Kills on Road & Street
to musiałbyć 300 ZX TT chyba sie nazywa silnik VG30DETT i jak każde turbo pewnie da się samym softem podkręcić na tyle żeby w wieku prawie dojrzałym objechać seryjne 350Z co do najszybszości to chyba jednak GT-R R35 ewentualnie coś z RB26DETT (skyline GTR R34 np.).
Chyba że chodzi o serię "Z" nissana to prawie można się zgodzić chociaż ostatni wypust nissana 350Z ma już 313 KM (czy coś koło tego)
Tyle od wujka kronikarza.
Chyba że chodzi o serię "Z" nissana to prawie można się zgodzić chociaż ostatni wypust nissana 350Z ma już 313 KM (czy coś koło tego)
Tyle od wujka kronikarza.
Stała pod ścianą prężąc kakao
dzisiaj kill z Alfa 159 1.9MJet gostek podjechał do mnie popatrzał się z pogardą zrobił redukcję i rura wiec ja to samo redukcja przy 120 na 3ke i rura przy 180 już był mój i zaczął zostawać, potem wjechał za mną do miasta i już nie pajacował tylko jechał w dużej odległości
jego nowe auto za 130tys nie dało rady mojemu 17 letniemu crxowi ale się gostek zdziwił
w sumie to nie był rywal najgorszy jak do tej pory był 2 dni temu golf 3 który wyzwał mnie na trasie, lecę 90 on podjeżdża na zderzak i potem rura więc ja za nim, odejście miał niezłe (od razu pomyślałem vr6) lecę za nim na 3 lekko dopiero na 4 go dogoniłem i siadłem mu na zderzak i tak było do 200 potem zaczął delikatnie odchodzić. jak wjechaliśmy do miasta to mu zatitałem i się zatrzymał i zacząłem z nim gadać co się okazało golf 3 ale z wnętrzem i silnikiem z golfa 4!silnik 1,9 TDI z większą turbiną i z chipem moc 180KM i 380Nm!!szok że crx tylko 1.6 a do 200 szybszy a potem wiadomo brak koni 


- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
Lęcę sobie wczoraj T-4ką na Olsztyn, śpieszyłem się bo opóźnienie 20min +15km objazdu na 120kilometrowej trasie to sporo do odrobienia, obydwa pasy moje rzecz jasna (kto choć raz jechał Piecki-Szczytno-Olsztyn wie jak ta droga wygląda..
A tu nagle z tyłu jakieś światła.. w szoku byłem że coś mnie wogóle doszło
I to jak!
niebyło nic i nagle bach za zakrętem coś mam na ogonie... Zbliżało się to niczym jakiś [tiiit] myśliwiec, jakby leciało tuż nad drogą w ciemności.
30metrowa prosta i już mam go przed sobą, dojeżdzam do zakrętu na końcu tej prostej,
ciemność, gościa już niema.
stary kanciaty CRX.
A tu nagle z tyłu jakieś światła.. w szoku byłem że coś mnie wogóle doszło
I to jak!
niebyło nic i nagle bach za zakrętem coś mam na ogonie... Zbliżało się to niczym jakiś [tiiit] myśliwiec, jakby leciało tuż nad drogą w ciemności.
30metrowa prosta i już mam go przed sobą, dojeżdzam do zakrętu na końcu tej prostej,
ciemność, gościa już niema.
stary kanciaty CRX.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):agle z tyłu jakieś światła.. w szoku byłem że coś mnie wogóle doszło
I to jak!
niebyło nic i nagle bach za zakrętem coś mam na ogonie... Zbliżało się to niczym jakiś [tiiit] myśliwiec
http://www.autokrata.pl/ogien/4107/patrz_w_lusterka_na_autostradzie/

Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
pozdrawiam kierowce ze wczorajszej zabawnej jezdzie w krakowie z pod tesco kapelanka az za m1 jego mx3 V6 ładnie chodzi ale nie dała rady
u mnie 2 osoby na pokładzie on sam
pozdro i fajnie siedzi ta czarna lexus style mx3 
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
Dzisiaj miałem bardzo miłe i kulturalne starcie z Hondą Civic Coupe V gen. (bardzo smaczna tak nawiasem mówiąc – niska, czerwona, ładna felga i JDM wydech – klasa). Stałem za nim na światłach, więc pomyślałem, że go pogonię. Kierowca od razu po starcie zjechał na prawy i gaz w podłogę. Pod górkę jechaliśmy – powoli ale systematycznie lekko odjeżdżałem, na końcu prostej zakręt w lewo i od razu w prawo, nadal pod górkę. Tutaj lekko się zbliżył (niski był, więc mógł sobie na to pozwolić, ja musiałem na chwilę odpuścić gaz) ale jak tylko wyjechaliśmy na kolejną prostą trzymał się jakieś dwie długości auta i nadal delikatnie odchodził. Było już trochę za szybko (koniec 3 biegu), więc zwolniłem i podziękowałem awaryjnymi. Kierowca zrównał się ze mną do ok. 70 km/h, uśmiechnął się, podziękował, pozdrowił i spokojnie odjechał
Szczerze to myślałem, że mi odjedzie ale było na szczęście zupełnie inaczej
Pozdrawiam kierownika przy okazji – oby więcej takiej kultury na drodze (pomijam sam wyścig
)
Szczerze to myślałem, że mi odjedzie ale było na szczęście zupełnie inaczej
a ja zaliczyłem BA (załozylem 15calowe felgi
trzeba było wyprobować roznice z 205 r17 na 185 r15) i zjadłem stilo (chyba 1.4) mondeo w dieslu, i golfa 3 GT. Na swiatlach w kato silesi są 4 pasy prosto:) wyśmienite miejsce na wyscigi.
dodam jeszcze ze około 120km/h+ i 3 biegu w końcowych wartościach obrotów mondeo zaczeło dochodzić, (słaby start miał) golf klapsnął fiata, ale zostal za nami jakies 5/6długości (slaby kierownik.)
dodam jeszcze ze około 120km/h+ i 3 biegu w końcowych wartościach obrotów mondeo zaczeło dochodzić, (słaby start miał) golf klapsnął fiata, ale zostal za nami jakies 5/6długości (slaby kierownik.)
Jedyny jak na razie kill godny uwagi. Jadę sobie za BMW chyba e30 kombi na niskim zawiasie, alusy itp. Gość coś dziwnie pomału jedzie kolo 40km/h. Redukcja na dwa i wyprzedzam. Kierownik BMW od razu przyspieszył
. Był pewny że mi odjedzie, lecz ku mojemu zaskoczeniu nie dał rady. Wyprzedziłem go jednak z trudem. Potem siedział mi na zderzaku, ale potem skręcił na krzyżówce.
- Od: 7 mar 2007, 21:48
- Posty: 127
- Skąd: prawie Krosno
- Auto: 323 BG 93' 3d 1.6 16v
Dzis jechałem sobie normalnie 60km/h spoko widzę już z daleka, że swiatło zmienia sie na czerwone, to dojeżdzam powoli do sygnalizacji... Z przeciwległego pasa stoi Toyota Corolla w benzynie sedan ta po 2000r. Patrze na gościa pilnuje świateł jak baba na targu jabłek. No nic zielone i ruszamy razem ja nie daje po garach max z 4 tys obr tylko, ale typ widze, że naparza jak nic wiec ja 2 i do 5500 obr odstawiłem go o połowe auta już na 2 biegu potem na 3 gdzies mi zginą
. Cenie takich gosci 



- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
pawelMX6- to pewnie był civic V gen coupe 1.5 101KM więc musiałeś wygrać
pełna kulturka jak to przystało na posiadaczy japońskich aut 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
marek napisał(a):ja dziś dostałem łomot z rolowanego od BMW M5 E60 (507 koni). myslalem ze mi silnik zgasl
507 jeśli jechał w trybie M jeśli w "econo" to tylko 400
swoją drogą: NARESZCIE bo te twoje kille były już z deka irytujące
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):507 jeśli jechał w trybie M jeśli w "econo" to tylko 400
patrząc na to jak mi odjechał to raczej na 100% jechał w trybie "power" tym bardziej że wkręcał silnik w okolice czerwonego pola skoro dźwięk jego silnika był bardziej słyszalny od dźwięku mojego silnika przy 6000obr.
ile ma bmw seri 6? model z rocznika gdzies tak 2003-2005?
Bo razem z moim znajomym z kielc dalismy wycisk 2 kolesiom w kremowekj "beemce" sześć gdy na swiatłach robili przegazówke... dodam tylko ze my mielismy czarna Honde Integre TYPE-R V-tec (190 KM )
honda wystartowała jak szalona i bez palenia gumy jak w BMW a gdy przy 3700 obr/min załączył sie V-Tec honda wystartowała na pokładzie z nami dosłownie jak pocisk!!!

Bo razem z moim znajomym z kielc dalismy wycisk 2 kolesiom w kremowekj "beemce" sześć gdy na swiatłach robili przegazówke... dodam tylko ze my mielismy czarna Honde Integre TYPE-R V-tec (190 KM )
honda wystartowała jak szalona i bez palenia gumy jak w BMW a gdy przy 3700 obr/min załączył sie V-Tec honda wystartowała na pokładzie z nami dosłownie jak pocisk!!!

Była grafitowa Efka ---> jest srebrny H.C. III 2006r. ***–)
- Od: 17 sty 2007, 13:06
- Posty: 68
- Skąd: Zwoleń
- Auto: Hyundai Coupe GK '06r. ---> 2.0 DOHC 143 HP
artrinio napisał(a):ile ma bmw seri 6? model z rocznika gdzies tak 2003-2005?
w najsłabszej wersji ma coś koło 7s do setki.
Najmocniejsza "normalna" 650i ma 367 koni i integra nie miałaby najmniejszych szans (5,5s do setki i cały czas do 200 jest ciąg niesamowity – miałem okazje się przejechać) a poza tym jeśli byłoby to 650i (czyli V8) to po przygazówce byś wiedział że to V8.
marek napisał(a):artrinio napisał(a):ile ma bmw seri 6? model z rocznika gdzies tak 2003-2005?
w najsłabszej wersji ma coś koło 7s do setki.
Najmocniejsza "normalna" 650i ma 367 koni i integra nie miałaby najmniejszych szans (5,5s do setki i cały czas do 200 jest ciąg niesamowity – miałem okazje się przejechać) a poza tym jeśli byłoby to 650i (czyli V8) to po przygazówce byś wiedział że to V8.
no taaak ale wez pod uwagę, że w ITR nie ma zadnego turbo lub innych udziwnień...

Była grafitowa Efka ---> jest srebrny H.C. III 2006r. ***–)
- Od: 17 sty 2007, 13:06
- Posty: 68
- Skąd: Zwoleń
- Auto: Hyundai Coupe GK '06r. ---> 2.0 DOHC 143 HP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje