Ide do auta podlaczac urzadonko, jak cos zacznie dzialac, to zrobie fotki i zdam relacje
Update
Urzadzenie juz w aucie. Ze 2h na parkingu zdazylem sie pobawic i wiem juz co i jak dziala. Niestety zauwazylem maly problem, otoz auto ma objawy spalania stukowego. Opoznienie zaplonu o 3-4 stopnie eliminuje problem. Troche to dziwne, ale narazie sprawe zbyt malo zbadalem. Musze wybrac sie gdzies na dluzsza i szybsza trase (najlepiej jakas krajowka, gdzie mozna na 3-ce spokojnie 40-140 pomierzyc).
Ponizej fotka mojej "profi" instalacji.
Kable sie walaja, niestety duzo tego (AFR zasilanie + wyjscie analogowe + wyjscie com oraz piggyback zasilanie, wejscie afm, wyjscie afm, wejscie afr, wejscie zaplon i wyjscie zaplon). Cale szczescie wiekszosc poizolowana termokurczliwymi koszulkami, wiec zwarcia byc nie powinno.
Mysle, ze dopiero w weekend sprawdze dokladnie osiagi, gdyz na 1 lub 2 biegu wyniki potrafia sie roznic z pomiaru na pomiar o nawet 5%.






h
.no ale czas sadu nadejdzie.tylko niech jack mi sprzeda sonde szerokopasmowa i pro perfecta za 500zl jak mu sie juz znudzi u siebie 



.daodam tylko ze znalazlem ze ten turbo boost ma pomiar elektryczny cisniea.pytanie jaki tam sygnal.czy napieciowy liniowy jest?jakby wykorzystac stamtad sygnal do kotrewkcji map zaplonowych bylo by bomba.ale nigdzie na necie nie moge znalesc dokumentacji do auto gauge.jutro zadzwonie do sprzedawcy.
