość
Nie przyjade bo nie identyfikuje sie w jakikolwiek sposób z tym klubem – kogo miałem poznać poznałem i jestem z tego rad:)
Kiedyś sie przejade jak będe w pobliżu na jakiś zlot ale szału u mnie nie ma (Mazda jest do jeżdżenia na codzień i do pracy,domku na mazury,pojechać w góry i przekimać jedną noc oszczędzająć na hotelu
-taki dupowozik) – pół roku temu przy 215PS i 0,8bara (teraz troche doszło gratów i kucy) odelżone na slicku było najlepiej 13,94, Luki1010 nie wiem jaki ma czas ale pewnie jeszcze lepszy,zwłaszcza na slicku i niezłym docisku na osi i z tego co wiem ogarnia autko ale mogłoby być ciekawie – moze bym sie utrzymał:)
Corsą nie przyjade bo sie złamała ale może sie kupi jakąś zdrową bude i coś z tego będzie jeszcze a jak nie to jeszcze Malec tdi zostaje
. Póki co czekam na moderatorów aż mnie usuną z tego forum.
P.S. Mam fajne slicki 15" jakbyś chciał Luki(ja na 14" deszczówkach Yokahamy jeżdże,więc mi są zbędne),mieszanka 580,DUNLOPY,nacięte ładnie na deszcz i jeszcze bieżnika jest sporo
(FOTO NA MAIL JAKBYŚ CHCIAŁ to daj znać na gadu)
Kiedyś sie przejade jak będe w pobliżu na jakiś zlot ale szału u mnie nie ma (Mazda jest do jeżdżenia na codzień i do pracy,domku na mazury,pojechać w góry i przekimać jedną noc oszczędzająć na hotelu
Corsą nie przyjade bo sie złamała ale może sie kupi jakąś zdrową bude i coś z tego będzie jeszcze a jak nie to jeszcze Malec tdi zostaje
P.S. Mam fajne slicki 15" jakbyś chciał Luki(ja na 14" deszczówkach Yokahamy jeżdże,więc mi są zbędne),mieszanka 580,DUNLOPY,nacięte ładnie na deszcz i jeszcze bieżnika jest sporo
-
Gość
Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):masz V6 do toczenia sie i jeśli Tobie pasuje to sie ciesz. Ja dla odmiany wole szybsze autka (sleepery) i nielubie V-ek
mysle ze kazdy ma prawo wyboru i wyrazania swoich opini,a to ze boli to forumowiczow ktorzy wkladaja cale swoje serce to juz inna sprawa Kamil 323 Ehrhardt Motors powinienes byc bardziej wstrzemiezliwy w wyrazaniu swoich opini na tym forum
porownywac mozna tylko auta seryjne,bo osiagi zdlubanych zaleza przewaznie od portfela wlasciciela
Kamil 323 Ehrhardt Motors prosba o zostanie na tym forum,bo niewiele jest tu osob ktore powaznie modyfikuja swoje samochody i lubia sie tym dzielic
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje