
Ide do auta podlaczac urzadonko, jak cos zacznie dzialac, to zrobie fotki i zdam relacje
Update
Urzadzenie juz w aucie. Ze 2h na parkingu zdazylem sie pobawic i wiem juz co i jak dziala. Niestety zauwazylem maly problem, otoz auto ma objawy spalania stukowego. Opoznienie zaplonu o 3-4 stopnie eliminuje problem. Troche to dziwne, ale narazie sprawe zbyt malo zbadalem. Musze wybrac sie gdzies na dluzsza i szybsza trase (najlepiej jakas krajowka, gdzie mozna na 3-ce spokojnie 40-140 pomierzyc).
Ponizej fotka mojej "profi" instalacji.

Kable sie walaja, niestety duzo tego (AFR zasilanie + wyjscie analogowe + wyjscie com oraz piggyback zasilanie, wejscie afm, wyjscie afm, wejscie afr, wejscie zaplon i wyjscie zaplon). Cale szczescie wiekszosc poizolowana termokurczliwymi koszulkami, wiec zwarcia byc nie powinno.
Mysle, ze dopiero w weekend sprawdze dokladnie osiagi, gdyz na 1 lub 2 biegu wyniki potrafia sie roznic z pomiaru na pomiar o nawet 5%.