Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 28 lip 2008, 15:44

takie forum że wolimy jednak V6, a ja osobiście chyba jednak M3 od nawet 300 KM Corsy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gość » 28 lip 2008, 15:53

Dokłądnie ile osób tyle opinii i upodobowań :)

A opis sie tyczy ładowania ciężkich V-ek do małych aut – głupota – to tylko na wprost jedzie a taki rozkład masy czyni z tego wręcz bron w nieodpowiedzialnych rękach...ile już na live debili jadących prosto przy skręconych na max kołąch widziałem to masakra – nawet Corsxe z c25xe – w jednej sekundzie na prostej,w 2 sekundy potem w pawilonie na wózki pod marketem:)

Ja wole 300KM Corse – mimo,ze tylko tydzień nią jeździłem bo poprostu nie da sie jechać powoli a 18pkt już na koncie mam :)

Pozdrawiam
Gość
 

Postprzez Fiveopac » 28 lip 2008, 17:34

Kamil 323 Ehrhardt Motors moglbys nie pisac 3 postow jeden pod drugim? Co do twojego podpisu to jesli nie odpowiada ci forum, zmien je.


czarny_nissan napisał(a):dokładnie jak Marek mówi.
w turbo doładowanych 200sxach podnosi nam ciśnienie doładowania 0.2-0.25 bara przewaznie z 0.7 wskakuje na 0,9

Jest na to jakies wytlumaczenie czemu aktuator zmienia swoje parametry? Moze po prostu robi sie boost creep?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez marek » 28 lip 2008, 18:07

Fiveopac napisał(a):Jest na to jakies wytlumaczenie czemu aktuator zmienia swoje parametry? Moze po prostu robi sie boost creep?


nie wiem. teoria mówi jedno, praktyka hamownie i wskaźniki mówią drugie, przy czym okazuje się że ten efekt występuje głównie w nissanach.

napisz mi co to boost creep bo mi sie nie chce szukac :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Gość » 28 lip 2008, 18:33

Fiveopac napisał(a):Kamil 323 Ehrhardt Motors moglbys nie pisac 3 postow jeden pod drugim?


Kolejny forumowicz sie w moderatora bawi – moderatorom jak widać to nie przeszkadza,więc relax Winetou. Pozatym pokazywanie wtrysków,IC itp pierdół jest off topickiem jakby nie patrzeć w tym temacie :P czy jak ktoś napisze post pod postem ale jak widać nikomu to nie przeszkadza wodzu ;)

Fiveopac napisał(a):Co do twojego podpisu to jesli nie odpowiada ci forum, zmien je.


Zmienie podpis jak sie szybszego auta ze stajni Mazdy dorobie:P bo czasem mi przykro robi :(
Gość
 

Postprzez Gib » 28 lip 2008, 19:07

Ehh, mieć 787B choć przez tydzień EOT.
Pochwal się madzią w dziale nasze mazdy, bo taki rodzynek aż chętnie sam zobaczę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fiveopac » 28 lip 2008, 19:16

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Kolejny forumowicz sie w moderatora bawi – moderatorom jak widać to nie przeszkadza,więc relax Winetou.

Winetou nie jest moderatorem, skoro masz problemy ze wzrokiem, pozwol ze ci pomoge:

Obrazek

Czy w swietle tego co zobaczyles rozumiesz kontekst?


marek napisał(a):napisz mi co to boost creep bo mi sie nie chce szukac język

Niekontrolowany przyrost boost'a gdy wastegate nie jest w stanie wydalic spalin w utrzymania zadanego (ograniczonego) cisnienia w dolocie.
Ogolnie niefajan sprawa, spowodowane jest to zawsze dwoma czynnikami:
a: za maly otwor wastegate
b: powiekszenie srednicy wydechu
Ostatnio edytowano 28 lip 2008, 20:05 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ravo » 28 lip 2008, 19:38

five, uwolnienie wydechu w praktyce powoduje 2 sprawy ;P szybsze zabicie turbo i deliktatne zwiekszenie doladowania ale ja mowie tu o 0,05 a nie o 0,2 bo to ogrom roznicy

Kamil 323 Ehrhardt Motors
wyscig to nie kto jest odwazniejszy ale kto ma lepsze auto i potrafi nim jezdzic, mnie na trasie skilowalo wiele aut i pewnie wiele myslalo, ze sie znimi scigam

p.s zmien podpis, masz 24h potem ban

Five moze jakis nowy pomysl na ten watek ? czasami czytajac go nie wiem czy plakac czy sie smiac
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 28 lip 2008, 19:47

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):widać nikomu to nie przeszkadza wodzu

Mi przeszkadza.

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Auta bez turbiny nie jadą a jak już jadą to tylko na wprost – mowa o V6 hahahaha

Zapraszam na ustawkę na tor – zmienisz zdanie :]
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gość » 28 lip 2008, 22:44

brii napisał(a):Zapraszam na ustawkę na tor – zmienisz zdanie :]


Mowa o slalomie oczywiście :] chętnie popatrze :)
Gość
 

Postprzez Gib » 28 lip 2008, 22:48

jak dobry slalom ustawić to ile byś koni nie miał na rolkach cię objade, tor to tor, zakręty i proste :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Xenocyd » 28 lip 2008, 23:23

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Mowa o slalomie oczywiście chętnie popatrze

Naprawde mozesz sie kolego zdziwic jak trafisz na dobrego kierowce – bo auto to maks polowa sukcesu, trzeba umiec nim jezdzic. Jak zobaczylem jak potrafia panowac nad soimi autami Luki czy ET88 to mi szczena opadla – wiekszosc forumowiczow sie chowa. (oczywiscie szacun dla wielu innych kierowcow w klubie, wymienilem tylko tych, zeby nie przedluzac!).
Tak samo jako przyklad moge podac mojego kolege, ktory zagazowanym fiatem tipo 1.4 potrafil objechac niejednego kozaka podejmujac odpowiednie decyzje i potrafiac wykorzystac 105 procent mozliwosci auta w ktorym siedzial :) sam pedal w podlodze nie sprawdza sie nawet w cwiartce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez Fiveopac » 29 lip 2008, 00:28

Kamil 323 Ehrhardt Motors czemu nadal nie zrozumiales przeslania ktore zostalo skierowane w twoja strone?


Ravo napisał(a):Five moze jakis nowy pomysl na ten watek ? czasami czytajac go nie wiem czy plakac czy sie smiac

Spedza mi on sen z powiek, czasami cos ciekawego tu sie pojawi ale przewaznie to bicie piany. Posty w styl przyspieszam gdy mnie wyprzedaja, wyzywam kobiety bo jada w lepszych i drozszych autach lub jaki to ja jestem [tiiit] szybki a wy nie dobijaja ostatnie gwozdzie do trumny tego wątku....
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 29 lip 2008, 02:46

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):Heh myśle,ze w serii 1,4 na przelotówce,lekkim zamachu i zeszperowanej skrzyni F18 mógłbyś sie zdziwić jak to zajumaniało,

wtedy już nie będzie serią, czytaj ze zrozumieniem :| trzeba chyba jednak jak dziecku wytłumaczyć... porównujesz swoją uturbioną Corsę do V6 Mazdy które są w 99% seryjne, otóż twoja mega dmuchana Corsa zesrałaby się gdyby miała stanąć do jakiegokolwiek pojedynku z takim V6 Mazdowskim.. teraz rozumiesz? gdyby taka dmuchana Corsa stanęła by z dmuchanym V6 Mazdy również by się zasrała, teraz rozumiesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gość » 29 lip 2008, 11:22

DZIECKO to sie unosi jak słyszy,zę jednak wolałbym Corse a nie M3, które ma V6, na które masz jakieś zboczenie Adasiu...PISZE JASNO-WOLE V4T NIŻ V6 i zaczyna sie masakra na forum wszystkich z KL-Ze w budzie MX-3...

Adaś napisał(a):otóż twoja mega dmuchana Corsa zesrałaby się gdyby miała stanąć do jakiegokolwiek pojedynku z takim V6 Mazdowskim.. teraz rozumiesz? gdyby taka dmuchana Corsa stanęła by z dmuchanym V6 Mazdy również by się zasrała, teraz rozumiesz?


Widać po tej wypowiedzi,że sie ścigasz ale chyba wózkami po lub przed marketem...i to chyba jednak Tobie trzeba wytłumaczyć co to jest stosunek mocy do masy... Corsa nawet z seryjnym c20xe BEZ turbiny zrobi wiatrak z Twojego Japan Musli(150km na 800kg wagi),swoją drogą jechałem 323 ba v6 gt i co to za Vka,ze trzeba ją na obrotach 3mać,żeby jechała...

Adaś napisał(a):gdyby taka dmuchana Corsa stanęła by z dmuchanym V6 Mazdy również by się zasrała, teraz rozumiesz?


Tylko kto by tym jeździł jak już WOGÓLE by silnik zniósł uturbienie W ZDROWYCH na ludzki rozum KOSZTACH. Zrozum człowieku – ja sie nie podniecam serią i tym,ze mi V6 mruczy pod maską – co z tego jak 150km,lżejsze V4 robi z Ciebie pośmiewisko.

Zresztą stosunek 290km na 740kg wagi jest hmmm powiedzmy,że ciężki do pobicia (0-60mph 4,4s na slicku by Gtech) a w tej klasie liczą sie ułamki sekund aby wygrać i wręcz gramy zbędnej masy(np. wygłuszenie w postaci czarnej gumowej maty o konsystencji smoły zrywalismy szpachelką z podłogi by zyskać 8 kilo:) )

Nie rozumiem Twojego zawzięcia – masz V6 do toczenia sie i jeśli Tobie pasuje to sie ciesz. Ja dla odmiany wole szybsze autka (sleepery) i nielubie V-ek – za ciezkie silniki,rozkłąd masy do pupy,przenoszenie gratów do bagażnika by zyskać pare % na tylnej osi i spalanie ogromne jak dla mnie.

Do Piotrusia(chyba jedyny wporządku moderator na tym forum) albo Fiveopac-ka(ten już mniej :P) – [b]PROSZE o usunięcie mojego profilu z forum,postów,zdjęć,podpisów,WSZYTKIEGO oc jest związane z moją osobą i likwidacje konta – szkoda czasu na to forum i uzeranie sie z kimś kto nie potrafi wziąć do siebie,że ktoś może mieć inne zdanie.

Dziękuje za miłą korespondencje i pomoc : Piciu,Ewucha,Fasola1980,xAndy(i zapraszam ponownie do nas do sklepu),Kinki,Cresco,Winetou,Mazdo-Mania,Makroshark,dla braci Cukierasów,kiedyś jeszcze Faraonka30. Pozdrawiam !!
Gość
 

Postprzez ravo » 29 lip 2008, 11:33

czemu nie przyjedziesz na zlot i nie pokazesz tej wyzszosci np nad autem lukiego ? ( mowie o twoje BF ) ? jestem pewien, ze jego "ciezkie" "toporne" auto do toczenia by Cie objechalo :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gość » 29 lip 2008, 11:54

Nie przyjade bo nie identyfikuje sie w jakikolwiek sposób z tym klubem – kogo miałem poznać poznałem i jestem z tego rad:)

Kiedyś sie przejade jak będe w pobliżu na jakiś zlot ale szału u mnie nie ma (Mazda jest do jeżdżenia na codzień i do pracy,domku na mazury,pojechać w góry i przekimać jedną noc oszczędzająć na hotelu :) -taki dupowozik) – pół roku temu przy 215PS i 0,8bara (teraz troche doszło gratów i kucy) odelżone na slicku było najlepiej 13,94, Luki1010 nie wiem jaki ma czas ale pewnie jeszcze lepszy,zwłaszcza na slicku i niezłym docisku na osi i z tego co wiem ogarnia autko ale mogłoby być ciekawie – moze bym sie utrzymał:)

Corsą nie przyjade bo sie złamała ale może sie kupi jakąś zdrową bude i coś z tego będzie jeszcze a jak nie to jeszcze Malec tdi zostaje :). Póki co czekam na moderatorów aż mnie usuną z tego forum.

P.S. Mam fajne slicki 15" jakbyś chciał Luki(ja na 14" deszczówkach Yokahamy jeżdże,więc mi są zbędne),mieszanka 580,DUNLOPY,nacięte ładnie na deszcz i jeszcze bieżnika jest sporo :) (FOTO NA MAIL JAKBYŚ CHCIAŁ to daj znać na gadu)
Gość
 

Postprzez ravo » 29 lip 2008, 11:59

ja usuwam z forum bo nie ma takiej mozliwosci moderator tylko admin,
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pyton162 » 29 lip 2008, 12:01

jeżeli kręcisz wysokie 13 to lukiego pozamiatasz
Pyton162
 

Postprzez radekkm » 29 lip 2008, 12:11

Kamil 323 Ehrhardt Motors napisał(a):masz V6 do toczenia sie i jeśli Tobie pasuje to sie ciesz. Ja dla odmiany wole szybsze autka (sleepery) i nielubie V-ek


mysle ze kazdy ma prawo wyboru i wyrazania swoich opini,a to ze boli to forumowiczow ktorzy wkladaja cale swoje serce to juz inna sprawa Kamil 323 Ehrhardt Motors powinienes byc bardziej wstrzemiezliwy w wyrazaniu swoich opini na tym forum

porownywac mozna tylko auta seryjne,bo osiagi zdlubanych zaleza przewaznie od portfela wlasciciela

Kamil 323 Ehrhardt Motors prosba o zostanie na tym forum,bo niewiele jest tu osob ktore powaznie modyfikuja swoje samochody i lubia sie tym dzielic
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje