Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez ADi » 5 kwi 2006, 11:11

jesus napisał(a):Nr kat. nadrukowany na przednich springach: 100051 | tył: 292



dzieki o to mi chodziło :) :)


KosteK wiesz że różnie bywa...na "oko" nie jestem stanie sprawdzić, a ciekwaść to rzecz ludzka ;) tym bardziej że na przednich springach nie ma żadnego nadruku...tył się zgadza :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez KosteK » 5 kwi 2006, 12:33

ADi napisał(a):
jesus napisał(a):Nr kat. nadrukowany na przednich springach: 100051 | tył: 292



dzieki o to mi chodziło :) :)


KosteK wiesz że różnie bywa...na "oko" nie jestem stanie sprawdzić, a ciekwaść to rzecz ludzka ;) tym bardziej że na przednich springach nie ma żadnego nadruku...tył się zgadza :)

Spoko, u mnie akurat nadruki były na przednich jak i na tylnych. Szczerze powiem, że do ostatniej chwili sam martwiłem się czy dostałem właściwe <lol> ale chłopaki założyli i jest ok :P
Pozdrawiam

BTW to czy po wymianie sprężyn na 100% trzeba zrobić zbieżność i geometrię kół z przodu i z tyłu? Jeśli tak to odrazu, czy poczekać paredziesiąt kilometrów (żeby wszystko dobrze siadło) i dopiero jechać.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez ADi » 5 kwi 2006, 15:35

właśnie przeczytłem, ze do ewentualnej reklamacji potrzebny jest rachunek od mechanika...a ja sam sobie chciałem wymienić :|
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez KosteK » 6 kwi 2006, 10:22

ADi napisał(a):właśnie przeczytłem, ze do ewentualnej reklamacji potrzebny jest rachunek od mechanika...a ja sam sobie chciałem wymienić :|

Kurde ja nie wziąłem :(
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 10:55
Posty: 727

Postprzez Boris86 » 6 kwi 2006, 10:51

Ale bzdura... rachunek od mechanika to może być potrzebny jak mechanik coś spaprze i chcemy żeby poprawił....
A co ma rachunek od mechanika do gwarancji spreżyn...
Założenie ich jest proste jak budowa cepa.... wiec wiele osób zakłąda je samemu zamiast płacić komuś 100-200zł... NIE rozumiem co ma jedno do drugiego ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez nero » 6 kwi 2006, 11:44

Boris86 napisał(a):Założenie ich jest proste jak budowa cepa.... wiec wiele osób zakłąda je samemu zamiast płacić komuś 100-200zł... NIE rozumiem co ma jedno do drugiego


to moze przytocze inny przyklad – wczoraj na uczelni koles nam opowiadal ze po roku czasu cos sie stalo z jakims nowo wybudowanym budynkiem i wyszlo na to ze cement byl zly – a gwarancja na cement oczywiscie byla pod warunkiem zachowania wszystkich workow :D a wiadomo ze nikt takich workow nie bedzie przechowywal wiec automatycznie firma pozbyla sie problemu gwarancji.

Tutaj sprawa jest taka sama – widac firma, ktora to sprzedaje nie jest pewna w 100% tych sprezyn albo po prostu woli sprzedac i nie martwic sie o nic w przyszlosci – taki kraj niestety.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2004, 21:48
Posty: 193
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez MANIX » 6 kwi 2006, 13:00

to i ja se kupię te jamexy bo akurat szukam -40mm a weiteca jakoś znależć nie mogę zakładam za jakiś tydzień po założeniu dam foty pozdrawiam. ps.mam nadzieje że o rabacie nie zapomnieli
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez bajer0 » 6 kwi 2006, 13:08

To samo mialem z amorkami na przod Monroe. Na gwarancji jaka dostalem z amorkami bylo miejsce na pieczatke zakladu ktory zakladal, inaczej tracimy gwarancje. Moze sie boja uszkodzenia przy ew. zlym montazu? (chociaz nie wiem jak mozna zle zalozyc amorki, czy sprezyny :P ) No tak czy inaczej dla nich to oszczednosci, bo X% gwarancji im odpada :)
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez ADi » 6 kwi 2006, 13:12

jednak sobie sam założe (tym bardziej, ze mam gdzie i mam czym) a w razie jakby co (odpukać) to rachunek się załatwi :P
Ostatnio edytowano 11 kwi 2006, 09:57 przez ADi, łącznie edytowano 1 raz
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez ADi » 11 kwi 2006, 09:56

Pytanko mam takie chyba dziwne...w zwiazku z tym że czasu nie mam a chciałem mieć już springi ząłożone pojechałem do mechanika...rozebrał popatrzył i stwierdził rzecz dla mnie dziwną...że sprężyna (Jamex) na końcach się ze sobą nie styka i nie jest spłaszczona (tak jak moja oryginalna) i podobno jak wjade na nierówności to ją zetnie???? tak wiec nie założyłem bo stwierdziłem, że najpierw zapytam się fachmanów z forum!

generalnie pytam kogoś kto założył te Jamexy do 626 GE ale wypowiedzi znających się w temacie także mile widziane...
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Boris86 » 11 kwi 2006, 10:23

Poprostu prawdopodobnie są zaprojektowane na inną liczbę zwojów czynnych i biernych...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez qlesh » 11 kwi 2006, 13:30

ADi mam prośbę. Jak już założysz sprezyny to daj znac jakie masz amortyzatory, jakie koła i napisz czy coś Ci ociera o opony czy nie. Bo mi LoB narobił stracha :D
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez ADi » 11 kwi 2006, 13:55

spoko napewno dam znać ale zdziwił mnie ten mechanik...może się nie zna? poczekem jeszcze na jakiś odp :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez tomekrvf » 11 kwi 2006, 14:31

bajer0 napisał(a):chociaz nie wiem jak mozna zle zalozyc amorki

Można. Nie można dowalać pneumatykiem nakrętki tłoczyska. Potrafi się rozkręcić amor w środku i zaczyna pukać.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez LoB » 11 kwi 2006, 16:33

ADi napisał(a):poczekem jeszcze na jakiś odp


mi to zakladal znajomy serwisant Mazdy ... i nie dopatrzyl sie jakis problemow... aczkolwiek rowniez to zauwazylem ze ori sa splaszczone z 1 strony...
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez tomekrvf » 11 kwi 2006, 16:36

A może znacie jakiś zakład co zajmuje się produkcją sprężyn? Potrzebuję dorobić sprężyny do swojej 323 Ma być wyższa i cholernie sztywna-bardziej niż GTR
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Boris86 » 11 kwi 2006, 17:22

Nero zna w Łodzi taki zakład...pisz do niego na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ADi » 12 kwi 2006, 09:24

LoB napisał(a):mi to zakladal znajomy serwisant Mazdy ... i nie dopatrzyl sie jakis problemow... aczkolwiek rowniez to zauwazylem ze ori sa splaszczone z 1 strony...


dzięki za odpowiedzi...wątpliwości rozwiane...teraz trzeba działać :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez czypak » 17 kwi 2006, 17:19

Mnie cena tak zszokowala tych JAMEX`ow z allegro, ze od razu je zakupilem, jezdze na nich od prawie 2 miechow i wszystko jest jak najbardziej ok :) Montowal mi to mechanik i nie bylo zadnych problemow, uwazam, ze produkt godny polecenia ;)
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 22:05
Posty: 40
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 6 GG 2.0 Diesel 136KM 2002r

Postprzez qlesh » 19 kwi 2006, 23:16

Czypak, jak wrazenia z jazdy? Auto twardsze czy bez roznicy?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje