
Blokada układu różnicowego – szpera
1, 2
49nm a ty masz ile?300nm? to 1/6 czyli 16% .
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ostatnio zaczalem sie troche interesic szpera...
1) jesli mialby byc pfantom czy cos w podobie to czy te plytki nie wplyna destrukcyjnie na satelity?
jesli to tylko dyfer to moze sladowe czesci opilek nie beda mialy znaczenia ale... u mnie w jednej obudowie jest haldex a nie wiem czy by mu sie podobaly jakies zanieczyszczenia w oleju..
2) jesli nie fantom to co? – potrzebuje do hondy hr-v do tylnego mostu
po co? :
a) to auto ktore uzywam w pracy i zdarza wjechac w bloto np na budowie. wiem ze to nie offroad ale podrozuje tym samochodem w dalekie trasy
b) dolanczany naped pomaga ale brak tam reduktora i blokad wiec problem tworzy sie przy skosnym przejezdzaniu przez row jak zawieszaja sie dwa kola – jedno przod i jedno tyl – wtedy sobie krece w powietrzu... wiec przy jakimkolwiek spieciu tylnego mostu juz by dal rade
3) nie chce mocno inwestowac w ten samochod – mam na co tracic kase (mx5) – mysle ze wydatek rzedu do 1kzl powinien starczyc
bo to co znalazlem w necie (ta lepsza szpera to ok 4kzl)
hm – jak to by dzialalo u mnie?
1) jesli mialby byc pfantom czy cos w podobie to czy te plytki nie wplyna destrukcyjnie na satelity?
jesli to tylko dyfer to moze sladowe czesci opilek nie beda mialy znaczenia ale... u mnie w jednej obudowie jest haldex a nie wiem czy by mu sie podobaly jakies zanieczyszczenia w oleju..
2) jesli nie fantom to co? – potrzebuje do hondy hr-v do tylnego mostu
po co? :
a) to auto ktore uzywam w pracy i zdarza wjechac w bloto np na budowie. wiem ze to nie offroad ale podrozuje tym samochodem w dalekie trasy
b) dolanczany naped pomaga ale brak tam reduktora i blokad wiec problem tworzy sie przy skosnym przejezdzaniu przez row jak zawieszaja sie dwa kola – jedno przod i jedno tyl – wtedy sobie krece w powietrzu... wiec przy jakimkolwiek spieciu tylnego mostu juz by dal rade
3) nie chce mocno inwestowac w ten samochod – mam na co tracic kase (mx5) – mysle ze wydatek rzedu do 1kzl powinien starczyc
radekkm napisał(a):a phantom u mnie 6 stow
bo to co znalazlem w necie (ta lepsza szpera to ok 4kzl)
hm – jak to by dzialalo u mnie?
Blokada układu różnicowego – szpera
A TO JEST TEMAT
na forum hondy nie mozna dowiedziec sie niczego – jest do d...
szpera to szpera – jaka roznica gdzie (do jakiej marki) sie ja zaklada
weede napisał(a):bartezm napisał:
) jesli nie fantom to co? – potrzebuje do hondy hr-v do tylnego mostu
piszac to mialem na mysli ze nie potrzebuje tego do upalania tak jak wiekszosc "mlodych gniewnych"... tylko do celow praktycznych – to samochod do jazdy na co dzien i zalezy mi na trwalosci
wiec ponawiam pytanie:
jak fantom wplywa na zuzycie satelit?
Przy LSD nie 1-WAY w FWD łatwiej dozować hamulce, trudniej zablokować kółko które ma słabszą przyczepność – takie moje odczucia 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
helikalna dziala na tej zasadzie ze przenosi moment obrotowy (naped) na kolo w wiekszej przyczepnosci, i wyrownuje predkosci obydwu kol, jednak ma wade, jak hamujesz ostro i jedno z kol sie blokuje to szpera dazy do tego zeby zablokowac drugie kolo
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
raczej to zaleta.po patrzac w druga strone te kolo co ma przyczepnosc nie pozwoli zblokowac kola ktore nie ma przyczepnosci.czyli to taki mini abs.raczej pozytywne.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Przychylam się do zdania piwo – dokładnie takie miałem wrażenia po jeździe ze szperą (nie Mazdowską i nie w Maździe)
Może niech się jeszcze Lukster wypowie
Może niech się jeszcze Lukster wypowie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Może niech się jeszcze Lukster wypowie
OK
Ja mam torsena z mx6, świetnie spina z kreski, zakręty ze szperą to zupełnie inna bajka niż bez. Auto przy dużej mocy okrutnie wyjeżdża przodem z zakrętu a na ujęcie gazu natychmiast łapie przyczepność. Jednak jeśli się ogarnie to wyjście z zakrętu jest bardziej efektywne. Hamowanie moim zdaniem lepsze, mam okazje testowac wieczorami na wilgotnym asfalcie. Dużo trudniej zblokować koła
Jeśli chodzi o cyferkologię dla tej szpery to nie mam zielonego pojęcia ile to jest way i ile % spina
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje