SWAP 1.6 B6 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3

Postprzez People_Hate_Me » 8 wrz 2012, 19:54

Coś słabo szukałeś.
łączę z odpowiednim
Osobiście, pozbądź się b6 kup sprzęt z K8 i wtedy przekładaj.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Sam14 » 8 wrz 2012, 20:33

Prosze napisz mi co musze kupic z 1.8 bo teraz czesci sa ogolnodostepne i w dobrych pieniadzach.

p.s. są jakies wymagania rocznikowe części? (zapomnialem dodac ze posiadam cala mx-6)
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez People_Hate_Me » 8 wrz 2012, 22:49

nie wiem czy czesci podejdą bezpośrednio od MX-6 (z tego co pamietam to raczej nie)
ale od MX-6 mozesz wziac duzo czesci. (czesci silnika, skrzyni + osprzet)
a reszte niestety musisz kupic do MX-3. (zawieszenie przeniesienie napedu itp.)
najlepiej cala przednia czesc od rozbitej MX-3 z V'lka
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Sam14 » 9 wrz 2012, 00:27

Elektryka silnika podejdzie od Anglika? (MX-6) Elementy przeniesienia napedu? tzn. zwrotnice z 1.8 i ośki z przegubami tak czy tez caly most przedni?
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Hazu » 9 wrz 2012, 08:31

Sam14 napisał(a):Elektryka silnika podejdzie od Anglika? (MX-6


Nie -to zupełnie inna bajka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez People_Hate_Me » 9 wrz 2012, 13:48

trzeba bylo pisac ze to angol :P to tak jak pisze Hazu nie :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Sam14 » 9 wrz 2012, 13:54

a czy beda jakies problemy z silnikiem z Anglika podczas montazu i podpinania? p.s. elektryka z normalnej wersji podejdzie?
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Hazu » 9 wrz 2012, 14:06

Będą problemy ale nie dlatego że Mx-6 to anglik tylko dla tego że to Mx-6.

Tak jak już Ci napisano skrzynia oraz silnik z całym osprzętem podejdzie.

Ale już wszystkie mocowania silnika (łapy poduszki itd.) trzeba użyć od MX-3 v6
Tak samo wiązkę silnika trzeba wykorzystać z pierwszych lat produkcji Mx-3 v6 a dodatkowo dopiąć dodatkowe przewody i wtyczki do elementów które w MX-3 nie występowały.

Nie wiem jak to było dokładnie wMx-3, ale pewnie brakuje dodatkowego czujnika temperatury oraz czujnika stukowego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sam14 » 9 wrz 2012, 14:18

no to moze byc problem bo nie podpinalem dodatkowych rzeczy od silnika :|

p.s. to brac sie za ta przekladke z anglika czy tez nie? Pytam bo tutaj silniki sa mniej zylowane bo Angole jezdzic szybko nie umieja ;)
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez People_Hate_Me » 9 wrz 2012, 22:09

jezeli chcesz to wkladac do b6 odpuść sobie. jak bedzisz wkladal zamiast k8 jak najbardziej :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Hazu » 9 wrz 2012, 22:13

People_Hate_Me napisał(a):jezeli chcesz to wkladac do b6 odpuść sobie. jak bedzisz wkladal zamiast k8 jak najbardziej


Dokładnie, bo praktycznie potrzebujesz dwa przodu dwóch samochodów (Mx-3 MX-6)

Ja w swoim xedosie wymieniałem silnik B6 na KL ostatecznie, ale to wszystko było przy okazji...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sam14 » 10 wrz 2012, 00:59

Napisze tak, jestem w stanie rozebrac i rozbiore jezeli bedzie trzeba cale auto zebym wlozyl zamiast 1.6l 2.5l tylko poprostu potrzebuje pomocy teoretycznej co i jak krok po kroku, co bede musial wymienic i dlaczego :) Jezeli trzeba bedzie kupic graty z MX-3 v6 to zrobie to p.s. CZyli z anglika da sie zrobic przekladke?
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Hazu » 10 wrz 2012, 08:56

Jeżeli to będziesz robił sam, masz czas i miejsce to działaj i nie zastanawiaj się.
Później będziesz kombinował i szukał brakujących części, najważniejsze to nie kombinować zbytnio i nie robić druciarstwa bo to gwarancja braku problemów i bezawaryjności.

Jeżeli masz do dyspozycji Mx-6 to brakować Ci będzie tylko parę gratów z Mx-3 (półosie, wiązka, itp.)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez mlody1921 » 10 wrz 2012, 12:39

Niewiem czy spasuje ale napewno B6 i K8 ma inne te sanki wzdłuż silnika różnia rozstawem śrub poduszki przedniej, aczkolwiek całość z poduszkami może i spasuje od B6, jak masz ładna Mx-3 to sie nie zastanawiaj tylko rób swapa, co bedziemy mogli pomożemy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Sam14 » 10 wrz 2012, 13:36

Własnie chodzilo mi o to zeby zostawic ta MX-3 bo szukaem jej pół roku aż znalazlem nie rdzewiejaca i z prostymi podluznicami :) Jak bedzie jakas okazja to wezme kupie jakas rozbita MX-3 V6 (max do 93` r tak ?). Czyli silnik z Angielskiej wersji bedzie OK bo nikt nie napisal konkretnie?
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Hazu » 10 wrz 2012, 13:55

Sam14 napisał(a):Czyli silnik z Angielskiej wersji bedzie OK

tak, będzie dobry
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sam14 » 10 wrz 2012, 15:09

Panowie a MX-3 V6 z ktorego rocznika ma byc z ktorej bede bral czesci?
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2012, 19:14
Posty: 10
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Hazu » 10 wrz 2012, 15:38

A z którego rocznika masz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez mlody1921 » 10 wrz 2012, 16:00

MX-3 ci sie dzieli na do 94 i po 94 (stara decha i nowa decha)

Różnica jest:
– w podporach półośki, stara na 2 śruby nowa na 3
– instalacje silnika moga byc takie same ale wnętrza będa inne
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Hazu » 10 wrz 2012, 16:04

Biorąc pod uwagę to że w innych mazdach po liftingu była inna wiązka silnika więc zapewne i Mx3 ma inną wiązkę po liftingu.
Wydaje mi się że i przepływomierz po liftingu był inny w v-ce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje