Kills on Road & Street

Postprzez Waluś » 2 cze 2008, 22:43

Kurcze wczoraj jeździłem na delegacja z gościem który ma WV multivana. Nie wiem jaki ma silnik (jakoś nie dosłyszałem <lol>) ale wiem że ma 225 KM w dieslu i do tego 4WD no wymiatacz jak ch.... Kilka osobówek na światłach skilował. Ale bałbym sie z nim startować <lol> godny przeciwnik dla XXX'a hyhy zapier...czka że łojoj. Tylko szkoda tej straty na masie wozu, w końcu to wan, ale jak wpadnie na 4,5 tkm to w fotel wciska hyhy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 3 cze 2008, 09:50

Waluś nie pisz tak szybko: WV? wan? :)
ale jak wpadnie na 4,5 tkm to w fotel wciska
znaczy co? turbina zaczyna pompować przy 4500 obr? to chyba raczej szybko odcinka następuje po tym fakcie, a może po modach się 4,5 tys km docierał.
No offence :D
PS. jest Toledo Mk.2 z tym silnikiem po modach na 300 KM i 650 Nm z tego co pamiętam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukaszek323f » 3 cze 2008, 21:03

Pyton162 napisał(a):potem do mnie i spytali sie tylko co mam za silnik wiec im powiedziałem ze odpowiedni zeby zniszczyć takie badziewie jak golf 3 strzelili buraka i poszli


dobrze :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 14:01
Posty: 595
Skąd: LUBLIN
Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D

Postprzez michaszek » 3 cze 2008, 21:52

Niech wiedza wszyscy, ze nie warto zadzierac z nami i naszymi autkami <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2004, 23:56
Posty: 59
Auto: Mazda 323F (BA) 96r.

Postprzez Waluś » 3 cze 2008, 22:08

Gibsong napisał(a):WV? wan? usmiech

dobra literówki :P
Co do turbiny to jest na bank,, toć to standard, ona pompuje niżej ale dopiero tak wysoko daje strzał, może przesadziłem z 4,5 ale tak przy 4 dopiero się dział. To jakiś dość wysoko kręcący sie diesel, bo tam "czerwony" zakres zaczynał się od 5,5 :P (u mni jest od 6 <lol> a to Pb ) ale naprawdę rewelacyjny motor. Strach pomyśleć jak by to jeździło w osobowej budzie w nie w Vaniku hyhy <diabełek>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gib » 3 cze 2008, 22:21

No nic nie jechałem nie będę się mądrzyć o możliwości samozapłonu mieszanki w wysokich obrotach, fajnie że auto się podobało :)
W osobówce nie jeździło by pewnie lepiej niż A4 3.0 TDI quattro
swoją drogą mogliby ten silnik R5 z Multivana i Touarega upchnąć w poprzecznych Passatach i Superbach, troszeczke by prestiż podskoczył.
EOT
ja skillowałem swoim Gazpromem Civica 1.4 90 KM, jak już udało mi się ruszyć to było pozamiatane ale co to za wyczyn...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Speed » 4 cze 2008, 01:55

Loczek napisał(a):Stoje dzis za mitsu EVo, o bok evo stało siakies mondeo

Gosc w rozowej koszulce w mondeo zaczyna gazowac i podpuszczac evo, juz czułem ze sie szykuje wyscig.

Czerwone


Zolte



Zielone

Mondeo pelna pi*dą rusza a Evo stoi.

Dało mu gdzies z 15m forów, jak gosciu tym EVO ruszył jakto kur*wa poszło do przodu jak pozamiatało to mondeo to ja pierdziele :D


Przekozak :D



tez mialem taka przyjemnosc :] preluda 109km(ja krotka skrzynia , opony 175/80/R13 zimowe) x evo jakies wiem ze czarne . Koniec zimy mokro światła on przygazowka ja sie pukam w czoło ze go chyba poje.. ale trzeba spróbować <jelen> nawet przyczepności niezlapalem jak go już nie było hahaha

a 626 FS to i wciagnolem spokojnie e36 20i kick down i mnie niebylo , w ogole lubie ten bajer ciagniesz rowno z kims i nagle przysiadl auta i Cie ni ma <glupek2>
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez MadziaForever » 4 cze 2008, 09:57

speedone napisał(a):
a 626 FS to i wciagnolem spokojnie e36 20i kick down i mnie niebylo <glupek2>

a ludzie myślą że to takie niewiarygodne :] do czasu aż na własnej pupie japan power niepoczują ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez marcinkosky » 4 cze 2008, 10:02

speedone napisał(a):626 FS to i wciagnolem spokojnie e36 20i


ja 323F BA 1.8 tez pojechalem e36 ale nie wiem jaki mialo dokladnie silnik, napewno R6 (ten dzwiek jest nie do podrobienia ;) )
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Gib » 4 cze 2008, 10:13

teoretycznie miałeś w zasięgu tylko 320i ale praktycznie z punktu mając na uwadze jakie padło u nas jeździ...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcinkosky » 4 cze 2008, 10:44

Gibsong napisał(a):teoretycznie miałeś w zasięgu tylko 320i ale praktycznie z punktu mając na uwadze jakie padło u nas jeździ...


tez mi sie tak wydaje ze bylo to 320i ale bylo ciemno, nie wiedzialem oznaczenia, ale tak jak napisalem dzwiek na milion procent byl z R6

a ostatnio z bratem szalelismy troche. kupil BMW e46 320d 150 km. myslalem ze bede ostro zostawal a sie okazalo ze tylko troszke a nawet w wielu przypadkach bylem pierwszy bo u niego kontrola trakcji sie wlaczala <lol>
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Speed » 4 cze 2008, 13:27

Jeszcze mi sie sprint przypomniał 626 z mercedesem jaki to niewiem niestety ale nowy i kompresorr miał po bokach do 30km.h bylem przednim <lol> pozniej odjechal mi moze na 5-8 długości ale przy 200km.h wyprzedziłem go hahaha
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Brt » 4 cze 2008, 21:02

speedone napisał(a):ale przy 200km.h wyprzedziłem go hahaha


niektórzy nie wiedzą kiedy odpuścić,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez michaszek » 4 cze 2008, 21:50

Brt napisał(a):
speedone napisał(a):ale przy 200km.h wyprzedziłem go hahaha


niektórzy nie wiedzą kiedy odpuścić,


<lol><lol><lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2004, 23:56
Posty: 59
Auto: Mazda 323F (BA) 96r.

Postprzez Gib » 4 cze 2008, 23:14

z drugiej strony 200 kmh fsem to juz chyba blisko kresu jego mozliwosci
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 4 cze 2008, 23:26

zależy jak duża górka jest :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Speed » 5 cze 2008, 01:38

Gibsong napisał(a):z drugiej strony 200 kmh fsem to juz chyba blisko kresu jego mozliwosci


poszedl by jeszcze pewnie z 220 co realnie by dalo wlasnie 200km/h :]

jacobs napisał(a):zależy jak duża górka jest :P


na jerozolimskich w wawie to było w 5 osób , więcej w życiu takich głupot już nie robie wiec proszę tego juz nie komentować
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez MadziaForever » 5 cze 2008, 17:37

220km/h fsem to chyba ciężko by było..
ale w sumie niewiem..

Dzisiaj widziałem dający do myślenia wyścig..
Nissan 300ZX vs nowy 350z
to była masakra dla właściciela tej nowej bryki <lol>
Potem zaczełem szukać jakichś materiałów w TopGear i widze że 15letni 300ZX to najszybszy z seri nissanów.. zakochałem się, bestja.
I jeszcze cztery koła skrętne.. w krętych uliczkach nie do zatrzymania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Bartg » 5 cze 2008, 18:11

Owszem 300zx jest szybki ( wg danych fabrycznych powinien w miare rowno isc z 350z ), ale baaardzo ciezki i srednio skreca ;]
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Riki » 5 cze 2008, 19:07

speedone napisał(a):poszedl by jeszcze pewnie z 220


<lol> <lol>


speedone napisał(a):na jerozolimskich w wawie to było w 5 osób


tam miałeś 200km/h? :| ehh... <jelen>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje