Silnik KF – zwiększenie mocy
Zostawcie KF-ZE Loczka w spokoju – trzeba chłopaka motywować, żeby go w końcu włożył do MXa 
Ok, ale zmiesci sie do xedosa bez problemow ?pawelMX6 napisał(a): Prościej chyba znaleźć jednak KL-ZE – większa moc przy tym samym nakładzie pracy
A jesli chodzi o lantisa to hmmm... dobra rada ;] Myslalem w przyszlym roku kupic galanta 2.5 v6 ale jesli uda sie znalezc silnik z lantisa ktory w mojej budzie chociazby zblizy sie do osiagow galanta to mysle ze zostane przy swojej kochanej madziuni
wujekkuna napisał(a):Ok, ale zmiesci sie do xedosa bez problemow ?
Smirnoff był Xedos'em 6 KLZE w Sochaczewie. Z tego, co usłyszałem kiedyś w rozmowie z xXx'em – jest trudniej niż w EC/BA, ale da radę.
CA ma najciaśniejszą komorę silnika ze wszystkich mazd gdzie montowane były silniki z serii K
Bo sam silnik KL pod względem mocowań gabarytów jest identyczny jak KF czy K8.
Bo sam silnik KL pod względem mocowań gabarytów jest identyczny jak KF czy K8.
wujekkunawyluzuj troche
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
konrad278 napisał(a):wujekkunawyluzuj troche
spoko
Czyli sie da

A tak przy okazji, dziwne ze mimo tego ze koszty sa małe (mysle ze z 2 tys max) to na forum jest tylko jeden typ ktory taki silnik zamontowal (mowie o kfze) w swoim wozie

wujekkuna napisał(a):A tak przy okazji, dziwne ze mimo tego ze koszty sa małe (mysle ze z 2 tys max)
Mylisz się.Nie wiem jak z KF-ZE, ale za KL-ZE w dobrym stanie musisz wydać z 4 tyś.
Do tego dochodzi jeszcze sam swap, który na pewno nie jest łatwy w Xedosie.
Młody.
Dawidoski sprawdzi to się dowie. Zacznie od dwuch, skończy kiedyś i dobrze będzie
Bo w europie łatwiej dostać KL ZE niż KF ZE
No chyba, że sprowadzisz go sobie z Japonii.
wujekkuna napisał(a):to na forum jest tylko jeden typ ktory taki silnik zamontowal (mowie o kfze)
Bo w europie łatwiej dostać KL ZE niż KF ZE
No chyba, że sprowadzisz go sobie z Japonii.
Lukano napisał(a):No chyba, że sprowadzisz go sobie z Japonii.
No zaraz, podobno w angielskich lantisach były :/ Podejrzewam ze sciagniecie silnika z anglii bedzie kosztowalo ok. 1tys zl ale moge sie mylic bo handlarzem nie jestem
mylisz sie jesli myslisz ze kupisz KF-ZE za 1tys zl... Ojjj bardzo sie mylisz... No ale warto szukac, zawsze bedziesz pierwszy co kupil za tyle taki silnik. Tyle to kosztuja pierscienie, uszczelka pod glowice i jej planowanie
Podpowiem tylko ze jak spotkasz mx-6 z 2.0 V6 to jest to na pewno KF-ZE, bo z innymi 6 cylindrowymi te mazdy nie wychodzily. Natomiast trafienie takiej latwe nie bedzie bo kazdy zna tego wartosc juz.
Podpowiem tylko ze jak spotkasz mx-6 z 2.0 V6 to jest to na pewno KF-ZE, bo z innymi 6 cylindrowymi te mazdy nie wychodzily. Natomiast trafienie takiej latwe nie bedzie bo kazdy zna tego wartosc juz.
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
wujekkuna napisał(a):No zaraz, podobno w angielskich lantisach były
Nie, nie
Np. taki:
http://www.club323f.com/club323f/forum/ ... hp?t=35953
wujekkuna napisał(a):Lukano napisał(a):No chyba, że sprowadzisz go sobie z Japonii.
Podejrzewam ze sciagniecie silnika z anglii bedzie kosztowalo ok. 1tys zl ale moge sie mylic bo handlarzem nie jestem
Za 1000zł

- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Za 1000złJak by co, to biore 3 sztuki i dołoże 200 do każdego
Nie no piałeś, że się nie znasz, więc ok., niestety licz trzy razy tyle, jak sam po niego pojedziesz, to już licz 1000zł za wycieczke.
Słuchaj, z tego co wiem (a rozmawialem z typem ktory zarabia wozac tego typu rzeczy do polski) to za kurs ze 100 kg ładunkiem chce 100 funtow (czyli 1funt za kg xD) czyli nie tak wiele. A za silnik w anglii to ile mozna zaplacic 200 funtow

ale jaki silnik?? Kolego, za silnik 1.5 od mazdy i KF-ZE myslisz ze licza tyle samo? To nie bulki...
A jesli juz liczysz silniki na kilogramy to sciagnij mi silnik od Skyline'a R34 GTR
Oczywiscie platne za wage 
A jesli juz liczysz silniki na kilogramy to sciagnij mi silnik od Skyline'a R34 GTR
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Ja też mówiłem o sprowadzeniu z Anglii. Ale tam też łatwiej znaleźć KL ZE nić lantisa z jego KF ZE.
Nie ma bata, żeby kupić KL ZE taniej niż 3500, w dobrym stanie oczywiście.
Nie ma bata, żeby kupić KL ZE taniej niż 3500, w dobrym stanie oczywiście.
Heh widze wlasnie
oto tresc maila od typa ktory sie takimi sprawami zajmuje xD
Witam może był by pan zainteresowany klze 2,5 v6
bo mam taki na stanie cena to 4tys
Cena takiego silnika jak pan szuka to ok. 3tys <== tu mowa o kfze
To oczywiscie juz po sciagnieciu z anglii i z narzutem
Mysle ze gdyby samemu sobie taki znalezc w anglii i tam go kupic a potem sciagnac to wyszłoby jakies 2 tys taniej (jesli nie lepiej) ;]
Ale przyznaje, wiecie o czym mowicie
Witam może był by pan zainteresowany klze 2,5 v6
Cena takiego silnika jak pan szuka to ok. 3tys <== tu mowa o kfze
To oczywiscie juz po sciagnieciu z anglii i z narzutem
Ale przyznaje, wiecie o czym mowicie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje