Jacek176 napisał(a):To ECU od wersji bez kata? Jakie ma oznaczenie?
tak wyglada na to ze w tej Gt wszystko było oryginalne i silnik również.
ECU BP22D
silnik kompresję ma wyższą od zwykłego silnika z GT średnio prawie o 1 bar
wychodzi od 11,2 – 11,8 bez rewelacji ale nie jest to padaczka całkowita.
323F Gt uruchomiłem,
osprzęt jest ok, ale to auto to pewnie pali jak smok.
a poza tym tam nie ma silnika krokowego tylko zawory sterują dodatkowym powietrzem przy obciążeniach na jałowym
Wiec osprzęt na przekłądkę do xedosa mi nie pasuje.
Chociaż wtedy regulację czasów wtrysku mógłbym zmieniać bez problemu za pomoca sterownika lpg.
W xedosie mam przepływomierz JE 50
układ zapłonowy bez rodzielacza tylko z dwoma cewkami tak jak w mx-5
i inny TPS niż w Bg GT
i czyjniki przynajmniej z innymi wtyczkami
z tego co sie zorientowałem to Sterownik od Mx-5 mozliwe że by pasował, tylko jaki ?
A wracając do tematu:
to moze Ktoś wie do czego służy to drugie sterowanie podciśnieniem przy regulatorze ciśnienia paliwa?
Bo planuję kupić uniwersalny regulator ciśnienia paliwa i nie więm czy sobie tylko dodatkowych problemów nie narobię jak zaślepię to drugie podciśnienie sterujace oryginalnym regulatorem.