Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez misiek06 » 19 kwi 2006, 23:29

qlesh napisał(a):Auto twardsze czy bez roznicy?

Ja założyłem niedawno sprężyny Jamex i moge powiedzieć śmiało że mi się podoba :D Auto twardsze bardziej sprężyste pewniejsze na zakrętach ale nie zrobiło się takie "taczkowate" ;) Dla mnie jest w sam raz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez qlesh » 20 kwi 2006, 09:57

To dobrze :) A jakie amorki masz?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez misiek06 » 20 kwi 2006, 10:03

Z przodu mam jeszcze ori amorki a z tyłu gazówki Kayaba ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez LoB » 20 kwi 2006, 19:16

qlesh.... zakladaj te springi skoro je juz masz...a nie stwarzaj :)
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez qlesh » 21 kwi 2006, 06:34

Narazie nie moge LoB bo kurde, same problemy. Waham sie nad amorami, nie wiem co tam wsadzic czy sachsy czy te kayaby, nie chce zeby sie to kiwało znowu bo sie załamię <glupek2> . Poza tym czekam na te pie*****ne nakretki do moich felg bo juz mamy 20 stopni w dzien a ja sie mecze na zimowkach :| Chyba pojade jutro wsadze letnie łyse 15`` bo nie da sie jezdzic. Dwie rzeczy, amory i nakretki bedą to kupuje opony i wkladam.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez ADi » 22 kwi 2006, 09:43

zalożyłem....za jakiś czas zpodam foty....wrażenia super...nie odczuwam żeby było twardziej...za to napewno jest pewniej...nierówności jakoś lepiej tłumią niż seryjne...podoba mi się polecam :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez czypak » 23 kwi 2006, 19:37

qlesh napisał(a):Czypak, jak wrazenia z jazdy? Auto twardsze czy bez roznicy?

Autko twardsze, ale nie jest to taczka (i bardzo dobrze, bo nie chcialem takiego efektu), a co do wrazen z jazdy, to przyczepnosc sie znacznie poprawila, polyka zakrety bez zadnych problemow, przechylu praktycznie wcale, no i najwazniejsze, ze w koncu Coupe wyglada zdecydowanie korzystniej niz wersja salonowa :D Oryginalne przeswity jak dla mnie byly zdecydowanie za duze :)
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 22:05
Posty: 40
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 136KM 2002r

Postprzez qlesh » 23 kwi 2006, 20:16

czypak ja tez tego oczekuje wlasnie.
ADi jakie amortyzatory wsadziles do tych sprezyn i gdzie je kupiles??
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez ADi » 26 kwi 2006, 09:09

amory seria...tyle że gazowe.
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez MANIX » 27 kwi 2006, 07:47

jamexy juz kupione wczoraj odebrałem paczkę niedługo dam foty auta przed i po obniżeniu widze że to bedzie chyba pierwsza efka na jamexach jestem ciekaw jak to bedzie pracowało pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez LoB » 27 kwi 2006, 16:18

kurde.... za taka efektywna reklame.... powinienem dostac za free te JAMEXy :P
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez qlesh » 27 kwi 2006, 23:39

No zgadzam się LoB, zgadzam się... :) Może będę miał Bilsteiny gazowe komplet, sportowe pod spręzyny, troche taniej. Trzymam za to kciuki :)
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Udesky » 28 kwi 2006, 09:43

MANIX napisał(a):jamexy juz kupione wczoraj odebrałem paczkę niedługo dam foty auta przed i po obniżeniu widze że to bedzie chyba pierwsza efka na jamexach jestem ciekaw jak to bedzie pracowało pozdrawiam



oj nie pierwsza, :D Moja juz stoi od miesiaca na jamexach i sobie chwale. Samochod poszedl w dol jest twardszy, a dalej konfortowo sie nim jezdzi. I jak narazie nic niestuka i niepuka :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez yasiu » 28 kwi 2006, 23:07

MX3 Ładnie zostła uglebiona. Wrażenia z jazdy też pryjemne ( choć czekają mnie jeszcze niestety amorki)

Dlatego nie piszę konkretnie bo wiem że amorki są wychuśtane.

Firma ma jak największego plusa za realizację oraz za sprężynki bo jazda teraz jest przyjemniejsza. Oczywiście szczelina między nadkolem i oponą jest na 2 palce hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2005, 23:29
Posty: 112
Skąd: Michałowice k Brzegu
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez MANIX » 30 kwi 2006, 15:08

cholera chłopaki jetem naprawde uradowany z tych sprężyn wczoraj założyłem i uwierzyć nie mogę auto stoi 40 mm niżej a nadal pozostało komfortowe nawet wydaje mi się że jeszcze bardzięj jak na seryjnym jest bardziej sprężyste i lepiej sie układa no i ten wyglad co do montarzu to robiłem to ze znajomym mechanikiem czas pracy ok 4 godz i koszt 100 zł miałem jedynie dylemat bo przednie jamexy są o 1.5 zwoja WYZSZE OD STANDARDOWYCH nie wiedziałem czy zakładać czy odsyłać ale okazało sie że tak ma być naprawde polecam pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez Waluś » 30 kwi 2006, 16:56

Spokojnie nie podniecajcie sie tgak hahaha
ja przez pierwszy miesiąc też byłem zafascynowany i takpodniecony twardością i innością prowadzenia :P
Ale teraz po 3 miechach już mi są obojątne i chętnie wróciłbym na serię, bo czasem szkliwo na zębach pęka, a jak jade po drodze z przełomami to z otwartymi ustami żebym nie połamał tych zębów hahaha
Ale jedyne co jest cool to wygląd auta :D:D i tak już zostanie, tym bardziej że przygotowuje sobie auto pod tjuning, a do jazdy kupie sobie drugie :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KosteK » 2 maja 2006, 11:34

Ja jeżdże już miesiąc. Jest twardo, szczególnie odczuwalny dyskomfort na śląskich dziurawych drogach. Też się już przyzwyczaiłem. Dodatkowo przód wzmocniłem takim cudem :P
Obrazek
Auto idealnie pokonuje ostre zakręty, bez tendencji "wyjeżdżania" przodu.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez KosteK » 10 maja 2006, 10:58

Wczoraj byłem na wymianie gumek w zaciskach i okazało się że przednie amorki są już szrot :/ Dali mi jeszcze ze 2-3 tygodnie. Nie ma jak gleba na polskich drogach :/
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez bartek_bart » 10 maja 2006, 13:32

KosteK napisał(a):okazało się że przednie amorki są już szrot


ja też nie zmieniałem amorów i już zaczyna je słychać kończy się ich życie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez Pajko » 10 maja 2006, 13:40

To mnie załamaliscie :| na poczatku czerwca mialem zamawiac sprzezyny do swojej 626 no ale jezeli takie akcje to szkoda mi amorów (wymienialem 1,5 miesiaca temu) , a auto az prosi sie o obniżenie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje