Kills on Road & Street
marek napisał(a):kamilgt napisał(a):bo wiesz ciężko jest kręcić czasy idealne takie jak podał producent, bo za dużo czynników na to wpływa, ale są jakieś granice w jedną czy drugą stronę,a ocenianie np. po jednym modelu,że Honda ma wyssane dane z palca i oszukuje ludzi jest bynajmniej śmieszne.
zle mnie zrozumiales bo glupote napisalem
kazde S14 ma w serii ponizej 7s mimo ze producent podaje 7,5s.
powiedz ile wazy twoja nyska i co masz tam nagrzebane że to tak lata?
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=34265
z tego wynika ze ma 7 sek ale do 60 mil... czyli 7.5 by sie zgadzało
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Badyl napisał(a):kill wyjątkowy – jakieś 5 długości nad xXx
Patryk jechał na rowerze na 400m??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Yarisem
tylko 5 długości, bo chciałem widzieć w lusterku jego minę
to była jedna jedyna moja szansa w życiu a kill jest kill 


- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
yiabol napisał(a):z tego wynika ze ma 7 sek ale do 60 mil... czyli 7.5 by sie zgadzało
7s do 60mph to 7,3 do 100kmh
ale to są dane fabryczne które jeszcze nikomu nie wyszły
yiabol napisał(a):powiedz ile wazy twoja nyska i co masz tam nagrzebane że to tak lata?
waga katalogowa jest chyba 1340kg.
mam jeden z pierwszych egzemplarzy S14 w związku z tym nie mam EGR, do tego wydech przelotowy 3" dzięki któremu turbo ładuje teraz 0,8 bara zamiast 0,55-0,6. Pompa paliwa Walbro255 dająca większe cisnienie.
Będziesz w Borsku w piątek? Chciałbym się sprawdzić z jedyną słuszną tynonapędówką
Japońskie Rwd 200+KM to nie w kij dmuchał, chętnie zawalczę.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
marek napisał(a):planowo mam byc ok 16
Ja sporo później, może nawet w okolicach 20, mam nadzieję, że zdążę się załapać na kilka piątkowych przejazdów.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
marek, nie znam się na modyfikacjach turbo ale co ma wydech do ciśnienia doładowania. Bez ruszenia elekroniki ciśnienie doładowania chyba nie powinno wzrosnąć, pompa walbro właściwie to samo, przecież to nie gaźnik.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):marek, nie znam się na modyfikacjach turbo ale co ma wydech do ciśnienia doładowania. Bez ruszenia elekroniki ciśnienie doładowania chyba nie powinno wzrosnąć, pompa walbro właściwie to samo, przecież to nie gaźnik.
pewnie szybciej się spaliny wydostają tym samym bardziej napędzają turbinę
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
na mój rozum przez szerszy wydech da się spalin więcej wypuscic jeśli ich ilość będzie taka sama jak była to raczej zwolnią.
czyli co wydechem dajemy zwiekszone ciśnienie doładowania, pompą więcej paliwa (ciśnienie x czas wtrysku) ECU nic o tym nie wie i AFR bajka
czyli co wydechem dajemy zwiekszone ciśnienie doładowania, pompą więcej paliwa (ciśnienie x czas wtrysku) ECU nic o tym nie wie i AFR bajka
Stała pod ścianą prężąc kakao
pewnie szybciej się spaliny wydostają tym samym bardziej napędzają turbinę usmiech A z pompą to może chodziło o większe ciśnienie na listwie wtryskowej ?
dokładnie. jest to niejako oszustwo kompa
seryjny wydech muli spaliny, tzn nie pozwala ich wypuścic tyle ile produkuje silnik i dlatego po zmianie wydechu ciśnienie doładowania wzrasta. I nie jest to ściema bo mam zegar doładowania
zapodam jeszcze duży FMIC i pewnie jeszcze takie detale jak wywalenie carbon canister (bo EGR juz nie ma) i MBC. i będzie koniec stage 1.
Jedyne co wydech ma do doladowania to fakt, iz utrzymuje sie blizej i dluzej wartosci maksymalnej tzw. peak'u. Wydech nie podniesia doladowania bo nad tym czuwa aktuator i on otwiera wastgate gdy cisnienei zbliza sie do maksymalnego.....
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Wydech nie podniesia doladowania bo nad tym czuwa aktuator i on otwiera wastgate gdy cisnienei zbliza sie do maksymalnego.....
czyli zegar oszukuje

sprawa potwierdzona w kazdym 200SX ktory ma zamontowany przelot w okolicach 3 cali.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje