4 przepustnice + mazda

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 19:50

Matheus napisał(a):czyli jak?

Dolot won, przepływka won, baaardzo wydajny system paliwowy, 4 x MAP, porządna elektronika do wysterowania. To tak bardzo skrótowo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez BratCukierka » 28 sty 2009, 19:51

dokładnie jak napisał pawelMX6
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 19:51

Matheus napisał(a):pozostawienie przepływki było by rozwiązaniem przejsciowym aż do zastosowania swinki

JEDNO Z DRUGIM NIE MA NIC WSPÓLNEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 19:52

BratCukierka itb to nie gaźniki;) tylko przepustnice
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 19:54

Jedyna "elektronika" jak będzie funkcjonować to czas zapłonu, prawda?

Przepustnice działają na identycznej zasadzie – zasysają mieszankę na skutek otwarcia przepustnicy i ruchu tłoka. TO powoduje wlanie paliwa to komory spalania.
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 19:56 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 19:55

Piotruś rozumiem, ale chciał bym odpalić ITB podłączone pod przepływkę bez strojenia i pytam czy to da radę pracować? wiem że założenie bez sensu ale poprostu chce
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 19:55

Matheus napisał(a):Piotruś rozumiem, ale chciał bym odpalić ITB podłączone pod przepływkę bez strojenia i pytam czy to da radę pracować?

Nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 19:56

bo?
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez BratCukierka » 28 sty 2009, 19:56

Fiveopac napisał(a):Matheus napisał:
hehe rozumiem Cie bardzo dobrze i wiem ze jest to prawie bez sensu ale tu chodzi bardziej o sztukę dla sztuki;)

Czyli aby to dzialało, chcesz zamknac 4 przepustnice w puszcze polaczonej ze starym ukladem. Innej mozliwosic nie ma jesli chcesz stara przeplywke i sterowanie dawka paliwa. A wiec poco wymyslac takie rzeczy jak i tak tego widac nei bedzie? A moze obudowa bedzie z pleksi by widac bylo ten bezsens?
ITB sie zaklada troche w innych celach niz dla sztuki.
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 19:58

Matheus napisał(a):bo?

Bo zastosowanie czterech otwartych kanałów dolotowych wyklucza zastosowanie jednego zbiorczego systemu pomiaru ilości zasysanego powietrza. Jedno wyklucza drugie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 19:59

no ok ale chcę zastosować 4 przepustnicę połączone w jedną rurę na której będzie przepływka.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 20:01

Matheus, mam jedno pytanie, bo szczerze mówiąc już straciłem wątek trochę, jak ma być dostarczane paliwo do komór spalania? Wtryskiem czy mechanicznie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:01

Matheus napisał(a):no ok ale chcę zastosować 4 przepustnicę połączone w jedną rurę na której będzie przepływka.

Będziesz pionierem :) Będziesz jedyny w swoim rodzaju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez jacobs » 28 sty 2009, 20:04

Mam pytanie do obeznanych: Czy ITB polega na tym, że wyrzuca się wtryski i jest tylko gaźnik? To może być tak bez filtra powietrza? No i co to daje?

Tak z ciekawości ;)
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 20:13 przez jacobs, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:09

dolot ma być w postaci puszki zbiorczej i ruru lączącej filtr z puszką a tam ma być przepływka.
http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 959br2.jpg
fota z fiesta klub
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 20:15

jacobs, ITB to "injection throttle bodies" – zamiana wtrysku elektronicznego na wtrysk mechaniczny. Może dać dużo a dźwięk jest po prostu miażdżący....

Posłuchaj i obejrzyj np. to:
http://pl.youtube.com/watch?v=d01VBR5nKPw

Matheus, nie widzę tam reszty układu ale zakładam, że na końcu tej rury jest po prostu filtr aby syf nie wpadał przez klasyczne trąbki.
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 20:17 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Matheus » 28 sty 2009, 20:16

pawelMX6 dokładnie jest tam przepływka i filtr powietrza
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Pit » 28 sty 2009, 20:17

pawelMX6 napisał(a):jacobs, ITB to "injection throttle bodies"

Individual... not injection.

Matheus napisał(a):pawelMX6 dokładnie jest tam przepływka i filtr powietrza

Czyli to coś przeczy zasadzie działania ITB.
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 20:18 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez pawelMX6 » 28 sty 2009, 20:18

Racja, mój błąd :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Fiveopac » 28 sty 2009, 20:18

Matheus napisał(a):dolot ma być w postaci puszki zbiorczej i ruru lączącej filtr z puszką a tam ma być przepływka.
http://img267.imageshack.us/my.php?imag ... 959br2.jpg
fota z fiesta klub

A gdzie ta slynna przeplywka bo widze tylko obudowe zeby ptaszki i male dzieci nie wpadaly do przepustnic
pawelMX6 napisał(a):jacobs, ITB to "injection throttle bodies" – zamiana wtrysku elektronicznego na wtrysk mechaniczny. Może dać dużo a dźwięk jest po prostu miażdżący....

Individual throttle bodies ;)
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 20:21 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje