Strona 2 z 6

PostNapisane: 5 sty 2010, 01:29
przez mlody1921
Hehe KLZE w biturbo jak cie stać i masz taki zasobnik pieniędzy to wkładaj KLZE, ale jak masz 16v i kase na KLZE i swap to w tej kasie kup GTXa albo GTRa (nawet dokładając pare koła) swapisz bez problemowo troche podłubiesz i będziesz miał auto o mocy KLZE z turbo

o a pierwsze co to mi sie rzuciło

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11080181

i na starcie masz 164 konie z samego swapa, od razu sru napęd 4x4 jak szaleć to szaleć :D

PostNapisane: 5 sty 2010, 03:22
przez Boris86
Jak dla mnie trochę zbrodnia ciąć GT-R'a ...auto bardzo mocno limitowane z którego 2500 powstałych egzemplarzy pewnie ponad połowa nie istnieje, żeby robić jakąś wydumkę z bulwarówki jaką jest MX-3.
Co do tego GTX'a z oto-moto to też trochę dziwne że GTX na wnętrzu z LX'a.

PostNapisane: 5 sty 2010, 10:10
przez BratCukierka
Boris86 no właśnie z tym GTX'em to jest dłuższa historia... Poprzedni właściciel kupił go z myślą o KJS, ale wyjechał za granicę i auto stało, po powrocie kupił sobie Subaru Imprezę i to wystawił na sprzedaż przez swojego kolegę. Z tego co się dowiedziałem od jego kolegi gdy kiedyś dzwoniliśmy o ten egzemplarz, to że był wstawiany tył po wypadku, ale zrobione było to fachowo (przynajmniej nie ukrywał :) ) do auta wtedy dorzucał nowe hamulce i chyba zawieszenie. Tyle tylko, że auto było nie opłacone (brak oc i przeglądu – jeszcze na starych blachach stało). A widzę, że Wojtek Cichoń obie Mazdy zdecydował się sprzedać (tego GTX, jak i GLX 4wd, którą startował w KJS, co do tej to chyba też kilka kjs przejechała u niego)

PostNapisane: 5 sty 2010, 18:21
przez mlody1921
Wiesz boris każdy lubi co innego, ty byś śmigał GTrką, a ja na przykład był wolał zaadoptować to do MX3 :)

DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3 :)

Są gusta i guściki :]

PostNapisane: 5 sty 2010, 22:57
przez djArias
Gdybym mial skad wziasc ten TURBO silnik :D to juz dawno siedzial by od pod maska mojego 16V ... ale ze nie moge go znalesc to kombinuje obecnie jak lysy kon pod gorke... :) Swap KLDE-KLZE do 16v po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt ;)

PostNapisane: 5 sty 2010, 23:03
przez BratCukierka
djArias może będę mógł załatwić Ci silnik BPT :) Dam Ci znać jak się uda mi coś dowiedzieć... W razie czego swapa mogę wykonać za rozsądne pieniądze :)

PostNapisane: 5 sty 2010, 23:52
przez Piotrek323
djArias napisał(a):Gdybym mial skad wziasc ten TURBO silnik :D to juz dawno siedzial by od pod maska mojego 16V ... ale ze nie moge go znalesc to kombinuje obecnie jak lysy kon pod gorke... :) Swap KLDE-KLZE do 16v po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt ;)

jezeli juz wsadzisz 1.8 GT do MX'a to napisz, bo mysle o wsadzeniu takiego 1.8 GT do BA i chciałbym wiedzieć, ile Ciebie to wynioslo :)

PostNapisane: 6 sty 2010, 02:04
przez Boris86
mlody1921 napisał(a):DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3 usmiech

Jest kultem bo było rajdowym mistrzem w latach 1991 i 1993
bo było limitowane do 2500 sztuk
bo był skonstruowany aby spełnić wymogi homologacji FIA do grupy A samochodów rajdowych
bo było topową wersją
bo jest fabryczną wersją a nie rzeźbą garażową
bo ma zadatki na bardzo wartościowego youngtimera całkiem niedługo.


.......a MX-3 jest bulwarówką zbudowaną na skróconej płycie podłogowej jego przednionapędowej wersji z mega ograniczoną widocznością, i do tego wielkoseryjną.
Miałem swoją MX-3 i bardzo miło ją wspominam... ale z kultem to auto nie ma nic wspólnego.
Ile MX-3 jest chociązby na Alledrogo.pl? 100 w ciągłej sprzedaży?
Ile jest GT-R'ów? 1 – 2 na rok?
Takie auta trzeba ratować i przywracać do orginału a nie ciąć i kundlić.

PostNapisane: 6 sty 2010, 03:17
przez Marcin1mazda
Boris86 napisał(a):Jest kultem bo było rajdowym mistrzem w latach 1991 i 1993
bo było limitowane do 2500 sztuk
bo był skonstruowany aby spełnić wymogi homologacji FIA do grupy A samochodów rajdowych
bo było topową wersją
bo jest fabryczną wersją a nie rzeźbą garażową
bo ma zadatki na bardzo wartościowego youngtimera całkiem niedługo.

Boris86Nie wspomniałeś o padających jak muchy skrzyniach biegów <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>

PostNapisane: 6 sty 2010, 09:54
przez Cukierek
mlody1921 napisał(a):DLa ciebie Gtr jest kultem a dla mnie Mx3

Nie tylko dla Borisa jest kultowym autem, zaś mx'ów jest masa i do auta kultowego to one nigdy nie dorosną. Jak byś chociaż raz się przejechał GTR'em to może byś zrozumiał.

Boris86 popieram to co napisałeś, dla mnie zaś swap silnika BPD z GTR'a do mx'a czy innej mazdy to profanacja.

Marcin1mazda napisał(a):Nie wspomniałeś o padających jak muchy skrzyniach biegów

Prosta dewiza, jak dbasz tak masz... to nie jest auto na 1/4 mili, gdzie większość chciała by zobaczyć jak na starcie 4 koła buksują, ale też można się nim pościgać nie niszcząc skrzyni. Skrzynie w BG GT też padają, sam jesteś dobrym przykładem. :P

PostNapisane: 6 sty 2010, 10:22
przez damian
Piotrek323 koszta będą różne, bo do mxa silnik 1.8 GT wejdzie plug&play , a z BA mogą być problemy

PostNapisane: 6 sty 2010, 10:50
przez Udesky
djArias napisał(a):po wielu rozmowach okazal sie bezsensownie drogi -dlatego chcialbym jeszcze przy tej okazji zapytac czy jest jakis silnik od 323/323f/626/xedos/jakiej kolwiek innej mazdy 16v ktory bylby mocniejszy od tego 1.6 107koni i w miare by pasowal pod maske? Zastanawialem sie nad 1.8 od 323 gt oczko

Widzę głoś rozsądku. <spoko>

PostNapisane: 6 sty 2010, 12:00
przez Marcin1mazda
Cukierek napisał(a):Skrzynie w BG GT też padają, sam jesteś dobrym przykładem. język

Hehe nio :) :P

PostNapisane: 6 sty 2010, 12:47
przez Badyl
weede napisał(a):chyba łatwiej byłoby sprzedać to co masz, kupić 1.8 v6 z zajechanym silnikiem(ale działającym) i ze zdrową budą i robić swap.

a jeszcze prościej odratować mx-3 Mordera

PostNapisane: 6 sty 2010, 13:23
przez Bartg
Ewentualnie http://www.allegro.pl/item876557351_maz ... wniak.html , sadzac po zdjeciach auto znane w regionie Piotrkowskim.

PostNapisane: 6 sty 2010, 14:13
przez djArias
Orientuje sie ktos jaka moc ma ten silnik 1.8GT i czy wogole jest sens Sobie glowe nim zawracac do mx'a? Tak patrze np. motor z 323f 1.8 16v to juz prawie 130 koni, koszt niewielki a silnik na oko TAKI SAM.

PostNapisane: 6 sty 2010, 14:15
przez People_Hate_Me
djArias sa chyba juz dwa MX-3 z tym silnikiem. a Moc to zalezy jak Ci sie uda wystroic :-D od 160 nawet ponad 200 ( z tego gdzie czytałem nawet do 250) ofkoz mozna i wiecej ale pytanie czy wytrzyma :–)

PostNapisane: 6 sty 2010, 14:21
przez djArias
People_Hate_Me napisał(a):djArias sa chyba juz dwa MX-3 z tym silnikiem. a Moc to zalezy jak Ci sie uda wystroic :-D od 160 nawet ponad 200 ( z tego gdzie czytałem nawet do 250) ofkoz mozna i wiecej ale pytanie czy wytrzyma :–)


a dokladnie jaki rocznik jest tego silnika? :) nie do konca ogarniam ktore 323 jest jakie i jakie moce maja te rozne 1.8 z 323, 323f i wogole .. ;)

PostNapisane: 6 sty 2010, 14:54
przez People_Hate_Me
djArias niestetey nie wiem o jakich rocznikach mowa :P
ale to sa silniki z GTX'ów albo GTR'ów. a tam odpowiednio 163 i 186 (chyba) KM miały. to sa z 323f BF i BG.
a wiadomo ile max KM wytrzymaja to zalezy od fantazji :P

PostNapisane: 6 sty 2010, 16:31
przez djArias
w takim razie ja narazie trzymam kciuki za brata cukierka wierzac ze w koncu moje marzenia o BPT i pieknie brzmiacym BOV'ie w koncu sie spelnia :D hehehe jak bede mial mx-3 z BOV'em w srodku to wyprowadzam sie z domu – przeprowadzam do auta i bede sluchal Sobie piekenej muzyki emitowanej przez BOV'a :D