minime do GE

Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Lukas007 ty mi o jakimś strasznie odległym terminie mówisz
Oczywiście życzę c jak najwyższego wyniku ale do granicy seryjnej fs-ze to chyba nie dasz rady dobić. Jako że mam fs-det to będe polecał turbulum FS całkiem fajnie znosi doładowanie i moce rzędu 220-250km na seryjnych gratach są możliwe.
ex MSP
Oczywiście życzę c jak najwyższego wyniku ale do granicy seryjnej fs-ze to chyba nie dasz rady dobić
Zobaczymy, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Z wałkiem ssącym od FS-ZE wyszło 138KM do tego na bloku 1.8 105KM z seryjnym sprężaniem 9:1 i wałkiem wydechowym. Licząc dodatkowe konie z większej pojemności, wyższego stopnia sprężania (wtedy dopiero wałki zaczną spełniac swoją funkcję jak trzeba) można już liczyc na niezły wynik. Jedyną przeszkodą będzie nisko ustawiona blokada w postaci odcięcia zapłonu...
frankiliki napisał(a):bo ja juz sam nie wiem czy ten kolo na passwordzie scieme wali ale nie sadze bo tam sie rejestruja sami wyjadacze i chyba gosc wie co mowi. zapytalem sie grzecznie jego co i jak ale bez odpowiedzi
No i chyba się nie doczekasz

Lukas007 napisał(a):Jedyną przeszkodą będzie nisko ustawiona blokada w postaci odcięcia zapłonu...
A co to za przeszkoda? Wystarczy wymienić kwarc. Koszt: operacji kilka PLN. Czas: ok. pół godziny.
Chyba, że masz EPROM w ECU wtedy można to zrobić bardziej profi i go przeprogramować.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
pinky napisał(a):Jacek176 w GE jest fordowski ecu EEC IV lub V o ile to coś pomoże. W ge jest chyba wersja IV w gf/bj V.
Nic mi to nie mówi.
Trzeba rozkręcić ECU i zobaczyć co jest w środku.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
pawelMX6 napisał(a):swap na KL/KL-ZE,
Jeżeli kolegę stać by było robić takiego swapa to już w podobnych pieniądzach kupi KLkę w 626 lub MX6. Lista przeróbek z FS na KL jest bardzo długa. To nie jest KF->KL lub K8->KL
Lukas007 napisał(a):SWAP na KL/KL-ZE jest już w klubie tak oklepany, że szczerze powidziawszy mi nie chciało by się angażowac w taki projekt
No z FS lub FP na KL to raczej jeszcze nie było. Swego czasu sam chciałem tak robić ale mi przeszło po kosztorysie
Chyba że przegapiłem i nie wiem, wtedy sorry, mój błąd;)

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Jacek176 napisał(a):Wystarczy wymienić kwarc. Koszt: operacji kilka PLN. Czas: ok. pół godziny.
Chyba, że masz EPROM w ECU wtedy można to zrobić bardziej profi i go przeprogramować.
Sam to robiłeś, czy zlecałeś to przy strojeniu
PS. Auto stroił Ci Bartek z Kreatora Mocy
Lukas007 napisał(a):Jacek176 napisał(a):Wystarczy wymienić kwarc. Koszt: operacji kilka PLN. Czas: ok. pół godziny.
Chyba, że masz EPROM w ECU wtedy można to zrobić bardziej profi i go przeprogramować.
Sam to robiłeś, czy zlecałeś to przy strojeniu
PS. Auto stroił Ci Bartek z Kreatora Mocy
Robił mi to Maciek "macpl" ze strojenia.pl przed stroejeniem ale potem musiałem sam poprawić lutowanie bo kwarc nie łączył
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
a jaki jest koszt zaturbienia fs'a??dodam ze nie interesuja mnie moce 300KM tylko max 150-170.ale watpie zeby z softa tyl;e wyciagnac
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Jacek176 napisał(a):o i chyba się nie doczekasz oczko Z tego co zauważyłem to na passwordzie siedzi banda zarozumialców, którzy najwyżej mogą ci odpowiedzieć: "got JDM?"
Powiem ci ze tak zgadza sie tam raczej zakute lby sa same z zawodu (synki tatusia) kiedys moja honde ktos zbesztal bo mialem customowy wydech z tlumikeim wm sport a nie spoona czy greddy.
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
pinky napisał(a):Ja ze swojej strony mogę pogadać z Coobciem jak to można zrobić
Byłbym wdzięczny
Jacek176 napisał(a):Robił mi to Maciek "macpl" ze strojenia.pl
Dobrze wiedziec, dzięki za info.
frankiliki napisał(a):0-170.ale watpie zeby z softa tyle wyciagnac
Na soft turbo do 0.5 bara spokojnie wyciągniesz 150-170KM. Koszt zaturbienia FS'a jest taki sam jak w przypadku innych rzędówek – 6-12 tyś w zależności od użytych komponentów. Można też spróbowac znaleźc w US rozbitą MS Protege z całym silnikiem, lub jedynie turbo-kit'em. Taki zestaw powinien pasowac do zwykłego FS'a ... przynajmniej w kwestii mechanicznej (kolektor, orurowanie, turbina...).
oj troszeczke za duze pieniadze przynajmniej w tej chwili.ale pomysle nad tym
gdzies w ktoryms numerze GT czytalem o peugeocie 307 2.0 T z softem od grabowski motorsport i tam pisali cos o kwocie 6tys zl plus dana gwarancja ze przez jakis czas to bedzie dzialac 
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Odpuścił bym sobie zestawy tej firmy ... tak, czy siak uturbienie FS'a nie jest problemem o ile masz kasę i dostęp do części z US. Dla przykłądu kompletny, zakuty dół na gratach Wiseco i Pautera z panewkami ACL to wydatek 1700-1800 USD + wysyłka. Kolektor wydechowy z flanszą pod T3/T4 od Turbonetics to koszt 600 USD. Dobry intercooler i orurowanie można kupic/zrobic już na miejscu w PL. Konieczne są także wydajniejsze wtryski, jest nawet na eBay'u oferta 440cc z listwą do FS'a. Reszta to elektronika, czyli albo świnka, albo standalone. W kwestii kosztów pozostaje Ci także wybranie BOV'a ... możesz kupic oryginał HKS lub Greddy za 250-300 USD lub tańszy (choc także bardzo dobry) zawór ProPerfect'a za 1/3 tej ceny. No i na koniec dobry magik, który to wszystko wystroii. Pozostaje układ przeniesienia napędu – mocniejsze sprzęgło to koszt rzędu 400-600 USD. Przydały by się także wskaźniki do monitorowania pracy silnika. Jest tego dużo i jak widzisz jest na co wydac i jest na czym oszczędzic. Stąd właśnie tak duża rozbierznośc kosztów które Ci podałem.
frankiliki napisał(a):6tys zl
Sprzedaj Cronosa, dołóż te 6k złotych i kup zadbaną KLkę, wiele więcej niż FS nie spali a bez kombinacji masz te 150/170 koników. Chyba że tak bardzo Cię Turbo kręci (myślę że wiele więcej radości nie da, KL jest przefajnie elastyczny a do tego i tak da więcej niż FS-T)
No ale jeśli chcesz to działaj i przecieraj szlaki na FS-T, zawsze to jakaś nowość w klubie

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Kwestia tego, czy ten KL będzie trzymał te 165KM. Silnik 2.0 FS ma potencjał na dużo więcej niż tylko 160-170KM. To jest pierwszy etap, który można rozbudowywac. Z dugiej jednak strony można kupic sobie KL i wtedy uturbic. Koszta większe, ale i moce większe...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje