Kills on Road & Street

Postprzez pawlak32 » 25 cze 2008, 22:29

Ravo, pisząc fenomen, miałem na myśli to do czego został on stworzony, czyli do zastąpienia miksera a w tym niewątpliwie spisuje sie znakomicie, ale na pewno nie zastąpi sekwencji :)
Taki mały przykład:
Kiedyś miałem mazde 323 BG 1.6 16V 4x4(swap) jeszcze w benzynie. A moj brat mazde 323F BG 1.6 16V w gazie I generacji. Robiliśmy rolowane czyba z "tysiąc" razy i samochody za każdym razem szły "lusterko w lusterko" nawet do prędkości rzędu 170 (sprawdzalismy kiedyś na lotniksu). Potem ja założyłem do swojej LPG oraz blosa.. Efekt ? Nadal auta szły równiutko obok siebie. Też sprawdzone dziesiątki razy. Więc ta zwężka blosa wcale nie wpływa negatywnie na osiągi. Dlatego uważam ze Blos to dobre rozwiązanie dla tych co mają I lub II generacje LPG. Owszem ktoś powie ze auto nie było hamowane przed i po i wogóle, ale dla mnie ustawka z autem które miało dosłownie identyczne osiągi daje dość dobry pogląd na to blos wływa niekorzystnie na opsiągi samochodu czy nie. To chyba tyle w tym temacie. Przepraszam za mały OT i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez MadziaForever » 25 cze 2008, 22:32

Gibsong napisał(a):jak zmierzyłeś 400m? jaki silnik FS czy KL? czyli co odjechał Ci na początku czy dałeś fory? el) naTaa blos rządzi...jak może zrobienie z samochodu wtryskowego gaźnikowca coś pomóc.


Pytanie zrozumiałem odpowiadam :D
Niewiem stary jaki silnik, raczej FS albo FP.. z innymi niemiałem jeszcze (wątpliwej) przyjemności. napewno na LPG – dostrzegłem wlew- dlatago jak się zatrzymaliśmy przy rozjeździe spytałem tylko czy mikser czy sekwencja kiedyś dorwę go na mieście to się upewnie.
na oko 400m :) może być 380, a może być 500 :]
pozatym gość miał większe obciążenie więc myśle że normalnie powinno być łeb w łeb.

nie dałem mu forów, poprostu jechał przedemną a ja go podpuszczałem,a ż wkońcu pękł dał mi awarjami i długa.. zdążyłem się z nim zrównać.. pomachać chłopakom i znaleść z przodu :] przyjeli to z uśmiechem na twarzy więc zatrzymałem się pogadać. Pełna kulturka,
PS. ja niejestem taki pewien czy akurat Ciebie bym objechał
ravo napisał(a):fenomen? jest to lepsze niz 1 i 2 gen ale nie lepsze niz wtrysk :) blos to tez zwezka

Wiem że to co powiem wyda się dziwne.. ale zdażało mi się już raz czy dwa ;) objeżdżać FSy w benzynie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 25 cze 2008, 23:25

jak będę jechał do krzyży w tym roku to się odezwe. co do blosa to wiem że na mikser działa jak zbawienie nie zmienia to faktu jednak że działa całkowicie mechanicznie jak....gaźnik? wole swoje wtryskiwacze chyba.

co do robienia szału w klasie 1600 to jest honda potem dlugo długo nic, chyba że JDM to było takie cudo jak pulsar VZ-R N1, miał 200 KM n/a i kasował 185 KM Civa Type R 6.gen,
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 26 cze 2008, 21:51

Ostatnio jeżdżąc 323F BA KF, a potem Yarisem 1.0 VVT-i przesiadając się z powrotem do KL-ZE doceniłem to auto. Czasem bardzo fajnie jest się delikatnie odzwyczaić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukasz_zdw » 27 cze 2008, 23:11

Ja dzisiaj mialem ustawionego spara z Primerą 2.0 16V model P11(2000 rok) ponoć 150 KM. Znajomy sobie sprawil takie cudo i twierdził ze to jest rakieta, wczesniej jeździl Fiestą XR2i. Mowil ze nie mam szans ze objedzie mnie bez problemu, wiec nie moglem tego tak zostawic <diabełek> Ustawilismy sie kawałek za miastem na ładnym odcinku drogi. Start był z miejsca. Na pierwszym biegu wyszedłem na poł dlugosci auta na drugim odjechalem tak ze mogl za mnie zjechac na 3 biegu rownież bardzo powolutu odchodzilem. Sam bylem pod wrazeniem bo autko zadbane wypicowane widac ze poprzedni wlasciciel dbał a kierownik dobrze auto ogarnia wiec nie ma tu mowy o jakis lamerstwach. Bylem przekonany ze mnie objedzie. Nie wiem jak byloby dalej bo drogi starczylo tylko do 4 biegu. Na koniec uslyszalem tylko słowa "idzie Ci to" a jego twarz wyglądała jakoś tak: <jelen> po czym udaliśmy sie do domów. hahaha
Lukasz_zdw
 

Postprzez Piro21 » 28 cze 2008, 07:44

Primera to ciężki czołg, pewnie dlatego go objechałeś :)


Lukasz_zdw napisał(a):Na koniec uslyszalem tylko słowa "idzie Ci to" a jego twarz wyglądała jakoś tak <jelen>


<hahaha>
Piękności Moja :D http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=piro21
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2007, 00:42
Posty: 199
Skąd: Wałbrzych rzecz jasna :]
Auto: Mazda Mx-3 1,6 16v ohc

Postprzez lukster » 28 cze 2008, 08:07

Kocham swojego wolnossaka :D Wczoraj poległ Leon cupra 2.0 TSI 240KM 6,4s 0-100. Byłem bardzo zaskoczony kiedy na końcu dwójki mogłem podziwiać przód lełona w lusterku bocznym :)
Nie dość, że kill to jeszcze najlepsze jak dotąd tłumaczenie kierownika. Oto dialog:
L:Jaki masz motor
Gość: 2.0 turbo
L: uuuu a ile to ma koni?
Gość: 290
L: ooo to coś się chyba popsuło, bo u mnie 2,5 v6 wolnossące (uśmiech)
Gość: (zdenerwowany) Tak, 290 ale jak chcesz zobaczyć kolego to mam gwóźdź w oponie !

No i sobie pojechał :D
Kto zgadnie o co mogło chodzić z tym gwoździem?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez majorkca » 28 cze 2008, 08:47

hm moze mial gwozdz wbity do laczka i gazu nie mogl wcisnac buahahah :D nie no dobre tluamczenie bez kitu :P
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Fiveopac » 28 cze 2008, 09:25

Luki1010 takie kille to sa kille :D gratki. Gwozdz to taki dyktafon wg ziobry, aczkolwiek nadal sensu nei widze hahaha
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ravo » 28 cze 2008, 10:38

moze to byla grozba ? hehe
Gratki :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MAXX » 28 cze 2008, 14:02

Ja dzisiaj mialem ustawionego spara z Primerą 2.0 16V model P11(2000 rok) ponoć 150 KM.


niestety to tylko 140 koni p11 gt czyli 150 koni byly produkowane do czerwca 99 roku

jako dawny uzytkownik mx3 k8 stwierdzam ze p11 gt i mx3 k8 do 100 ida rowno niestety pozniej k8 dostaje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Piro21 » 28 cze 2008, 14:26

Luki1010 napisał(a):Gość: (zdenerwowany) Tak, 290 ale jak chcesz zobaczyć kolego to mam gwóźdź w oponie !


Pewnie owy gwóźdź dodał mu wagi i dlatego dostał hahaha Bez gwoździa byś miał przekichane :/ <lol> Jaa Żal... Mógł wymyśleć,że mu turbo padło, że mama mu nie pozwala szybko jeździć.. To nie wymyślił gwoździa hahaha Ludzie potrafią być pocieszni :D
Piękności Moja :D http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=piro21
Chcesz być pierwszy po prostej ? Kup dobre auto..
Chcesz być pierwszy na zakrętach....To naucz się jeździć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2007, 00:42
Posty: 199
Skąd: Wałbrzych rzecz jasna :]
Auto: Mazda Mx-3 1,6 16v ohc

Postprzez Puhcio » 28 cze 2008, 14:49

Na autostradzie skillowana MX3 V6 w czwartek.

Pan chciał, żebym nie zdążył zmienić pasa przed TIR'em. Ale mu się nie udało ;)
Nie wiem czy to było standartowe K8, pół dokładki z przodu ułamane – a'la Brii ... ale szła
bardzo fajnie i utrzymywała większe prędkości nawet pomimo sporych górek.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez jacobs » 28 cze 2008, 15:30

Puhcio napisał(a):Na autostradzie skillowana MX3 V6 w czwartek.

clio? :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Puhcio » 28 cze 2008, 15:37

Volfem – m.in. przez to MX3 miałem średnią 14 l / 100 km na autostradzie ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez brii » 28 cze 2008, 16:27

Puhcio napisał(a):a'la Brii

To nie ja :)
Przedemną byś nie zdąrzył :P ;)
Teraz mamy sezon na stosunek masy do mocy nie gorszy niż 2kg na 1KM <diabełek>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Puhcio » 28 cze 2008, 16:29

brii napisał(a):To nie ja


Wiem, jakiś starszy człowiek prowadził ;) Starszy od Ciebie ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Sokool » 28 cze 2008, 17:03

A mnie dzisiaj dwa klekoty złoiły spod świateł <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez lukster » 28 cze 2008, 17:06

Piro21 napisał(a):Ludzie potrafią być pocieszni zeby


Jako że namiętnie szukam wrażeń, to często mam okazję poobserwować reakcje przeciwników. Ostatnio mieliśmy z Xtreme3 ubaw z kierowcy objechanego Golfa II 1,8T Zatrzymaliśmy się na parkingu i zaczyna się klasyczna dyskusja:
Gość: Co tam macie ?
L: 2,5 v6 jakieś 180KM
Gość: taaaaa kur*a każdy ściemnia. Jak to możliwe że ja mam 190KM i 280Nm i mnie tak objechaliście?
L: No wiesz... japońska szlifiera ;)

Zaczyna się gmeranie pod maską, narzekanie na sprzęgło, kiepską trakcję itd... klasyka :D
Widać, że koleś się głowi jak to możliwe. W pewnym momencie pyta z nadzieją w oczach, że znalazł przyczynę porażki.
Gość: A ile to waży??
L: Z tym motorem jakieś 1200kg
Gość (załamany): No kuur*a nie pier*ol, ważyłem się wczoraj i mam 1050kg..... ta kur*a 180KM. Będziecie jeszcze jeździć? Bo byśmy spróbowali jeszcze raz?
L: Ok ;)

He, he w międzyczasie pojawili się wspólni znajomi rozgorzała dyskusja, a koleś nadal gmerał pod maską. Część swojej uwagi skupiłem na tym co on tam modzi. W pewnym momencie usłyszałem jak mówi do swojego ziomka:
Próbuje dmuchnąć 1bar ale coś mi tu nie trybi i nie dam rady.....

No comment :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez MAXX » 28 cze 2008, 20:29

fajne są te klze w mx3 jednym słowem fajna partyzatka

ale po tym co widzialem co zapaleńcy robią z cienko – cienko musze stwierdzić że to jest dopiero partyzantka ktora rozbija ludzi w furach o ktorych klze nie ma startu chyba ze na bardzo mocnej kombinacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje