Kills on Road & Street

Postprzez Xtreme3 » 30 maja 2008, 16:30

Bo zdrowe K8 potrafi być naprawde szybkie

Nie mówiąc już jak jedzie zdrowy KF <lol>
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez brii » 30 maja 2008, 16:33

W teorii jeśli oba są w 100% zdrowe to EC powinno być szybsze od BA, ale niestety tego nie sprawdzimy, bo trudno kupić teraz nówki ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Xtreme3 » 30 maja 2008, 16:42

brii napisał(a):W teorii jeśli oba są w 100% zdrowe to EC powinno być szybsze od BA, ale niestety tego nie sprawdzimy, bo trudno kupić teraz nówki


Zgadza sie w koncu EC to prawie sportowy samochod :D
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez yiabol » 30 maja 2008, 18:02

z ostatnio objechanych to Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
sam się zdziwilem ... ale moja mx-3 stoi na 14tkach :)
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez lukster » 30 maja 2008, 18:06

Xtreme3 napisał(a):Zgadza sie w koncu EC to prawie sportowy samochod

Może chcesz sprawdzić swojego KF'a z moim EC mądralo ? :P :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez yiabol » 30 maja 2008, 18:12

a czy ktoś z was (posiadaczy mx-3 z 2.5 klze) mierzył jakie to ma osiągi do 100 i na 1/4?
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez lukster » 30 maja 2008, 18:16

gtech 6.0s 0-96 i 14.9s na 1/4 ale to poprzedniczka, ta jest wolniejsza, narazie :D
Ale po paru modach mam nadzieję stukać 14,5-14,7 a to już ładnie. Mam nadzieję, że w Borsku aparatura do 1/4 będzie sensowna i czegoś się dowiemy o naszych klze , bo g-tech wiadomo ;)
Ostatnio edytowano 30 maja 2008, 18:16 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez xXx » 30 maja 2008, 19:08

Morder napisał(a):xXx napisał:
Dawno Dawno temu, niektórzy tego nie pamiętają, woziłem się 323F BA Sparkle Green. Kupiłem auto, uwielbiałem wspaniałe i "mocne" V6 KF pod maską. W tym samym czasie Morder miał jeszcze na pokładzie K8 i super wielką naklejkę "klub tuning polska"


Ze wszystkich starć między nami zawsze wychodził remis. Raz udawało się mi, a raz udawało się Mordzie.


Patryk, dziwne, ale ja mam tylko jeden filmik z tych czasów – jak dostajesz baty łoł


Ten akurat filmik znajduje się nawet na stronie klubowej z tego co pamiętam, jednak potwierdzam to co mówiłem wcześniej, raz Ty raz ja...

Fakt faktem jest jednak, że w szoku byłem że Twoja MX-3 tak zapierdzielała i to ze znacznie cięższym "Borsukiem" na pokładzie hahaha


Morder napisał(a):Fiveopac napisał:
xXx napisał:
Morder miał jeszcze na pokładzie K8 i super wielką naklejkę "klub tuning polska"

To sentyment Mordy po poprzednim wlascicielu hahaha


spoko, Five. Kiedy kupujesz Pluriel'a ? zeby wiesz, że to nieuniknione, to przeznaczenie łoł


Właśnie Paweł, w sumie MX-5, a może potem Pluriel Shawn Style <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Fiveopac » 31 maja 2008, 08:01

Ok, wracamy do rzeczywistosci porywajacych killów i klęsk. Ot znajdziecie w koszu gdyby komu sentyment pozostał.
Właśnie Paweł, w sumie MX-5, a może potem Pluriel Shawn Style diabelek

Wy jak zwykle nie na czasie. Puma jest dżezi ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez marcinkosky » 1 cze 2008, 12:22

a ja wczoraj mialem przyjemnosc z Audi 80/90 Coupe nie wiem jaki silnik...., a wygladalo to mniej wiecej tak:\
wracam sobie ok 3 w nocy od kolezanki, zatrzymuje sie na swiatlach. Obok mnie stoi wlasnie Audi i dalej jakies tam auta... . Ruszylem spokojnie nawet nie myslac o jakim kolwiek "sprincie".... na 1 spokojnie 3500/4000 obr. i zmiana biegu... wrzucilem 2 patrze w lusterko a audi jest na wysokosci mojego tylnego kola a za nim zaslona dymna... hahaha . Wiec na 2 dociagnalem do 6500 obr. wpialem 3 a audi bylo gdzies daleko za mna wiec odpuscilem <faja> .
Ogolnie rzecz biorac audi trzymalo sie do polowy 2 biegu pozniej juz ginelo w lusterku :)
Wydaje mi sie ze byla to najslabsza wersja 2.0 (mocy nie pamietam) ale z bardzo dobrze dotartym hahaha silnikiem, bo 2.3 raczej na 100% lepiej by pojechalo
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez MadziaForever » 2 cze 2008, 10:27

Są 150 konne FSy?????????
natknełem się na informacje o tych silnikach już drugi raz.. to prawda? była podobno mała seria silników 2,0 16v o mocy 150KM.
Widnieją w każdym katalogu filtrów oleju i żekomo trafiały do 626 GE.
zgłupiałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Siw-y » 2 cze 2008, 10:28

MadziaForever napisał(a):Są 150 konne FSy?

nie wiem ale wydaje mi się że to FS-ZE na rynek japoński
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez brii » 2 cze 2008, 11:35

FS-ZE ma więcej buta, a FSy które mają 150KM to wesoła twórczość ogłoszeniodawców ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez promyczek001 » 2 cze 2008, 14:21

Jak i tych co KL z lpg na mikserze maja 190KM <lol> Fantazja ludzka nie zna granic :)
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Bio » 2 cze 2008, 14:42

Golf 3, a w środku dresiki sztuk 2 – wrzucam 2 a oni chyba pół miasta za mną... to aż za proste jest :P
Bio
 

Postprzez brii » 2 cze 2008, 14:47

promyczek001 napisał(a):Wszystko chodzi jak trzeba ale dalej jest za wooollnnooo

To trzeba zmienić sprzęta ;)

Bio napisał(a):Golf 3, a w środku dresiki sztuk 2 – wrzucam 2 a oni chyba pół miasta za mną... to aż za proste jest

Może się nie ścigali :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mazur » 2 cze 2008, 15:15

Audi A4 kombi 1,9 TDI + dwóch pajacy – zimny łokieć, umc umc itp przez całą spółdzielczości pracy w lublinie siedzieli mi na d****, ostanie światła – czerwone – kierownik lookna na mnie(jakoś nie za bardzo miałem chęć się ścigać ale podjąłem rękawice) i już wiedziałem o co chodzi – chyba chciał przyszpanować przy koledze.

Pomarańczowe,zielone i start – 1 i połowa 2 – zostałem z tyłu(wysoki moment i kontrola trakcji robią swoje) przy 80 na 2 już zacząłem go doganiać – po wrzuceniu 3 byłem już równo z nim, jak wrzucałem 4 przy 120 był już na długość auta z tyłu i odpuścił ;P ;P
Pozdrowienia ;)
<center>Obrazek</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 11:32
Posty: 252
Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC

Postprzez Bio » 2 cze 2008, 20:13

brii napisał(a):
Bio napisał(a):Golf 3, a w środku dresiki sztuk 2 – wrzucam 2 a oni chyba pół miasta za mną... to aż za proste jest

Może się nie ścigali :P


hehehehe – też tak myślałem :D a tu inaczej... jak spotkaliśmy się na następnych światłach to już grzecznie siedzieli :P jeden tylko zapytał co za silnik mam :P aż chciałem mu powiedzieć, że swap z eclipsa :D
Bio
 

Postprzez Pyton162 » 2 cze 2008, 20:58

ja do dzis mam w pamięci wyscig na ostatnim zlocie na otwarcie sezonu w Szprotawie gdzie na 400m podjechały do mnie 2 golfy a w golfach jak to w golfach czapeczki :) i pełna szydera z mojego fiata . Tak ich pozamiatałem na 400m ze mieli juz dosc scigania sie pozniej , podeszli potem do mnie i spytali sie tylko co mam za silnik wiec im powiedziałem ze odpowiedni zeby zniszczyć takie badziewie jak golf 3 strzelili buraka i poszli
Pyton162
 

Postprzez Loczek » 2 cze 2008, 21:43

Pyton162 napisał(a):powiedziałem ze odpowiedni zeby zniszczyć takie badziewie jak golf 3 strzelili buraka i poszli

Pewnie powiedziales ze masz 1.6 po mega modach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje