Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 11 cze 2008, 15:04

no to pewnie 630 było, też nie powinien dostać wielkich batów od ITR,
VTEC przy 3700 w ITR a nie jakoś 3000 wyżej??

Jeśli ta ITR to seria to nie ma prawa objechać nic co ma M Power na silniku (nie na tylnej klapie).

BMW 6 też są wolnossące.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marek » 11 cze 2008, 15:06

artrinio napisał(a):wszystki beemki M-Power


jeśli mają tylko napisy M-Power to się nie dziwię.

Każde BMW M od modelu E-36 w wersji bodajże 280 koni i powyżej będzie łoiło ITRa lepiej lub gorzej. Oczywiście jeśli jest to M-Power LPG z zajeżdzonym silnikiem to się nie dziwię że dostanie nawet jeśli fabrycznie miał 280 koni.


artrinio napisał(a):no taaak ale wez pod uwagę, że w ITR nie ma zadnego turbo lub innych udziwnień...


BMW też nie ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez jacobs » 11 cze 2008, 15:36

Gibsong napisał(a):VTEC przy 3700 w ITR a nie jakoś 3000 wyżej??

5700 chyba ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 15:47

Jakoś nie miałem natchnienia do tej pory rozpisywac się o kilach, a że się troszkę nazbierało to pozwolę sobie wymienić kilku zapamiętanych poległych ;)
Bmw 528i, Civic eg4 I-VT, Crx d16, Integra GSR, Golf mk3 TDI 190KM,
Civic eg4 D16, Alfa 155(6) 3.0 v6, Corolla T-sport, Fiat coupe 20vT :P,
Golf mk3 VR6, Prelude mk3 2,2 VTEC, BMW Z3.

Zebrałem też parę razy
crx b18c4, Uno 1,4T(+-200KM), BMW M5, civic b16T mk5 250KM, civic b16T mk5 300KM, no i najostrzejszy kill w dosłownym ujęciu, tak skuteczny, że czErwona poszła na złom – NISSAN MICRA 1,2 60KM :)
Obrazek
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez artrinio » 11 cze 2008, 17:36

jacobs napisał(a):
Gibsong napisał(a):VTEC przy 3700 w ITR a nie jakoś 3000 wyżej??

5700 chyba ;)


tak masz rację... ;) i dziękuje za zwrócenie uwagi :)
Była grafitowa Efka ---> jest srebrny H.C. III 2006r. ***–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2007, 13:06
Posty: 68
Skąd: Zwoleń
Auto: Hyundai Coupe GK '06r. ---> 2.0 DOHC 143 HP

Postprzez artrinio » 11 cze 2008, 17:46

marek napisał(a):
artrinio napisał(a):wszystki beemki M-Power


jeśli mają tylko napisy M-Power to się nie dziwię.

Każde BMW M od modelu E-36 w wersji bodajże 280 koni i powyżej będzie łoiło ITRa lepiej lub gorzej. Oczywiście jeśli jest to M-Power LPG z zajeżdzonym silnikiem to się nie dziwię że dostanie nawet jeśli fabrycznie miał 280 koni.


artrinio napisał(a):no taaak ale wez pod uwagę, że w ITR nie ma zadnego turbo lub innych udziwnień...


BMW też nie ma.


widzę, że nie bardzo sie rozumiemy... albo udajesz stary, że jestes taki cwaniak i znawca BMW :| wali mnie czy to jest BMW czy Honda czy Mazda ( no mada moze troche bardziej mnie obchodzi... :P )
ogólnie chodzi mi o to, że nie mozna porównywać auta o mocy 190 KM z mocą auta, które tych koni ma 300 lub 400!!! bo to bez sensu i małociekawe... jak dla mnie :|
Realne dla mnie jest porównanie wózków o podobnych gabarytach i wydajnościach technicznych... to znaczy prosta sprawą nie tylko dla mnie jest to, że ITR nie ma sobie równych w swojej klasie, bo pokaz mi k***a niemiecki wózek o poj. 1.8 bez turbodoładowania ktory seryjnie wychodzi z tasmy ze 190 KM pod maską! niemcy takich aut nie potrafia zrobic :) proste!!! <lol>
chcę tez dodać, ze japończycy – chwała im za to – wymyslili i skonstruowali ITR-a z mysla o chamkach w BMW M-Power :P :]
widziałem na zywca tez Honde Integre z zamontowanym turbo i miała juz nie 190 a 278 KM na wykresie i to wszystko z silnika 1.8 a nie np. 3.8 :| :)
wiec nie wyskakuj mi tu z "beemkami" bo nie chce mi sie o tym gadac...

pozdro i peace <uklon>
Była grafitowa Efka ---> jest srebrny H.C. III 2006r. ***–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2007, 13:06
Posty: 68
Skąd: Zwoleń
Auto: Hyundai Coupe GK '06r. ---> 2.0 DOHC 143 HP

Postprzez marek » 11 cze 2008, 18:07

artrinio napisał(a):pozdro i peace


więc jak nie masz pojęcia o BMW to nie pisz głupot przynajmniej.

BMW ma kilka silników bez doladowania które mają ponad 100 koni z litra, tylko poprostu BMW się nie rozdrabnia i nie bawi się w mocne silniki o małej pojemności.

O porównaniu sam zacząłeś pisząc że objechalisci BMW 6 które waży ponad pół tony więcej i jest o wiele większe, ma szersze opony itd.

Generalnie trudno jest porównywać auta tylko mocą jeśli są to auta w innych klasach (wagowych i wymiarowych) (jak 6 i ITR)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 18:07

artrinio napisał(a):ze ten ITR disuje wszystki beemki M-Power w całych kielcach

Albo nie miałeś nigdy do czynienia z m-power albo powinieneś zmienić dealera hahaha
tak się niefortunnie składa, że jeden z moich znajomków ma M3 a drugi jajko z suszarką 300KM. Wyobraź sobie że M3 nieznacznie objeżdża tego Civica. Żeby uniknąć niepotrzebnych wynużeń dodam że Civic ze skrzynią z ITR (lsd) więc gdzie tu ta twoja czarna Integra ze swoimi nędznymi jak na takie towarzystwo 190KM ?? :D
I to ty jesteś cwaniak i średnio się orientujesz w temacie pisząc takie bzdury.
Nie zdarza mi się sypać komuś w buty ale twoja wypowiedź jakoś boli w oczy na tym forum.

artrinio napisał(a):widzę, że nie bardzo sie rozumiemy... albo udajesz stary, że jestes taki cwaniak i znawca BMW ysz wali mnie czy to jest BMW czy Honda czy Mazda ( no mada moze troche bardziej mnie obchodzi... język )

artrinio napisał(a):wiec nie wyskakuj mi tu z "beemkami" bo nie chce mi sie o tym gadac...

<spoko>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez artrinio » 11 cze 2008, 18:28

Luki1010 napisał(a):
artrinio napisał(a):ze ten ITR disuje wszystki beemki M-Power w całych kielcach

Albo nie miałeś nigdy do czynienia z m-power albo powinieneś zmienić dealera hahaha
tak się niefortunnie składa, że jeden z moich znajomków ma M3 a drugi jajko z suszarką 300KM. Wyobraź sobie że M3 nieznacznie objeżdża tego Civica. Żeby uniknąć niepotrzebnych wynużeń dodam że Civic ze skrzynią z ITR (lsd) więc gdzie tu ta twoja czarna Integra ze swoimi nędznymi jak na takie towarzystwo 190KM ?? :D
I to ty jesteś cwaniak i średnio się orientujesz w temacie pisząc takie bzdury.
Nie zdarza mi się sypać komuś w buty ale twoja wypowiedź jakoś boli w oczy na tym forum.

artrinio napisał(a):widzę, że nie bardzo sie rozumiemy... albo udajesz stary, że jestes taki cwaniak i znawca BMW ysz wali mnie czy to jest BMW czy Honda czy Mazda ( no mada moze troche bardziej mnie obchodzi... język )

artrinio napisał(a):wiec nie wyskakuj mi tu z "beemkami" bo nie chce mi sie o tym gadac...

<spoko>


słuchaj tak czy siak... nie wmówisz mi, ze BMW jest lepsze od civica a nie wspomne o ITR-e
chodzi mi o sprint na kresce! ;P
no pokarz mi kurfa beemke lub audi które ma nawet 2 l. i dorówna ITR albo cifowi :) bez urazy ale niestety nie bedzie takiego niemca na japońca ;P na trasie byc moze ze 2.5 l w bmw da rade 1.6 civika lub 1.8 ITR-a ale mnie to wali bo liczy sie frajda z jazdy i sprintu a nie wyciagamie max predkości... bo kurfa i po co robic z siebie buraka :|

A na wasze m-Powerki wystawil bym z checią h S2000 2.2 (niestety w europie sa tylko 2.0) ktora o ile mnie nie myli pamiec ma 240 KM i radzi sobie doskonalle bez zajaknięcia z taki leszczami jak przereklamowane i ładnie zapakowane audi TT <sex:anal>

P.S. a dealera zmieniać nie musze... bo jest dobry <blant> a nazywa się JDM <fuck_u>
Była grafitowa Efka ---> jest srebrny H.C. III 2006r. ***–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2007, 13:06
Posty: 68
Skąd: Zwoleń
Auto: Hyundai Coupe GK '06r. ---> 2.0 DOHC 143 HP

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 18:37

bana mu bo nawet mi się polemizować nie chce :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez marek » 11 cze 2008, 18:37

artrinio napisał(a):no pokarz mi kurfa beemke lub audi które ma nawet 2 l. i dorówna ITR albo cifowi


a może być turbodiesel ? 2 litry, 204 km i ponad 400 Nm ?


artrinio napisał(a):chodzi mi o sprint na kresce!


:|


artrinio napisał(a):ale mnie to wali bo liczy sie frajda z jazdy i sprintu a nie wyciagamie max predkości...


w każdym BMW M (i nie tylko) masz większą frajdę z jazdy, lepsze przyspieszenie, lepszy max i lepsze trzymanie na zakretach


artrinio napisał(a):A na wasze m-Powerki wystawil bym z checią h S2000 2.2 (niestety w europie sa tylko 2.0) ktora o ile mnie nie myli pamiec ma 240 KM


S2000 na europe miał 2 litry i 240 koni a osiągi bez rewelacji, w koncu to tylko 240 koni.


artrinio napisał(a):radzi sobie doskonalle bez zajaknięcia z taki leszczami jak przereklamowane i ładnie zapakowane audi TT


z podstawową wersją sobie poradzi, z 3,2 quatro nie ma szans. Ale akurat TT ja też uważam za porażkę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 18:45

marek napisał(a):w każdym BMW M (i nie tylko) masz większą frajdę z jazdy, lepsze przyspieszenie, lepszy max i lepsze trzymanie na zakretach

Akurat ITR jest najlepiej prowadzącą się w zakrętach ośką jaką świat widział

marek napisał(a):S2000 na europe miał 2 litry i 240 koni a osiągi bez rewelacji, w koncu to tylko 240 koni.

M-ka zjada toto cuś startując z 2 biegu.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez BratCukierka » 11 cze 2008, 18:46

artrinio ton twojej wypowiedzi jest chyba trochę nieodpowiedni... :|

poza tym muszę zgodzić się z poprzednikami gdyż seryjny ITR nie objedzie M-Power! No chyba że mówisz o zwykłym BMW ze znaczkiem M-Power... jakich w Polsce wiele

Poza tym nie wtrącaj tu porównań silników niemieckich i japońskich o podobnej pojemności i mocach, gdyż Japończycy od zawsze robią świetne "szlifierki", bo ty porównywałeś M-Power do ITR'a!
Ostatnio edytowano 11 cze 2008, 18:48 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez marek » 11 cze 2008, 18:47

Luki1010 napisał(a):Akurat ITR jest najlepiej prowadzącą się w zakrętach ośką jaką świat widział


masz na myśli FWD czy FWD lub RWD ? i kto to stwierdzil i porwnal, na jakim torze i kiedy (bo moze i 10 lat temu byla najlepsza)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Troll Bagienny » 11 cze 2008, 18:57

Integra type-r faktycznie zostala uznana najlepiej prowadzacym sie przednionapedowym autem na swiecie ale tak jak Marek mowi... 10 lat temu i raczej nie ma porownania do RWD jak np S2000 czy nawet tansze i starsze S14 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 18:59

Mam na myśli oczywiście FWD. Jest to ogólnie przyjęta opinia. Nie słyszałem od 10 lat o żadnym innym aucie podobnej ;)
marek zostawmy już ten temat bo to jałowa dyskusja i trola karmimy :D

Jak tam chłopaki, jakieś kile ostatnio zaliczone ? :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Gib » 11 cze 2008, 19:00

ośka to chyba zawsze określenie FF, nie wiem czy najlepiej prowadzącą się ośką w zakrętach nie jest jednak stary Focus RS, ponoć ta jego szpera w serii była masakryczna na torze a nie sprawdzała się zbytnio po mieście (coś za coś).
ITR fanie – nie bulwersuj się tak, chyba nikt na świecie oprócz hondy nie robi tak małych bo czterocylindrowych wysilonych silników, są klasą samą dla siebie, jednakowoż zakres seryjnej mocy kończy się na 240 KM w S2000 i nijak się to ma do innych aut mających 286 czy 321 KM, na kresce.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Troll Bagienny » 11 cze 2008, 19:05

Luki1010 napisał(a):trola karmimy

I nawet mi "smacznego" nie powiesz <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez lukster » 11 cze 2008, 19:10

Troll Bagienny napisał(a):I nawet mi "smacznego" nie powiesz łoł

Bueeehehehehe miałem na myśli oczywiście artrinio :D
Wybacz trollu :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez marek » 11 cze 2008, 19:12

Luki1010 napisał(a):Jak tam chłopaki, jakieś kile ostatnio zaliczone ?


ee nic ciekawego. dzis tylko jakas laske w Golfie IV z 4 rurami i toną spojlerów objechałem. Robiło to więcej hałasu niż efektu (pewnie 1,4 75km) więc nie sądziłem że bedzie się scigać i ruszyłem delikatnie a laska wyrwała do przodu jak dzika.

Przy 5000obr na 1. biegu już ją wyprzedziłem mimo że mi 10m uciekła :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje