smile napisał(a):Jeździłem różnymi BJ-kami z DITD zarówno 90- jak i 101-konnymi na krótkich dystansach.
Jakaś różnica co do Twojej?
www.mazdaspeed.pl
smile napisał(a):Jeździłem różnymi BJ-kami z DITD zarówno 90- jak i 101-konnymi na krótkich dystansach.
smile napisał(a):A jak spalanie Twojej BJ-tki?
smile napisał(a):Ja jeszcze poniżej 6 nie zeszłem nigdy, ciężko mi także czasem zejsć poniżej 7
smile napisał(a):zauważyłem, że obroty max u mnie na biegu jałowym to równe 5 tyś obr/min bez względu czy odpinam wężyk na turbinie czy nie...
a po coRiki napisał(a):kręcicie diesle na postoju do 5000?
Neonixos666 napisał(a):No u mnie też coś około 5000 ale i tak nie przekraczam 4000.
Masz oporniki?
smile napisał(a):Oporników nie mam, nie do końca wiem, jak to wszystko poskładać w 90 konnym DiTD. Poza tym nie wiem, czy jest sens go tak tyrać przy przebiegu ponad ćwierć miliona kilometrów...
alk80 napisał(a):smile napisał(a):Oporników nie mam, nie do końca wiem, jak to wszystko poskładać w 90 konnym DiTD. Poza tym nie wiem, czy jest sens go tak tyrać przy przebiegu ponad ćwierć miliona kilometrów...
tu bardziej ma znaczenie w jakim stanie jest pompa wtryskowa i SPV
Neonixos666 napisał(a):alk80 napisał(a):smile napisał(a):Oporników nie mam, nie do końca wiem, jak to wszystko poskładać w 90 konnym DiTD. Poza tym nie wiem, czy jest sens go tak tyrać przy przebiegu ponad ćwierć miliona kilometrów...
tu bardziej ma znaczenie w jakim stanie jest pompa wtryskowa i SPV
Bardziej o sprężarkę bym się martwił bo to co kolega opisał wyraźnie wskazuje że sprężarka nie podaje nawet takiego ciśnienia żeby komputer wszedł w tryb awaryjny przy całkowitym zamknięciu westegate.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje