Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
http://mazda323f.gportal.hu/picview.php?prt=246184&gid=995507&index=11
Betlej_20 Jak Ci to cos pomoze
Betlej_20 Jak Ci to cos pomoze
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
rm-motors napisał(a):maxitun napisał(a):kiepaz napisał(a):hmm a ja polecam od Chłopaka z Olsztyna RM Motors na allegro jest fakt tłumiczek 399 zł ale jakość + dźwięk poezja Znajomy posiada no i ja dozbieram kaski i również zakupuję od niego wydeszek podwójny z podwójnymi końcówkami .http://moto.allegro.pl/item811529429_tl ... dp76c.html
proszę mnie źle nie zrozumieć – RM MOTORS to nic innego jak firma KM; czyli z początku Krzysztof Malon, potem nagle i niespodziewanieKrystyna Malon a obecnie R... Malon
coś za duzo zmian jak na jedną firmę a produkt cóż puszka całkowity uniwersalny gotowiec kupowany w hurcie za ok 40zł trochę rur za 30zł, końcówki za ok 50zł na jedną stronę. Jak na uniwersala który ma tylko pasujący kształt to niezła przebitka
Witam, jestem właścicielem firmy RM Motors i chciałbym zdementować wypowiedź użytkownika extratuning. Firma KM Malon to jest jedna firma też Olsztyńska a RM Motors to druga firma i nie mamy nic wspólnego. Zajmujemy się produkcją tłumików w oparciu o puszki aluminiowane w cenie 150-300zł ale także robimy kompletne układy wydechowe z kwasówki pod konkretne samochody i motocykle. Produkujemy wydechy wielu firmom zajmujących się profesjonalnymi przeróbkami aut seryjnych. Nasze tłumik można spotkać na torze w Poznaniu oraz w Brnie w Czechach oraz na przeróżnych wyścigach na 1/4 mili. Ostatni nasz projekt NISSAN SKYLINE GTR zagości w najbliższy weekend na zawodach w Olsztynie na lotnisku na Dajtkach. Zapraszam na stronę http://www.rm-motors.pl do galerii gdzie obejrzeć można nasze ostatnio wykonywane prace ( w trakcie realizacji ). A tak na marginesie RM to skrót od imion współwłaścicieli Rafał, Marek a nie żaden Malon.
no szał ciał http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=2&t=58494&start=120
- Od: 11 sie 2010, 17:52
- Posty: 31
Ja w swojej maździ przerobiłem całkowicie cały wydech a tłumik końcowy włożyłem firmy RM Motors TŁUMIK POPRZECZNY 323F DDP76. A całość u mnie wygląda tak :

Polecam ten wydech wg. mnie jest świetny i brzmienie i wygląd całośc warta tych pieniędzy:)

Polecam ten wydech wg. mnie jest świetny i brzmienie i wygląd całośc warta tych pieniędzy:)
[flash=]http://img828.imageshack.us/img828/9083/23745dc71d60e2d78f0b703.gif[/flash]
- Od: 16 lis 2010, 13:06
- Posty: 82
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f 94r 2.0 v6 BA
gdyby te końcówki były wyżej to by było bardzo fajnie, a tak to wiszą za nisko wg mnie i jest tylko dobrze 
Z przyczyn technicznych musiałem dać tak jak jest ponieważ nie moglem wygjąc za bardzo tego tlumika do góry ale efekt jest naprawde fajny na żywo 
[flash=]http://img828.imageshack.us/img828/9083/23745dc71d60e2d78f0b703.gif[/flash]
- Od: 16 lis 2010, 13:06
- Posty: 82
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f 94r 2.0 v6 BA
ważne że właściciel jest zadowolony – malkontenci
a tak na serio myślę że się nie obrazi
zdjęcia na aukcjach są po maksymalnym photoshopie bo w realu to całkowicie przeciętny wyrób jak widać, złe wyprofilowanie w stosunku do karoserii i może właśnie to powoduje że optycznie wygląda że jest cholernie krzywo. Końcówki względem siebie są także w krzywym położeniu. Jak dla mnie nie warto kupować tego RM jak i każdego innego bo nie wiesz na co trafisz – fotki fajne prawie jak remus a rzeczywistość znacząco odbiega

a tak na serio myślę że się nie obrazi
zdjęcia na aukcjach są po maksymalnym photoshopie bo w realu to całkowicie przeciętny wyrób jak widać, złe wyprofilowanie w stosunku do karoserii i może właśnie to powoduje że optycznie wygląda że jest cholernie krzywo. Końcówki względem siebie są także w krzywym położeniu. Jak dla mnie nie warto kupować tego RM jak i każdego innego bo nie wiesz na co trafisz – fotki fajne prawie jak remus a rzeczywistość znacząco odbiega
- Od: 11 sie 2010, 17:52
- Posty: 31
Lords jeśli na zdjęciu widać to znaczy że w realu jest jeszcze gorzej
tłumik jest
– zamontowany krzywo tzn prawe końcówki są niżej w stosunku do zderzaka niż lewe – zobacz sobie przetłoczenie pod tablicą – otwórz klapę bagażnika połóż poziomicę zobacz jak wygląda a potem połóż poziomicę na końcówki lub przyłóż od spodu i porównaj
– również źle zamontowany bo wg mnie powinien być cofnięty lub krótsze końcówki i dodatkowo wyżej ale czego spodziewać się po uniwersalu z mocno dolnej półki poza ceną, jest po prostu nie wyprofilowany pod samochód – "poprzeczność" to jedno ale wyprofilowanie reszty to drugie
– błąd montażowy kolejny to nierówne podcięcia w zderzaku – mały gadżet a razi
a wydech sam w sobie jest krzywy, z zdjęcia ewidentnie bije że końcówki zamiast iść wzdłuż osi samochodu rozchodzą się na boki; mało tego końcówki z prawej strony nie leżą w jednym poziomie – są po prostu krzywo wspawane do kolanka
tłumik jest
– zamontowany krzywo tzn prawe końcówki są niżej w stosunku do zderzaka niż lewe – zobacz sobie przetłoczenie pod tablicą – otwórz klapę bagażnika połóż poziomicę zobacz jak wygląda a potem połóż poziomicę na końcówki lub przyłóż od spodu i porównaj
– również źle zamontowany bo wg mnie powinien być cofnięty lub krótsze końcówki i dodatkowo wyżej ale czego spodziewać się po uniwersalu z mocno dolnej półki poza ceną, jest po prostu nie wyprofilowany pod samochód – "poprzeczność" to jedno ale wyprofilowanie reszty to drugie
– błąd montażowy kolejny to nierówne podcięcia w zderzaku – mały gadżet a razi
a wydech sam w sobie jest krzywy, z zdjęcia ewidentnie bije że końcówki zamiast iść wzdłuż osi samochodu rozchodzą się na boki; mało tego końcówki z prawej strony nie leżą w jednym poziomie – są po prostu krzywo wspawane do kolanka
- Od: 11 sie 2010, 17:52
- Posty: 31
pracus napisał(a):Lords jeśli na zdjęciu widać to znaczy że w realu jest jeszcze gorzej
tłumik jest
– zamontowany krzywo tzn prawe końcówki są niżej w stosunku do zderzaka niż lewe – zobacz sobie przetłoczenie pod tablicą – otwórz klapę bagażnika połóż poziomicę zobacz jak wygląda a potem połóż poziomicę na końcówki lub przyłóż od spodu i porównaj
– również źle zamontowany bo wg mnie powinien być cofnięty lub krótsze końcówki i dodatkowo wyżej ale czego spodziewać się po uniwersalu z mocno dolnej półki poza ceną, jest po prostu nie wyprofilowany pod samochód – "poprzeczność" to jedno ale wyprofilowanie reszty to drugie
– błąd montażowy kolejny to nierówne podcięcia w zderzaku – mały gadżet a razi
a wydech sam w sobie jest krzywy, z zdjęcia ewidentnie bije że końcówki zamiast iść wzdłuż osi samochodu rozchodzą się na boki; mało tego końcówki z prawej strony nie leżą w jednym poziomie – są po prostu krzywo wspawane do kolanka
taa.... wydech całkowicie jest do


Jak to prosto krytykować pracuś, co??....
Dla mnie jest ok... nikt nie robi wydechu na mm... wygląda dobrze, nie wisi krzywo jak w niektórych domowych "tuningach"... zawsze może być lepiej... ale w chwili obecnej jest ok
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol ty chyba nie doczytałeś – opisałem dokładnie miejsca gdzie jest walnięte a ty swoje montaż jest krzywy i sam wydech także. Obejrzyj dokładnie zdjęcie a zobaczysz różnicę. I nie napisałem że jest do d.. ; napisałem tylko że po tej firmie nic dobrego spodziewać się nie można
- Od: 11 sie 2010, 17:52
- Posty: 31
pracus napisał(a):acol ty chyba nie doczytałeś
Najwidoczniej nie zrozumieliśmy się... intencję odczytałem inaczej
Spoko...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje