jak uturbić mazde 323f bg gt

Postprzez Pit » 30 wrz 2008, 08:50

Boris86 napisał(a):A może by w N/A uderzyć...
Profi wydech z kwasu, kolektor 4-2-1, dolocik, ostrzejsze wałeczki, trochę popieścić głowice plus te tłoki o których mowa (lub odchudzenie i wyważenie starych jeśli są w stanie całkiem, całkiem i mocne planowanie) i podstrojenie tego jakimś piggybackiem i powinno być bardzo przyjemnie. Albo poszaleć trochę i uderzyć w 2 podwójne gaźniki albo 4 przepustnice motocyklowe.

Na taki projekt poleci kuuupa szmalu, zima zleci na mody, coś po drodze się wysypie, a i tak objedzie delikwenta Luki i Five ;) Sztuka dla sztuki.

Twórcę tematu poproszę o dostosowanie tytułu do obowiązujących zasad, inaczej naślę Five'a i bedzie jatka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Kissu » 30 wrz 2008, 12:04

dzieki za zainteresowanie i dobre pomysly, jacek 176 dzieki za dobry pomysl tylko co z komputerem bo slyszalem ze to tez sa koszta no i czy takie czesci z gtr cos wogole dadza i czy to sie nie rozsypie :p jak niby ma wygladac poprawnie temat chyba kazdy wie o co chodzi:p
Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 23:44 przez Kissu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Pit » 30 wrz 2008, 12:56

Kissu napisał(a):jak niby ma wygladac poprawnie temat chyba kazdy wie o co
chodzi:p

W Regulaminie Działu, który jest jednym z pierwszych postów w "Tuningu" jest wszystko jasno opisane. Na temat tego, czy wszyscy wiedzą, czy nie, nie mam zamiaru z Tobą dyskutować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacek176 » 30 wrz 2008, 13:14

Kissu napisał(a): jacek 176 dzieki za dobry pomysl tylko co z komputerem bo slyszalem ze to tez sa koszta no i czy takie czesci z gtr cos wogole dadza i czy to sie nie rozsypie :p

Kompa nie musisz zmieniać. Wystarczy zasotsować jakąś "świnke", np. smt6 tak jak napisałem wcześniej.
A dlaczego niby części z gtr miałyby się rozsypać. Napisałem o kolektorze wydechowym, bo taki robiony na zamówienie kosztuje kupe forsy. A po co tyle przepłacać jak można kupić używany? Oczywiście trzeba zwrócić uwagę co się kupuje, żeby nie był jakiś popękany albo przerdzewiały. A pasować będzie napewno.
To samo z turbiną. Można wydać kilka tysięcy na nową ale używana po regeneracji w dobrym zakładzie też będzie spełniać swoje zadanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Kissu » 30 wrz 2008, 16:53

no i jaki by byl tego koszt oczywiscie plus minus
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez ravo » 30 wrz 2008, 18:13

Jacek176 napisał(a):To samo z turbiną. Można wydać kilka tysięcy na nową ale używana po regeneracji w dobrym zakładzie też będzie spełniać swoje zadanie.

zalezy jaka, zbyt duze ryzyko
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Fiveopac » 30 wrz 2008, 19:37

Kissu ostatnia szansa na przeczytanie regulaminu ze zrozumieniem....
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Boris86 » 30 wrz 2008, 20:34

Piotruś napisał(a):Na taki projekt poleci kuuupa szmalu, zima zleci na mody, coś po drodze się wysypie, a i tak objedzie delikwenta Luki i Five oczko

Wszytko zależy czy ma to dla nas zrobić firma czy robimy wiekszośc rzeczy sami.
-Wydech od kolektora do końca by Basmot 1000/1200zł , robiony we własnym zakresie po dobrym policzeniu około 500zł
-Kolektor by basmot 1200zł/ Chińszczyzna lub samoróba około 600zł.
-Silnik ma mieć robiony remont słyszałem wiec głowice można obrobić, koszt roboty przez nierenomowaną firme lub osobe 600-800zł, samemu mniej + planowanie 50zł + uszczelki które i tak trzeba założyć nowe.
-Kolejna sprawa ze jesli ma być robiony remont to albo dopieścić te tłoki co są mozna nie wielkim kosztem, albo jak inwestować w nowe to te wiseco 10:1 są wg nie fajnym rozwiązaniem.
-Piggy backa można dostać za 300-400zł i jeśli nie chce sie samemu tym bawić to drugie tyle na strojenie przeznaczyć
-Dolocik ze stożkiem albo z PCVki albo z Kwasówki to 100-400 zł... no chyba ze lecimy po hardcorze i uderzamy w 4 przepustnice, koszt używek motocyklowych to jakieś 500zł do tego prosta podstawa i strojenie... ale przyrost juz naprawdę spory.
-Najgorzej z wałkami,ale te z wersji 140KM są juz o dosyć fajnej charakterystyce, a jeśli chcemy z nich zrezygnować to pozostaje szukanie po Ebay.de albo Ebay.uk bo zdarza sie czasem jakiś ładny komplecik w dobrej cenie. Albo poleganie na Waszym koledze z podwórka inż.Świątku i koszcik około 800/szt.


Piotruś napisał(a):Sztuka dla sztuki.

Może... ale chyba jednak bardziej inna, bardziej szlachetna droga osiągania celu, taki tuning w najczystszej postaci.
Nie wiem.. ja po prostu bardzo lubię mocno dłubniete N/A, zwłaszcza gdy tak jak tu nie mają zmiennych faz rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Jacek176 » 30 wrz 2008, 21:12

Boris86 napisał(a):-Kolejna sprawa ze jesli ma być robiony remont to albo dopieścić te tłoki co są mozna nie wielkim kosztem, albo jak inwestować w nowe to te wiseco 10:1 są wg nie fajnym rozwiązaniem.

W jaki sposób można "dopieścić" stare tłoki?

Boris86 napisał(a):-Piggy backa można dostać za 300-400zł i jeśli nie chce sie samemu tym bawić to drugie tyle na strojenie przeznaczyć

Ja kupiłem SMT-6 na allegro za 250PLN. Strojenie (na hamowni i ulicy) kosztowało mnie 700PLN.

Boris86 napisał(a):-Najgorzej z wałkami,ale te z wersji 140KM są juz o dosyć fajnej charakterystyce, a jeśli chcemy z nich zrezygnować to pozostaje szukanie po Ebay.de albo Ebay.uk bo zdarza sie czasem jakiś ładny komplecik w dobrej cenie. Albo poleganie na Waszym koledze z podwórka inż.Świątku i koszcik około 800/szt.

W przypadku wałków Świątka "koszcik" 1400PLN.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Kissu » 30 wrz 2008, 22:05

sorki ale nie rozumiem tego na forum wyjasnijcie jak dac normalny temat poniewaz niebawem administrator zlinczuje mnie za co przepraszam:p wracajac do tematu martwi mnie tylko komputer i nie wiem dokladnie na czym polega ta ,,swinka" wydaje mi sie ze trzeba zmienic mape paliwowa i pare jeszcze innych zeczy.i jakie zaklady polecacie w okolicach wroclawia
Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 23:45 przez Kissu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Fiveopac » 30 wrz 2008, 22:42

Kissu jesli nei potrafisz rozejrzec sie w danym dziale, wywnioskowac czym twoj temat rozni sie od innych albo przeczytac regulaminu ze zrozumieniem to nei powinienes zabierac sie za modyfikacje silnika....
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Boris86 » 30 wrz 2008, 22:45

Jacek176 napisał(a):W jaki sposób można "dopieścić" stare tłoki?

Jeśli nie mają rys, ani innych uszkodzeń i trzymają wymiary to można odchudzić i wyważyć cały układ korbowo tłokowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Kissu » 30 wrz 2008, 23:41

Tytuły nowych wątków powinny być formułowane w precyzyjny i zrozumiały sposób. Staraj się w tytule zawrzeć wyrazy, które najlepiej oddadzą temat wypowiedzi i w późniejszym czasie ułatwią odszukanie wątku. Nie dopuszczalne są nieprecyzyjne tematy w rodzaju: „Mam problem!”, „Co to może być?”.

W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz o jakim aucie jest mowa i innych waznych szczegolow pomagajacych w odpowiedzi na zadany topic jak np oznaczenie silnik.A wiec prosze upszejmie oswiecic mnie jak to powinno wygladac.Wracajac do tematu cena tlokow nie jest chyba tak wielka a regenrowane raczej nie sprawdzaja sie tak jak fabryczne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Pit » 1 paź 2008, 08:40

Tytuły nowych wątków powinny być formułowane w precyzyjny i zrozumiały sposób. Staraj się w tytule zawrzeć wyrazy, które najlepiej oddadzą temat wypowiedzi i w późniejszym czasie ułatwią odszukanie wątku. Nie dopuszczalne są nieprecyzyjne tematy w rodzaju: „Mam problem!”, „Co to może być?”.

W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz o jakim aucie jest mowa i innych waznych szczegolow pomagajacych w odpowiedzi na zadany topic jak np oznaczenie silnik.


Kissu napisał(a):A wiec prosze upszejmie oswiecic mnie jak to powinno wygladac.

Nie wiem, przełożyć z Polskiego na jakiś inny, zrozumiały język? ...dobra, spróbuję, mam także pedagogiczne przygotowanie i praktyki w podstawówce i gimnazjum za sobą.

WSZYSTKIE DZIECI CZYTAJĄ GŁOŚNO REGULAMIN DZIAŁU. DZIECI CZYTAJĄ DWA RAZY FRAZY:

"Tytuły nowych wątków powinny być formułowane w precyzyjny i zrozumiały sposób. Staraj się w tytule zawrzeć wyrazy, które najlepiej oddadzą temat wypowiedzi i w późniejszym czasie ułatwią odszukanie wątku"

"W polu "Opcjonalny opis tematu" obligatoryjnie dopisz o jakim aucie jest mowa"

ZADANIE DOMOWE:
Proszę poprawić tytuł wątku na prawidłowy posługując się poznanymi na dzisiejszej lekcji zasadami. Przykłady zawarte są w REGULAMINIE DZIAŁU.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 1 paź 2008, 08:53

Kissu – podpowiem Ci – skup się i przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM drugie wytłuszczone przez Piotrusia zdanie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pawelMX6 » 1 paź 2008, 09:26

Kissu, lub zobacz np. jak ten temat jest zatytułowany:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=60379 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2008, 12:11

Kissu napisał(a):Wracajac do tematu cena tlokow nie jest chyba tak wielka a regenrowane raczej nie sprawdzaja sie tak jak fabryczne

Faktycznie, tłoki o stopniu sprężania 9:1, takie do wersji 128KM kosztują grosze.
Ale ja bym chętnie regenerował te swoje stare tłoki z wersji 137KM, o stopniu sprężania 9.8:1 jeśli tylko byłaby taka możliwość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Kissu » 1 paź 2008, 14:15

pozostaje pytanie jakie to beda koszta wyciagajac czesci z gtr i w jakim zakladzie to robic??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2008, 14:23

Kissu napisał(a):pozostaje pytanie jakie to beda koszta wyciagajac czesci z gtr i w jakim zakladzie to robic??

Na to pytanie musisz poszukać odpowiedzi sam :P
Jak chcesz gotową odpowiedź, żeby ktoś wszystko poszukał i zrobił dla ciebie to koszt będzie ze 20tys. PLN :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Kissu » 1 paź 2008, 14:45

tylko z czesciami od gtr bedzie ciezko poprobuje cos zdzialac.dzieki za wszystkie wypowiedzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje