Kills on Road & Street
Dzisiaj podczas dojazdu do pracy na trasie krakowskiej jade sobie spokojnie ze 110 lewym pasem, przede mna ciagna sie samochody, a ja nie mam zwyczaju naciskac tymbardziej ze na prawym sie ciagna tiry i sobie spokojnie jade w bezpiecznym odstepie. Patrze w lusterku zbliza cos czerwonego z duza szybkoscia, podjezdza mi na sam zderzak i mruga dlugimi, okazalo sie ze to jakas audica. Prawy pas sie zwolnil to ja mu grzecznie zjezdzam (a niech se podjedzie te 20 metrow dalej i zablokuje na nastepnym samochodzie -_-) a ten koles mnie wyprzedza, zmienia pas na prawy i hamuje mi do 80, na klapie widze znaczek 1.6
koles przyspiesza a ja za nim, wyprzedzamy prawym pasem kilka aut, ze 120 na budziku, ja na 4tym biegu piluje z zamiarem wciagniecia tego buraka, koles zmienia na lewy pas i but, ja tez but, do 170 na 4rce przeciagnalem i kolesia juz nie widzialem
co jak co ale 4rka to moj ulubiony bieg na trase
, audi 80 1.6, z czym do ludzi, mazda power 
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
maly sparing z audi a6 2,4 quattro.... do ok 100 mniej wiecej rowno chociaz mialem zly startt, asfalt po mojej stronie byl caly od smoly i zwijalem w miejscu... napewno jeszcze powtorze z tym autkiem proby i mysle ze wygram:)
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
- Od: 16 mar 2008, 23:27
- Posty: 27
- Skąd: skoczów
- Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE
iiyama napisał(a):Laguna 2005r 3.0 210km automat poległa, ale idzie nieżle.
nie miała prawa wygrać, ma ponad 8s do 100 więc o czym mowa
wczoraj znowu Puławska w stronę Centrum,
na lewym pasie ST220 w kombi, środkowy ja, prawy stary zielony accord, zdjęte oznaczenia z tyłu i wielki wyjący wydech,
poszliśmy z buta, ja zapomniałem wyłączyć TCS, więc na jedynce trochę straciłem,
ogólnie męka
do 140 ja przed Mondziakiem o jakieś pół samochodu, Honda przede mną o jakieś pół samochodu, jestem ciekaw czy ten accord to seryjne 2,2vti czy czymś jeszcze wspomagane, ale ciężki przeciwnik,
dzisiaj rano jak jechałem na dworzec trafiła mi się w centrum Astra Coupe, tym razem był dopisek Turbo na tylnej klapie,
znowu męka, równiutko do końca trójki szliśmi, trudny przeciwnik, nie czuję się pokonany ale zwycięzcą także nie... eeeeee jak się to mówi?
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
jezeli to byl accord 2.2.vtec z rocznikow 0d 1996 do 2002 ro nie dziwie sie ze miales problemy
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):jezeli to byl accord 2.2.vtec z rocznikow 0d 1996 do 2002 ro nie dziwie sie ze miales problemy
o jeden sezon wcześniejsza buda, bo o ile się nie mylę w gamie 96-2002 to 2,2 występowały tylko jako TypeR, a to nie był klasyczny typeR
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
w tej budzie co Akordeon był bliźniakiem rovera 600 to 2.2 miało 150 KM skoro był przed tobą to raczej nie seria. Silnik sohc vtec serii F22, seria 0-100 9sek, ale przecież mogło tam być cokolwiek, np. H22 z preludy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
szczeze to niewiem co to za model dokladnie ale mial miec niby 150KM, astra jakis czas temu miala kapitalke silnika i chodzi naprawde ladnei.. a co do tej przegranej to moze troche przesadzilem.. gdzies do 130byl wyscig..
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
- Od: 16 mar 2008, 23:27
- Posty: 27
- Skąd: skoczów
- Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE
Pojedynek z pod świateł z A3 1.9TDI wersja 130KM+chip- Mazdzinka dała rade
Na początku lekko z tyłu, jednak długie przełożenia benzynki i Audi z tyłu 

- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Astra 2.0-16v GSi 1991 – 1994 8.0sek do 100 KM/H
...
i ja się nie dziwię
...
i ja się nie dziwię
Piękności Moja
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=piro21
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć
- Od: 25 maja 2007, 00:42
- Posty: 199
- Skąd: Wałbrzych rzecz jasna :]
- Auto: Mazda Mx-3 1,6 16v ohc
zdrowe XE to szatan
ja dziś od dawna oczekiwany pojedynek ze Sierrą DOHC, skubaniec poszedł na żółtym, potem go doganiałem ale zabrakło drogi, myślę że przy równym starcie jest do objechania.
ja dziś od dawna oczekiwany pojedynek ze Sierrą DOHC, skubaniec poszedł na żółtym, potem go doganiałem ale zabrakło drogi, myślę że przy równym starcie jest do objechania.
Stała pod ścianą prężąc kakao
8.0 C20XE vs 8.5 K8. Biorąc pod uwage ze z silników opla po latach niewiele zostaje mysle że wiekszość asterek gsi 16V jest w zasięgu K8. A juz na pewno te 0.5 sek to nie jest 3 długości do 100, czy tam do 130 bo co jak co ale trójka w K8 do najsłabszych nie należy
Stawiam na zdechłego reprezentanta Mazdy
Stawiam na zdechłego reprezentanta Mazdy
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
pawlak32 napisał(a):Biorąc pod uwage ze z silników opla po latach niewiele zostaje
a z Mazdy?

Co jak co ale... stare Oplowskie benzynowe (żaden diesel) silniki nie należą do najgorszych
autor napisał że XE po kapitalce, można dać krótszą skrzynię (opel troche tego robił) lekki zamach, wybeszyć i zostawić K8 o 3 długości (stan K8 nieznany)
a stare oplowskie silniki NA to w większości bardzo przeciętne motory oprócz XE właśnie
a stare oplowskie silniki NA to w większości bardzo przeciętne motory oprócz XE właśnie
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje