Kills on Road & Street

Postprzez Pyton162 » 12 lip 2008, 11:09

koles ma w starym kadecie cabrio c20xe , zamiata 2.5 v6 mx6 bez problemu , moc kadeta 165km wyplute na hamowni . Troll ktory ma zdrowe k8 jechal z kolesia stara corsa ktory ma silnik od calibry 2.0 115km troll przegral o pare dlugosci
Pyton162
 

Postprzez pawlak32 » 12 lip 2008, 11:22

Czyli chcesz powiedzieć ze C20XE (lekko dłubnięte) zjada KL-ke ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 12 lip 2008, 11:40

bez problemu , widziałem na wlasne oczy nie raz i nie jedna kl ktora polegla w starciu z tym oplem kadetem
Pyton162
 

Postprzez noucamp » 12 lip 2008, 13:09

Pyton162 napisał(a):kadeta 165km wyplute na hamowni

to co sie tu dziwic... ja z honda civic 4g 1.6 ledwo co wygrywam (fakt ze silnik nadaje sie do smieci) ale co by iVT zrobilo :|
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez pawlak32 » 12 lip 2008, 14:17

No VTi to troche inna bajka... Niedaleko mnie jest Civic jajko swap na B18C4 i idzie równo z BMW E36 Cabrio 328 ktore po modach ma 220 koni.. wiec takie jajko to robota dla KL-ZE :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez DISItune » 12 lip 2008, 14:35

jechałem sobie spokojnie wczoraj około 23 po żone na imprezkę, stoję na światłach i przez telefon wysłuchuję pretensji że niby już powiniennem być chociaż mam jeszcze 8 minut <zeby> ruszam spokojnie i kątem oka widzę w lusterku że dla kierownika stojącego za mną na światłach ruszyłem zdecydowanie za wolno, bo xenony gwałtownie przeskakują na środkowy pas i idą ogniem :[ jako że mi nie trzeba dwa razy powtarzać <zawstydzony> ogień <blant> prawie się zrównał, 2ka zaczynam się wysuwać 3ka jestem z przodu i powiększam przewage, 4ka i 5tka podobnie <peace> wpadam na grota i przyszła refleksja, że może to jednak np smutni panowie kolekcjonują kolejne nagrania zatem hamuję do przepisowej prędkości i czekam <faja> po chwili z boku pojawia się nowy Civic TypeR oklejony reklamami <cfaniak> No to skoro juz zobaczyłem co to było to sobie pojechałem <uklon>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez noucamp » 12 lip 2008, 16:48

pawlak32 napisał(a):VTi

iVT jest szybsze :P
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez pawlak32 » 12 lip 2008, 17:18

No moze tak nie siedze w hondach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Adaś » 12 lip 2008, 17:23

noucamp napisał(a):iVT jest szybsze

pierwsze słyszę o takim oznaczeniu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Troll Bagienny » 12 lip 2008, 17:40

Na kazdym nowym vtecu np na tej plastikowej pokrywie silnika jest napisane i-vtec :) Aha i na tylnych szybach, popatrz jak bedziesz jechal za jakas Honda ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Adaś » 12 lip 2008, 17:52

Troll Bagienny napisał(a):Na kazdym nowym vtecu np na tej plastikowej pokrywie silnika jest napisane i-vtec :) Aha i na tylnych szybach, popatrz jak bedziesz jechal za jakas Honda ;)

mam 3 Hondy aktualnie w tym 2x i-VTEC i jedna i-CTDI, ale jest różnica między i-VTEC a iVT :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 12 lip 2008, 18:43

taka że G4 i 2.generacja CRX (przed solką) z silnikami B16 się nazywały 1.6i-VT widziałem ori naklejke na klapie w CRX, silniki 1.6 VTI z późniejszych hond są tylko ciut mocniejsze a sporo cięższe, więc twierdzenie że i-VT jest szybsze od VTI może być prawdziwe.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Troll Bagienny » 12 lip 2008, 20:15

Adaś napisał(a):2x i-VTEC i jedna i-CTDI, ale jest różnica między i-VTEC a iVT

A to ja niedoedukowany jestem :( :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Gib » 12 lip 2008, 20:45

VTI i iVT to oznaczenia wersji a VTEC i-VTEC i-CDTI to oznaczenia technologii wykonania silników czy jak to inaczej nazwać. Troche jakby spytać czym w mondeo się różni Ambiente od Duratorq
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 12 lip 2008, 21:19

to co to za motor ten iVT ? bo ja tak przytankanlem ale prawde mówiąc tez o tym nie slyszalem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez noucamp » 12 lip 2008, 21:22

pawlak32 napisał(a):to co to za motor ten iVT

1.6 w civicu 4g iVT
1.6 w civicu 5g VTi
1.8 w civicu 6g VTi
2.0 w civicu 7g i 8g TYPE R ;]
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Gib » 12 lip 2008, 21:53

no co ty. B16A# w G4,G5,G6-JP. W G6 UK (5d i kombi) 1.8 VTI ale to C18, i koniec VTI / iVT
w troche odleglejszych czasach kiedy w gamie były silniki gaźnikowe obok wtryskowych stosowało sie oznaczenia z i dla wtryskowych, w topowym modelu G4 było 1.6i (z wtryskiem) do tego chyba pierwszy silnik z VTEC (VT) dawało to właśnie 1.6i-VT, od G5 leciało już 1.6 VTI. Co do Type R to rzeczywiście od G7 się tak nazywają sportowe Civicki z silnikiem K20, ale w japońskiej wersji G6 była też Type R (obok VTI) z silnikiem B16B. 1.6-185HP.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartek1986 » 13 lip 2008, 13:09

Co do C20XE oplowskiego to chyba pamiętacie, że kiedyś w Rykach pojawiła się taka vectra ( cięższa od astry ) troche zardzewiała <lol> i pozamiatała wszystkich :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez krakusik mx-3 » 13 lip 2008, 14:49

c20xe zdrowe potrafi łoić dupsko :D i to nie źle pokaże wam filmik jak ktoś będzie nagrwał bo mam zamiar sie zmierzyć z vectra 2000 silnik dłubnięty jakoś 178 koni na hamowni wypluty u mnie seryjny KL ;) z długa skrzynią i zamchem od niego :D
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez pawlak32 » 13 lip 2008, 16:59

jak baty dostaniesz to sie nie pokazuj na forum :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje