Short shifter DIY.

Postprzez nicek777 » 4 lip 2010, 00:40

15mm srednicy, za pewne tak dlugosci juz raczej nie <lol> <lol> <lol> . Gratki za modyfikacje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez jaaco » 12 lip 2010, 21:03

Mnie też można dopisać, dzisiaj zrobiłem SS. tylko kulka trochę ucierpiała :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez RaFick » 19 lip 2010, 18:39

I Witam w klubie :) Zrobiłem również przed chwilą :) I nawet spawac nie trzeba było hehe :)

Można mnie dopisac :) ;p pozdrawiam bardzo dobry opis :) pomaga w 100%
Początkujący
 
Od: 8 maja 2010, 11:26
Posty: 11
Skąd: Sz-in/Gryfino
Auto: 626 1.8. DOHC

Postprzez wesoly75 » 31 lip 2010, 09:06

Lepiej pozno niz wcale od wczoraj tez jestem posiadaczem shorta. Wszystko poszlo gladko i przyjemnie bez najmniejszych problemow, dzieki doskonalej fotorelacji z opisem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:58
Posty: 207
Skąd: Dublin/Opole
Auto: Mazda 323F BA1.8

Postprzez bzzyczek » 21 wrz 2010, 13:08

No teraz i ja zapinam biegi jak w ferrari :) :) :) :)
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez Yellowmen » 3 paź 2010, 10:48

I ja wczoraj dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy Short Shiftera :)
Zrobiłem go u kolegi z forum 323-klub a dokładnie u kolegi "Groch24"
Polecam serdecznie go bo zrobił mi to dosłownie za grosze......jak ktoś z okolic Trzebini, Chrzanowa to niech uderza do niego!!!

Super się śmiga na takiej skrzyni !!!!
<serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez blue » 9 paź 2010, 22:35

Też już zrobiłem short shiftera – nie mogłem sobie poradzić z tą <nie powiem> kulką – żeby jej nie uszkodzić to wyciąłem fragment drążka z kulką, odwróciłem go i przyspawałem tak, że kulka jest o 18mm wyżej w porównaniu z oryginałem. Przy okazji skróciłem drążek o 15mm, przeczyściłem wszystko i nałożyłem nowego smaru do łożysk ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 20:17
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Pruszków
Auto: Premacy 2.0 Sportive

Postprzez alk80 » 10 paź 2010, 13:57

blue napisał(a):nie mogłem sobie poradzić z tą <nie powiem> kulką – żeby jej nie uszkodzić to wyciąłem fragment drążka z kulką, odwróciłem go i przyspawałem tak, że kulka jest o 18mm wyżej w porównaniu z oryginałem


można i tak :)
najważniejsze że działa i cieszy :D
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Kuklex » 10 paź 2010, 18:17

no mnie tez mozna dopisac (323S BA) :) biegi zmienia sie bardzo fajnie no ale musze wlozyc w to nieco wiecej sily. powodem tego sa wy...walone chyba wszystkie gumy od drazka zmiany biegow. po prostu luzy mam takie na tych gumach ze na wrzuconym biegu mozna ruszac lewarkiem :/ no ale tym sie zajme w niedalekiej przyszlosci

swietna fotorelacja ;)
pozdro
Moja Madzia
Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2010, 20:10
Posty: 80
Skąd: Galway - IRL
Auto: 323S, Z5, '98
Red Arrow

Postprzez tubus2125 » 10 paź 2010, 21:34

w xedzie cofnięta na maxa efekt zarąbisty choć trochę ciężej biegi wrzucać ale idzie się przyzwyczaić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez marek.2 » 20 paź 2010, 21:52

dzisiaj przeprowadziłem tą fajną modyfikacje , super sprawa :) jednego co żałuję to to że przesunąłem kulkę tylko o 1,5cm , fajnie jest ale przy 2cm było by jeszcze lepiej
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 gru 2009, 17:30
Posty: 9
Skąd: zamość
Auto: mazda 323F BA 1.5 16V B/G

Postprzez tkonarzewski » 21 lis 2010, 22:22

nom i u mnie już siedzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2008, 03:17
Posty: 132
Skąd: Płońsk
Auto: Było czerwone Z5, Jest srebrne BP05

Postprzez Radex » 1 gru 2010, 09:16

nie rozumiem, niektórzy piszą że przesuwają kulkę w dół a inni że w górę <oczy> to jak w końcu?
przeciez jak kulka pojdzie w dół to nie będzie short shift tylko long shift ;P <glupek2>

ps.
jakich smarów należy użyć do przesmarowania mechanizmów w środku? i konkretnie które elementy należy przesmarować?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 1 gru 2010, 10:11

wajcha idzie w dół, kula w góre, smar tłusty :] odporny na wode :)
ps. robisz już ss ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Radex » 1 gru 2010, 12:51

jak tylko bede miał dostęp do garażu i kanału, tak myśle...

nie trzeba smarować jakichś części smarem miedzianym?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 2 gru 2010, 00:30

kule smarowałem zwykłym smarem a tulejki smarem do prowadnic zacisków hamulcowych
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez V6 sound » 4 gru 2010, 11:45

Dzięki za fotorelecje ja również zostałem szczęsliwym posiadaczem short shiftera :] (323F BA)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2010, 17:00
Posty: 72

Postprzez TonSiL » 5 gru 2010, 10:50

Jeżeli można i "da radę" to także poproszę o dopisanie mnie do listy posiadaczy SS. Kulka poszła w górę o 20mm (i super się sprawuje :D). Dzięki wielkie za f-relację i ukłony dla twórcy <prosze>
Pozdrawiam.
TonSiL
 

Postprzez Jacol » 7 gru 2010, 01:41

a browki dla mxmena gdzie ? :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez lspadlo1 » 8 gru 2010, 00:10

pozytywnie! Tez sie przymierzam do SS ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2010, 15:45
Posty: 54
Auto: 323F 2.0 V6 24V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje