SWAP 1.6 B6 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3
Coś słabo szukałeś.
łączę z odpowiednim
Osobiście, pozbądź się b6 kup sprzęt z K8 i wtedy przekładaj.
łączę z odpowiednim
Osobiście, pozbądź się b6 kup sprzęt z K8 i wtedy przekładaj.
nie wiem czy czesci podejdą bezpośrednio od MX-6 (z tego co pamietam to raczej nie)
ale od MX-6 mozesz wziac duzo czesci. (czesci silnika, skrzyni + osprzet)
a reszte niestety musisz kupic do MX-3. (zawieszenie przeniesienie napedu itp.)
najlepiej cala przednia czesc od rozbitej MX-3 z V'lka
ale od MX-6 mozesz wziac duzo czesci. (czesci silnika, skrzyni + osprzet)
a reszte niestety musisz kupic do MX-3. (zawieszenie przeniesienie napedu itp.)
najlepiej cala przednia czesc od rozbitej MX-3 z V'lka
trzeba bylo pisac ze to angol
to tak jak pisze Hazu nie 
Będą problemy ale nie dlatego że Mx-6 to anglik tylko dla tego że to Mx-6.
Tak jak już Ci napisano skrzynia oraz silnik z całym osprzętem podejdzie.
Ale już wszystkie mocowania silnika (łapy poduszki itd.) trzeba użyć od MX-3 v6
Tak samo wiązkę silnika trzeba wykorzystać z pierwszych lat produkcji Mx-3 v6 a dodatkowo dopiąć dodatkowe przewody i wtyczki do elementów które w MX-3 nie występowały.
Nie wiem jak to było dokładnie wMx-3, ale pewnie brakuje dodatkowego czujnika temperatury oraz czujnika stukowego.
Tak jak już Ci napisano skrzynia oraz silnik z całym osprzętem podejdzie.
Ale już wszystkie mocowania silnika (łapy poduszki itd.) trzeba użyć od MX-3 v6
Tak samo wiązkę silnika trzeba wykorzystać z pierwszych lat produkcji Mx-3 v6 a dodatkowo dopiąć dodatkowe przewody i wtyczki do elementów które w MX-3 nie występowały.
Nie wiem jak to było dokładnie wMx-3, ale pewnie brakuje dodatkowego czujnika temperatury oraz czujnika stukowego.
jezeli chcesz to wkladac do b6 odpuść sobie. jak bedzisz wkladal zamiast k8 jak najbardziej 
People_Hate_Me napisał(a):jezeli chcesz to wkladac do b6 odpuść sobie. jak bedzisz wkladal zamiast k8 jak najbardziej
Dokładnie, bo praktycznie potrzebujesz dwa przodu dwóch samochodów (Mx-3 MX-6)
Ja w swoim xedosie wymieniałem silnik B6 na KL ostatecznie, ale to wszystko było przy okazji...
Napisze tak, jestem w stanie rozebrac i rozbiore jezeli bedzie trzeba cale auto zebym wlozyl zamiast 1.6l 2.5l tylko poprostu potrzebuje pomocy teoretycznej co i jak krok po kroku, co bede musial wymienic i dlaczego
Jezeli trzeba bedzie kupic graty z MX-3 v6 to zrobie to p.s. CZyli z anglika da sie zrobic przekladke?
- Od: 8 wrz 2012, 19:14
- Posty: 10
- Auto: Mazda MX-3
Jeżeli to będziesz robił sam, masz czas i miejsce to działaj i nie zastanawiaj się.
Później będziesz kombinował i szukał brakujących części, najważniejsze to nie kombinować zbytnio i nie robić druciarstwa bo to gwarancja braku problemów i bezawaryjności.
Jeżeli masz do dyspozycji Mx-6 to brakować Ci będzie tylko parę gratów z Mx-3 (półosie, wiązka, itp.)
Później będziesz kombinował i szukał brakujących części, najważniejsze to nie kombinować zbytnio i nie robić druciarstwa bo to gwarancja braku problemów i bezawaryjności.
Jeżeli masz do dyspozycji Mx-6 to brakować Ci będzie tylko parę gratów z Mx-3 (półosie, wiązka, itp.)
Niewiem czy spasuje ale napewno B6 i K8 ma inne te sanki wzdłuż silnika różnia rozstawem śrub poduszki przedniej, aczkolwiek całość z poduszkami może i spasuje od B6, jak masz ładna Mx-3 to sie nie zastanawiaj tylko rób swapa, co bedziemy mogli pomożemy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Własnie chodzilo mi o to zeby zostawic ta MX-3 bo szukaem jej pół roku aż znalazlem nie rdzewiejaca i z prostymi podluznicami
Jak bedzie jakas okazja to wezme kupie jakas rozbita MX-3 V6 (max do 93` r tak ?). Czyli silnik z Angielskiej wersji bedzie OK bo nikt nie napisal konkretnie?
- Od: 8 wrz 2012, 19:14
- Posty: 10
- Auto: Mazda MX-3
MX-3 ci sie dzieli na do 94 i po 94 (stara decha i nowa decha)
Różnica jest:
– w podporach półośki, stara na 2 śruby nowa na 3
– instalacje silnika moga byc takie same ale wnętrza będa inne
Różnica jest:
– w podporach półośki, stara na 2 śruby nowa na 3
– instalacje silnika moga byc takie same ale wnętrza będa inne
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Biorąc pod uwagę to że w innych mazdach po liftingu była inna wiązka silnika więc zapewne i Mx3 ma inną wiązkę po liftingu.
Wydaje mi się że i przepływomierz po liftingu był inny w v-ce.
Wydaje mi się że i przepływomierz po liftingu był inny w v-ce.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje