Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Witam,
Zastanawiam się nad zakupem sprężyn i nie wiem na, którą markę się zdecydować (Eibach czy Weitec). Proszę o sugestie najlepiej użytkowników tych marek sprężyn.
Eibach: http://eibachpolska.pl/eibach-mazda-6-% ... -1015.html
Weitec: http://grupakw.pl/pl/weitec-shop-m-13.h ... &brand=319
Pozdrawiam.
Zastanawiam się nad zakupem sprężyn i nie wiem na, którą markę się zdecydować (Eibach czy Weitec). Proszę o sugestie najlepiej użytkowników tych marek sprężyn.
Eibach: http://eibachpolska.pl/eibach-mazda-6-% ... -1015.html
Weitec: http://grupakw.pl/pl/weitec-shop-m-13.h ... &brand=319
Pozdrawiam.
- Od: 15 sty 2010, 10:32
- Posty: 5
- Skąd: Gdynia
Jaki masz silnik? Eibach`y sa bardzo dobre – sam mam w swojej Mazdzie 3 lecz podobno w 6 czesto jest tak , ze przod jest troche wyzej niz tyl co brzydko wyglada. Wg kilku uzytkownikow najfajniej wygladaja H&R lecz z tego co wiem sa najtwardsze. Ja bym bral Eibach lub H&R. O weitec`ach nie znam zadnych opinii.
radzi89 napisał(a):Jaki masz silnik?
Silnik 2.0 . Dzięki za opinie, na pewno wiem teraz więcej. Sprawdziłem sprężyny H&R i występuje tam większe obniżenie (35mm). Muszę to jeszcze przemyśleć.
Riki napisał(a):Obecnie mam do sprzedania 1x kpl używek, po jednym sezonie – jak coś to zapraszam.
Dzięki za informacje ale celuje raczej w nowy zestaw.
Pozdrawiam.
- Od: 15 sty 2010, 10:32
- Posty: 5
- Skąd: Gdynia
napewno twardosc takiej sprzyny twardosc materiału , jezeli yglad taki sam i wymiary takie same to poco przepłacac
ja mam u siebie podobno z mx-3 załozone po oznaczeniach które były naklejone wyskoczyło ze to do mx-3
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem ,
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
- Od: 8 sty 2008, 22:13
- Posty: 104
- Skąd: zamosc
- Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD EVOLUTION EDITION
Śmigam jakiś czas na ori springach do 323 /F wszystko jak najbardziej pasuje
Co do ilości zwoju, wysokości i średnicy drutu jest ich w sumie 11 rodzajów
hehehe... jest w czym wybierać
Co do obniżających springów, kupuj śmiało to dokładnie to samo 
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Odkopie troche temacik
Chce zrobic lekka glebe w moim Jeep`ie. Amorki juz mam teraz czas na sprezyny. Co sadzicie o firmie MTS ? Ja nigdy nei mialem z nia nic wspolnego i nie znam zadnych opinii od ludzi godnych zaufania. Do Jeep`a ich koszt to 1200 zl, a za 1585 zl moge kupic H&R , pytanie czy warto doplacac ?

Chce zrobic lekka glebe w moim Jeep`ie. Amorki juz mam teraz czas na sprezyny. Co sadzicie o firmie MTS ? Ja nigdy nei mialem z nia nic wspolnego i nie znam zadnych opinii od ludzi godnych zaufania. Do Jeep`a ich koszt to 1200 zl, a za 1585 zl moge kupic H&R , pytanie czy warto doplacac ?
Podłączę się do tematu.
Szukam sprężyn obniżających do BJ z 2001 roku w dieslu. Jako że nigdzie nie widziałem dedykowanych to zastanawiam się czy od którejś wersji benzynowej by podeszły. A jeśli tak to od której?
Szukam sprężyn obniżających do BJ z 2001 roku w dieslu. Jako że nigdzie nie widziałem dedykowanych to zastanawiam się czy od którejś wersji benzynowej by podeszły. A jeśli tak to od której?
Moje Wozidło – viewtopic.php?f=312&t=125565
- Od: 10 sie 2011, 13:36
- Posty: 69
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f '01 2.0 16V DITD
radzi89 napisał(a):Odkopie troche temacik
Chce zrobic lekka glebe w moim Jeep`ie. Amorki juz mam teraz czas na sprezyny. Co sadzicie o firmie MTS ? Ja nigdy nei mialem z nia nic wspolnego i nie znam zadnych opinii od ludzi godnych zaufania. Do Jeep`a ich koszt to 1200 zl, a za 1585 zl moge kupic H&R , pytanie czy warto doplacac ?
Warto dopłacić i wziąć H&R
Widzialem gwint MTS'a po 3k km – kupa złomu
onyx napisał(a):Widzialem gwint MTS'a po 3k km – kupa złomu
Obrazek
I o to chodzilo
Siemka..
Troszkę odkopię temat heh.
Chciałem zapytać o dobranie sprężyn... Mam aluski 15 oponki 195/50 . Chodzi mi o to żeby przestrzeń między oponą a rantem błotnika była ok 5-6cm .. Czy springi 40/40mm wystarczą na taką glebe..
Dzięki za odp. ;–)
Troszkę odkopię temat heh.
Chciałem zapytać o dobranie sprężyn... Mam aluski 15 oponki 195/50 . Chodzi mi o to żeby przestrzeń między oponą a rantem błotnika była ok 5-6cm .. Czy springi 40/40mm wystarczą na taką glebe..
Dzięki za odp. ;–)
- Od: 21 cze 2011, 21:29
- Posty: 10
- Skąd: Jarosław/podkarpacie
- Auto: Mazda 323F BG 92r
Wyjdz przed dom , podejdz do auta i zmierz jaki masz teraz przeswit
Odejmij 4 cm i sam sobie odpowiedz na to pytanie 
radzi89 napisał(a):Wyjdz przed dom , podejdz do auta i zmierz jaki masz teraz przeswitOdejmij 4 cm i sam sobie odpowiedz na to pytanie
Nie mam jak dokładnie sprawdzić bo obniżona jest poprzedni właściciel obniżył madzie za pomocą szlifierki kątowej + uciął sprężyny
- Od: 21 cze 2011, 21:29
- Posty: 10
- Skąd: Jarosław/podkarpacie
- Auto: Mazda 323F BG 92r
Witam , ja mam taki nie codzienny problem . A zatem postanowiłem wymienić amortyzatory z tyłu ponieważ z jednego olej poleciał i już nie trzymał . Moja mazda jak już ją kupiłem była obniżona na sprężynach weiteca , o ile obniżona to dokładnie nie wiem . Kupiłem amorki na tył kayaby gazowe , doradzono mi że powinienem kupić seryjne sprężyny do tych amorów bo mogę na tych obniżających je zajechać i też tak zrobiłem z tym że używane te sprężyny kupiłem . Z przodu nic nie robiłem zostawiłem sprężyny weiteca bo stwierdziłem że tak lepiej auto wygląda .
I mój problem polega na tym że tył na drodze z minimalnymi nierównościami podskakuje i jest bardzo twardy , chciałem postawić na komfort jazdy licząc się z podniesieniem tyłu do góry czyli trochę oszpeciłem autko niektórzy tak mówią , a tu mi się gorzej jeżdzi niz przed wymianą amorów , no nie ma amortyzacji prawie . Czy to mogą powodować te spężyny weiteca z przodu i to odbija się na tyle że auto tak się zachowuje ? Czy te spężyny z tyłu seryjne powinny być nowe ? Czy kupić seryjne też na przód ? Doradżcie co zrobić ?
I mój problem polega na tym że tył na drodze z minimalnymi nierównościami podskakuje i jest bardzo twardy , chciałem postawić na komfort jazdy licząc się z podniesieniem tyłu do góry czyli trochę oszpeciłem autko niektórzy tak mówią , a tu mi się gorzej jeżdzi niz przed wymianą amorów , no nie ma amortyzacji prawie . Czy to mogą powodować te spężyny weiteca z przodu i to odbija się na tyle że auto tak się zachowuje ? Czy te spężyny z tyłu seryjne powinny być nowe ? Czy kupić seryjne też na przód ? Doradżcie co zrobić ?
Osobiście założył bym na tył weitec-a, obniżają one 30-40mm, czyli mogą być stosowane do seryjnych amorów
Poza tym na sprężynach jest numer po którym można sprawdzić ile obniżają. Decyzję pozostawiam tobie 

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Bo jest wszystko nowe , jesli kupilbys uzywane springi ori to mialbys zupelnie inna jazde. Ja tak mialem jak kupilem sprezyny H&R po niespelna m-cu padly mi amory tylne, oczywiscie kupilem tez gazowe, jak TY. Tyl auta skakal jak glupi, bylem z tym u mechanika i mowi ze to musi popracowac zeby sie ulozyc.
I co 10tys juz byla spora roznica(teraz juz prawie 50tys). ale ja tobie radze wrocic do obnizajacych
I co 10tys juz byla spora roznica(teraz juz prawie 50tys). ale ja tobie radze wrocic do obnizajacych
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Gonta19 napisał(a):Kupiłem amorki na tył kayaby gazowe
Gonta19 napisał(a):chciałem postawić na komfort jazdy....
jeśli komfort to nie gazówki tylko olejowe
arafal21 napisał(a):Bo jest wszystko nowe , jesli kupilbys uzywane springi ori to mialbys zupelnie inna jazde
Gonta19 napisał(a):z tym że używane te sprężyny kupiłem
przecież kupił
wg mnie dupa skacze bo dałes twarde amorki oraz ori springi przez co poszła up a przód został nisko. Taka sytuacja spowodowała że tył został odciążony a rozkald masy przesunął się ku przodowi. Albo wszystko ori abo gleba
a pokaz foto jak teraz wygląda
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje