Potencjał silników w stosunku do poniesionych kosztów

Postprzez walker_1 » 27 maja 2009, 22:11

brii napisał(a):W sumie uturbienie K8 jest rozwojowe – jak mocy będzie za mało to tylko do wymiany silnik na większy i turbina na większą – praktycznie plug-n-play ;)

Dokładnie tak jak piszesz, dodam, że wcale nie trzeba kupować większego turbo co wiąże się z przerabianiem chociażby flanszy łączeniowych, można przerobić samą turbinę żeby mocniej dmuchała ;) wtedy faktycznie jest to plug-n-play :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez mlody1921 » 27 maja 2009, 22:14

Brii a co trzeba kombinować żeby korby od KJ-a pasowały do tłoków od KL-ki albo ZE ???
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez BratCukierka » 27 maja 2009, 22:15

walker_1 masz jakiś wykres z hamowni? jak afr?
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez walker_1 » 27 maja 2009, 22:36

Nie chcę tu robić OT więc napiszę krótko :) Na hamowni nie byłem, bo najpierw muszę wszystko dokładnie ogarnąć, jest jeszcze do zrobienia kila rzeczy wpływających na poprawę osiągów, co do składu mieszanki to jest fmu 12:1 więc jest bogato ale już nie jeden pisał, że lepiej za bogato niż za ubogo więc jest ok :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez mlody1921 » 27 maja 2009, 23:10

nie no OT jest wskazane czasem :D napisz cos jak sie K8 sprawuje na turbince
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 28 maja 2009, 08:16

mlody1921 napisał(a):Brii a co trzeba kombinować żeby korby od KJ-a pasowały do tłoków od KL-ki albo ZE ?

Zmienić tłoki na takie które mają odpowiednią średnicę otworu na sworzeń...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez mlody1921 » 28 maja 2009, 12:47

Tylko jakie tłoki maja taką średnice otworu na sworzeń, automatycznie tłoki wiseco od KL też nie spasują pod korby KJ

czyli albo tłoki i korby wiseco do danego modelu = spore $$$$

albo korby od KJ i dobieranie tłoków tylko jakich i jaka wtedy była by wytrzymałość silnika na takich gratach

KJ ma 211 koni i jakoś nie słychać zeby padały
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez brii » 28 maja 2009, 13:08

Wiseco robiło tłoki dla serii KL z otworami pod korby z KJ, ale są już niedostępne.
Korby od KJ są masywniejsze niż od KL. Ogólnie KL i KJ nie padają, było kilka przypadków padów KFów.
Korby od KJ nie są kute więc wytrzymałość jest trochę większa niż KLowych ale nie znowu jakoś wiele większa.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Fiveopac » 28 maja 2009, 16:08

walker_1 napisał(a):co do składu mieszanki to jest fmu 12:1

I to nie byle jakie fmu :D :D
Jesli chcialbys sie pochwalic calym projektem daj cynk, mysle ze damy rade gdzies cie upchnac ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje