Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA

Postprzez mateu5z » 15 mar 2010, 02:25

troche nie polecam wydech maxitun :/ jesli chodzi o dzwiek zgodze sie jest przyjemny taki jak chcialem , wyglad ok .. ale u mnie po 4 miesiacach robi sie rudy !!! to chyba troche nienormalne uwazam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 14:34
Posty: 90
Skąd: KielcE/ Niemcy
Auto: Mazda 323 F BA 1.8 16v '96
Mazda rx8

Postprzez kubik » 15 mar 2010, 07:26

Ja zał0żyłem ten dedykowany Ulter i jestem średnio zadowolony. Nie jest zbyt gł0ośny, ale nie warczy tak jak chcialem. jest typowo basowy..
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez xsedzio » 17 mar 2010, 20:44

a kontaktowałeś się z maxitunem w tej sprawie? odpowiedział coś? Z tego co miałem z nim kontakt przed zakupem do swojego xsedosa to kontakt zarówno przed jak i po rewelacyjny – nawet oddzwaniał jak nie odbierał co się nie często zdarza
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez GieraPPa » 17 mar 2010, 21:29

witam witam

dołacze sie do tematu
czeka mnie wymiana kompletnego wydechu i ze jestem zielony z tematu proszę Was o pomoc szukam cos do 2.0 V6 co polecicie oraz jak maja sie dedykowane układy do aut np: Remus??
np cos takiego http://produkt.remus.at/php/index.php?c ... tor=748598

pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez Bartg » 17 mar 2010, 22:10

W remusy to sie nie baw, bo zostawisz majątek, zalezy co chcesz, jak chcesz przelotowy wydech to jedz gdzies, gdzie ci zrobia pod wymiar, zaplacisz polowe tego, co za Remusy czy inne Ultery. Maxitun tez robi cale wydechy jesli sie nie myle.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez jasko » 18 mar 2010, 10:23

maxitun robi całe za normalne pieniądze. Możesz także zamówić poszczególne elementy bez rur na jaką sobie tylko życzysz średnicę. Ja pomykam z jego układem (zamawiałem tylko klocki do poskładania bo dostep do rur i gietarki mam) i jest calkiem calkiem ok włącznie z stabilnym dźwiekiem już od ok roku. Korozja pojawiła się tylko na spawach a dokładniej nie korozja tylko rdzawy nalot.
Poza tym wg tego co oferuje maxitun masz konstrukcję podwójnego płaszcza więc na zewnątrz to nawet rdza może płatami odchodzić bo jest to tylko osłana a tłumik zasadniczy jest głębiej
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:24
Posty: 8

Postprzez GieraPPa » 18 mar 2010, 19:58

witam witam

a powiedzcie koledzy jakie ceny tego się kształtują:P
no po za tym w moich okolicach ciężko będzie cokolwiek znaleźć znaczy sie firmy co to wykonują ;/

pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez xsedzio » 18 mar 2010, 21:25

zadzwoń do niego lub napisz tak chyba będzie najlepiej – w moim przypadku cena zależała od autka, rodzaju dźwięku, i tego czy ma być gotowy do montażu czy do wspawania, wyprofilowanie i gabaryty były gratis
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez GieraPPa » 20 mar 2010, 14:48

superr dzis napisze:P
http://www.youtube.com/watch?v=JDA2TcA29TE Wydech wersja2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sie 2009, 09:30
Posty: 194
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: BYŁA :Mazda 323F BA 2.0 V6 "zielona ździra"
JEST: VOLVO S40 1.9 T4

Postprzez xsedzio » 20 mar 2010, 21:13

Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez jasko » 23 mar 2010, 19:10

co to ma być <zeby> <zeby> <zeby> <killer> <killer> , dzięki że są na tym świecie konstruktorzy którzy nie idą na siano tylko na działanie. Kolegom z tymi tłumikami życzymy braku strat mocy hahaha
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:24
Posty: 8

Postprzez kubik » 23 mar 2010, 19:30

No to może ja dla przykładu zrobie małe porównanie ;)
Ten filmik pokazuje przyśpieszenie mojej mx-3 1,6 16v SOHc na seryjnym tłumiku:
http://www.youtube.com/watch?v=iN8aPLi41aY
A ten na dedykowanym ultera:
http://www.youtube.com/watch?v=DJViEWcQZ1E

co najciekawsze, z tłumikiem ulter czas poprawił się o co prawie sekundę (!).
Co o tym myślicie??
Sam jestem sporo zaskoczony!
na dedykowanym wyszło mi ze stoperem ~10,5 sek. dodam, że jechałem z zapełnionym bagażnikiem, a na pomiarze z seryjnym tłumikiem nie. Może stary tłumik był poprostu zapchany, albo to ulter nie jest tak straszny.
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez xsedzio » 23 mar 2010, 19:55

gratulacje, tylko pokaż wynik z hamowni lub gtecha ostatniej generacji bo tak prawdę mówiąc to mierzenie stoperem trochę brakiem profesjonalizmu zalatuje + obciążone jest dużym błędem pomiarowym bo
1. licznik może mieć 100km/h ale równie dobrze 99km/h jak i 102km/h
2. klikanie stoperem – tutaj błąd może dochodzić do 2s, ale zazwyczaj jest 1s

poza tym brakuje jeszcze jednego – jeśli tłumik końcowy ma swoje za sobą i wygłuszenie jeśli wogóle jest to może przypchać kanał wydechowy a co za tym idzie będzie na serii strata; dlatego obiektywny pomiar to nowy seryjny i nowy sportowy

do "jasko" proszę się nie nabijać, to nie jest śmieszne że ludzie kupują za kupę siana tłumik dedykowany i wychodzą takie jaja. Ja bym sprzedawcę rozstrzelał.
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez kubik » 23 mar 2010, 20:08

A z tym lanosem to chyba cos nie tak albo ci co to montowali ostro musieli sie nie znac na rzeczy, skoro stozek zabrał moc zamiast ja dodać... No i wywalenie kata tez nie zawsze jest dobre dla silnika...
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez xsedzio » 23 mar 2010, 21:21

zgadza się ale zauważ że problem tak naprawdę leży gdzie indziej. Wszystkie pomiary na tłumiku firmy ulter były gorsze niż na tłumiku seryjnym i to jest fakt niepodważalny

poza tym wierzyłeś że ktoś kto trzepie masówkę i nie podchodzi indywidualnie do każdego klienta jak np maxitun zrobi Tobie taki dźwięk jak chcesz?
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez kubik » 23 mar 2010, 21:36

Szczerze, to nie slyszalem, zeby ktokolwiek testował samochod po założeniu Ultera i Stozka, wiec wychodzi na to ze jakby wszystkim tak osiągi spadały to dla samej firmy ulter byłoby ciosem w twarz. Jestem ciekaw, czy to tylko w lanosach tak jest, czy w innych tez. Poszukam w necie moze znajdę podobne przypadki z tymi tłumikami, chociaz wciąż nie moge uwierzyć, ze osiągi spadły aż tak drastycznie...
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez xsedzio » 23 mar 2010, 21:47

doczytaj artykuł na jakich konfiguracjach robili pomiary – sorry ale ulter zawsze zabiera moc; jutro wytłumaczę dlaczego chyba że ktoś mnie ubiegnie a tymczasem tęgie umysły do dzieła
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:25
Posty: 15

Postprzez kubik » 23 mar 2010, 22:01

Czytałem, czyli generalnie i stozek i wydech zabrały moc. Z tego wniosek, ze albo lanos nie nadaje sie do tuningu albo wycięcie kata sprawiło to, ze układ kompletnie sie rozstroil... Skoro na seryjnym Tłumiku stozek zabrał moc to bardzo dziwne...niedługo ja jade zmierzyć osiągi mojej madzi z dedykowanym ulterem to przekonam sie na własnej skórze ;)
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez Bartg » 23 mar 2010, 22:57

Stozek na seryjnym calym wydechu w 90% przypadkow zabierze moc, chyba ze przypadkiem trafisz w idealna dlugosc dolotu, to moze bedziesz mial serie. Jedyny sens montazu samemu stozka to dzwiek i wyglad, w innym przypadku seryjny dolot sprawdzi sie lepiej.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez jasko » 24 mar 2010, 07:21

ale był także pomiar na seryjnym filtrze razem z Ulterem i seryjnym tłumikiem i tutaj też zabrało więc teoria legła w gruzach
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2009, 18:24
Posty: 8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje